• {250}      •      The New World      •      Rollentopic



    Het is 4156 en de hele wereld ligt in puin. Al honderden jaren is de wereld niet meer leefbaar verklaard door de Hoge Raad van het Universum (HRU). De mens is daar al jaren niet meer te vinden. De armen die daar leefden zijn allemaal dood. Alleen de rijken vonden een manier om met de luchtschepen mee te gaan naar de nieuwe wereld. Wat alleen niemand nog weet is, dat de wereld zichzelf weer aan het herstellen is en slechts een klein groepje mensen nog overlevende zijn op deze wereld. Er is al een kleine beschaving opgebouwd, deze bestaat vrijwel alleen maar uit stoommachines. Dat was het enige wat ze handmatig zelf konden maken en niet milieuvervuilend was. Deze groep mensen besluiten door te gaan en een nieuwe tijdperk de leven in te blazen. De tijdperk van de Steampunk. Er zijn al vele nieuwe stoommachines uitgevonden en het leven begint weer opnieuw. Samen met de herstellende wereld gaan ze een nieuwe tijd tegemoet..


    Invullijst:
    Naam:
    Leeftijd: (rond de 20, mag ook 18 of 19)
    Uiterlijk: (het liefst met foto)
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Wapengebruik: (zoals een gun, werpmessen etc.)
    Extra:


    Rollen: Tijdelijke stop op de vrouwen!
    • Scarlett Luna Belacqua • 19 • Revolver • 1
    • Gwen Greywood • 25 • Catclaws• Lazulis
    • Gereserveerd voor: bluebearss
    • Gereserveerd voor: Sculpture

    • Noah Glaywoods • 22 • Gun/ Airplane • Lazulis
    • Suhi Gao • 19 • Double Katana • geleninja
    • Hunter Jaylon Maxwell • 19 • GrandeGirl
    •



    Regels:
    -Alleen ik (MissVendetta) mag topics aanmaken!
    -Reservaties blijven 4 dagen staan, daarna worden ze verwijdert!
    -Geen gescheld of gepest! Na 2 waarschuwingen word je eruit gezet!
    -Minimaal 250 woorden per stukje.
    -Rollen uitgebreid inleveren en laten nakijken! GEEN PERFECTE MENSEN!
    -Beheers alleen je eigen rol en niet dat van iemand anders! Jij hebt je eigen rol en daar bemoei je je ook mee!
    -Problemen of vragen? Stuur een pb en leg het graag allemaal uit

    [ bericht aangepast op 6 juli 2014 - 15:48 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †


    Naam:
          Scarlett Luna Belacqua
    Leeftijd:
          19, Geboren op 31 Oktober
    Uiterlijk:
    (FC: Luria-XXII)
          Scarlett is 1,73 lang en weegt 63 kilo. Ze heeft lang bruin krullend haar, wat tot haar middel komt. Ze draagt haar vaak in een grof knotje of ze steekt het op. Ze heeft felgroene ogen en lange wimpers. Haar huid is perzik-kleurig en zo zacht als een veertje. Ze heeft een klein en pienter neusje, maar daaronder zijn een paar prachtige volle lichtroze lippen te vinden.
          Scarlett is erg trots op haar zandloper-figuur en showt dat ook graag in verschillende soorten kleding. Haar heupen zijn wel wat breder dan normaal en dat maakt haar ook af en toe onzeker. Op haar armen heeft ze allemaal kleine littekentjes. Dit komt door een ongeluk als klein kind (zie geschiedenis voor uitleg). Door die littekens draagt ze veel armstukken of iets met lange mouwen. Ze wilt niet dat mensen ernaar vragen. Ze haat het om uit te leggen wat er vroeger gebeurd is.
    Karakter:
          Scarlett heeft nogal een opvliegend karakter. Ze kan erg kortaf en bot overkomen. Dit doet ze meer zodat mensen niet snel haar "soft-side" zien. Bijna niemand krijgt haar "soft-side" te zien. Alleen haar beste vrienden kennen haar lieve en goede kant. Scarlett kan soms ook erg hooghartig zijn over haarzelf. Ze bedoelt het meestal niet heel erg zo.
          Scarlett is ook een persoon die snel het opneemt voor iemand anders, als die ander het zelf niet kan. Daardoor krijg ze best snel ruzie met andere mensen. Het boeit haar niet zo heel veel wat mensen over haar denken. Toch zocht ze vroeger veel acceptatie bij andere mensen, maar sinds iemand haar verraden heeft, is ze anders geworden.
    Geschiedenis:
          Scarlett had een makkelijke jeugd. Als baby was ze erg makkelijk en vroeg niet om veel. Haar vader voedde haar alleen op. Haar moeder was op jongen leeftijd al bij haar vader weggegaan. Ze dumpte Scarlett bij haar man en vertrok daarna met de noorderzon. Scarlett werd van veel gemakken voorzien, al hadden ze het financieel niet altijd even makkelijk. Alles verliep heel makkelijk, tot het ongeluk. Scarlett was gewoon buiten aan het spelen met vriendjes, tot er een alarm af ging. Het was het alarm van de kolen en staal fabriek. Dat alarm ging alleen af op het moment dat er stukjes staal verkeerd waren verwerkt. Scarlett had het nog nooit eerder gehoord en dacht dat het wel niks zou zijn, dus bleef ze gewoon buiten staan. Nog voor ze het wist, regende het allemaal ijzeren stukjes. Als het ware boorde de stukjes ijzer en staal zich door de huid van Scarlett. Zo komt ze nu aan haar littekens.
          Als tiener was Scarlett erg humeurig en snel chagrijnig. Haar vader liet haar dan ook maar gaan en werkte vaak over, maar op een avond kwam haar vader niet meer terug. Scarlett raakte in volledige stress en vroeg bijna de hele stad na over haar vader, maar niemand die wist wat er gebeurt was met haar vader. Pas toen ze thuis kwam, merkte ze dat er politie voor haar deur stond. Die vertelden het slechte nieuws dat haar vader was omgekomen tijdens het werken in de fabriek. Het duurde jaren voordat Scarlett het verwerkt had, maar sinds dien praat ze er ook echt nooit meer over. Als iemand er naar vraagt zal ze proberen om die vraag te ontwijken.
    Wapengebruik:
          Haar favoriete wapen is een revolver. Hij is makkelijk te gebruiken en makkelijk om mee te nemen.
    Extra:

          Dit is Raven. Hij is al jaren de compagnion van Scarlett.

    [ bericht aangepast op 30 juli 2014 - 18:49 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Mag ik als het kan een jongen en een meisje.


    Vampire + Servant = Servamp

    Lazulis schreef:
    Mag ik als het kan een jongen en een meisje.


    Tuurlijk! Ik zal je erbij zetten!


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik doe ook mee! Meisje, graag :)


    I’m restless. I’d like to think I know who I am, but I’m interested in the world at large. - Alex Turner

    Naam: Noah Glaywoods
    Leeftijd: 22 jaartjes geboren op nieuwjaarsdag.
    Uiterlijk: Noah is een ruige jongen van minstens 1.67 lang. Zijn wilde
    Karakter:
    Geschiedenis:
    Wapengebruik: (zoals een gun, werpmessen etc.)
    Extra:

    Beginnetje.


    Vampire + Servant = Servamp

    bluebearss schreef:
    Ik doe ook mee! Meisje, graag :)


    Ik zal je erbij zetten :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik zou graag een vrouw willen reserveren. Dit klinkt interessant.


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Sculpture schreef:
    Ik zou graag een vrouw willen reserveren. Dit klinkt interessant.


    Ik zal je erbij zetten! Je hebt geluk! Dat is de laatste vrouw tot beschikking :P


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik reserveer graag een man.


    •

    Leuk idee allwen jammer van de regel 250 woorden per stukje...

    mag ik een man reserveren?


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Never mind, sorry.

    [ bericht aangepast op 22 juni 2014 - 10:55 ]


    Everything is illuminated by the light of our past.

    WenseKronik schreef:
    Leuk idee allwen jammer van de regel 250 woorden per stukje...


    250 is makkelijk te halen, dus ik begrijp het probleem niet echt.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Paracosm schreef:
    Ik reserveer graag een man.


    Ik zal je erbij zetten. Leuk dat je mee doet :)


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Ik maak vanavond mijn personages.


    Vampire + Servant = Servamp