• I don't need a beginpost. :p


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Lol.

    Ik wil niet gemeen doen, Kyle, maar het valt me echt wel op dat je momenteel nogal kattig bent. Ik weet dat je niet veel kunt doen aan zo'n mood, maar zou je er alsjeblieft een beetje op kunnen letten? Ik vind de manier waarop je reageert niet zo fijn.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Harcourt schreef:
    (...)

    Ik noem jou helemaal niet laag. Dat is nu eenmaal mijn mening over zulk gedrag, en ik ken mensen zat die er zo over denken, maar dan uiteindelijk wel de eersten zijn om te klagen over het beleid van ons land.


    Tja ik woon gelukkig niet in jouw land ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    Ik wil niet gemeen doen, Kyle, maar het valt me echt wel op dat je momenteel nogal kattig bent. Ik weet dat je niet veel kunt doen aan zo'n mood, maar zou je er alsjeblieft een beetje op kunnen letten? Ik vind de manier waarop je reageert niet zo fijn.


    Gebeurt soms wel eens he. Iedereen heeft zo zijn momenten, maar als mensen me gaan noemen wat me niet aanstaat, dan krijgen ze de wind van voor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Novoselic schreef:
    Ik wil niet gemeen doen, Kyle, maar het valt me echt wel op dat je momenteel nogal kattig bent. Ik weet dat je niet veel kunt doen aan zo'n mood, maar zou je er alsjeblieft een beetje op kunnen letten? Ik vind de manier waarop je reageert niet zo fijn.


    Ja, dit dus.

    Ik ga slapen voor dit uit de hand loopt


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kunnen we het hier netjes houden? Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen mening.

    [ bericht aangepast op 25 mei 2014 - 0:01 ]


    -

    Slaap lekker, Evelien


    16 - 09 - '17

    Tja Evelien, iedereen weet dat je met de ''winnende'' partij meedoet als het om een discussie gaat.
    Slaap zacht :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Myle schreef:
    Tja Evelien, iedereen weet dat je met de ''winnende'' partij meedoet als het om een discussie gaat.
    Slaap zacht :Y)


    Excuseer?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Myle schreef:
    (...)

    Gebeurt soms wel eens he. Iedereen heeft zo zijn momenten, maar als mensen me gaan noemen wat me niet aanstaat, dan krijgen ze de wind van voor.

    Maar dat kun je toch ook op een andere manier zeggen? Je kunt rustig uitleggen dat je niet graag laag genoemd wordt, zonder meteen mensen de wind van voren te geven. Ik begrijp wel dat dat niet leuk is, hoor, maar ik merk nogal dat de sfeer verandert door je reacties.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Aldea schreef:
    Kunnen we het hier netjes houden? Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen mening.

    Gail de moderator heeft gesproken. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Je leest het toch wel?


    Ik ben nou eenmaal iemand met gebruiksaanwijzing .


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aldea schreef:
    Kunnen we het hier netjes houden? Iedereen heeft nu eenmaal zijn eigen mening.

    Sorry maar ik ging helemaal stuk om dat dikgedrukte en rood hahahahahahahahahahahahahahahaha :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ben blij dat jullie eindellijk kunnen lachen ^^ :Y)


    -

    Ik lach niet hoor.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.