• Ja, dat nieuwe nummer van Lange Frans & Baas B. Ik krijg er kippenvel van, op de een of andere manier.
    Kijk & oordeel.

    ik ga eens luisteren :Y)

    das zo mooi he ö


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    das zo mooi he ö

    Ja he. :]

    Dit is het land van Pim fortuin, en floktert van der g.
    Dat lied ken ik wel, dus ga ik deze even luisteren. (cat)

    Ik vind het prachtig!~

    Ik vind ; Het land van...

    ook zo mooi <3

    als het het nummer van de titel is is die al zo oud hea:O


    life your life

    ik kende hem al.... bleek toen ik hem ging luisteren... maar vind hem wel heel mooi!

    Dat laatste stukje, dat raakt me diep. 'Ik neem afstand van de microfoon' en dat daarvoor! Jeesz. Omdat ze nu gaan stoppen. En verder alleen gaan, raakt het me diep. (huil)

    Broadway schreef:
    Dat laatste stukje, dat raakt me diep. 'Ik neem afstand van de microfoon' en dat daarvoor! Jeesz. Omdat ze nu gaan stoppen. En verder alleen gaan, raakt het me diep. (huil)

    Ja, dat vond ik ook al. Er zitten ook wel humoristische dingen in, maar ook hele gevoelige, serieuze stukken. Dat maakt het nummer ook zo goed, vind ik.

    xNEE schreef:
    (...)
    Ja, dat vond ik ook al. Er zitten ook wel humoristische dingen in, maar ook hele gevoelige, serieuze stukken. Dat maakt het nummer ook zo goed, vind ik.

    Lees op mijn profiel, daarbij moest ik janken. ><

    Ik vond de vorige versie mooier, maar het stuk waarin die gast vertelt dat ie gaat stoppen vind ik wel heel mooi.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Broadway schreef:
    (...)
    Lees op mijn profiel, daarbij moest ik janken. ><

    Ik krijg daar gewoon kippenvel van... Het is gewoon raar om te beschrijven.

    Ik vind het laatste stuk persoonlijk het mooist. Ik vind het erg jammer dat ze gaan stoppen aangezien het wel (volgens Broadway en mij) de beste rappers van Nederland zijn. Hun teksten zijn altijd zo duidelijk en pakkend.
    Ode aan Lange Frans en Baas-B. _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Damn, dat laatste zorgde echt voor tranen in mijn ogen.


    We'll still love each other, forever and always. <3