Echt zeven dagen, al zeven maanden aan een stuk? Wauw.
Niet elke zondag, soms heeft hij wel wedstrijd maar kan ik niet. Dit buitenseizoen ben ik pas bij twee wedstrijden wezen kijken :')
En ik ben meestal nu de weekenden in Zeeland, dus dan spreken we ook niet af.
Hanaemi schreef:
(...) Niet elke zondag, soms heeft hij wel wedstrijd maar kan ik niet. Dit buitenseizoen ben ik pas bij twee wedstrijden wezen kijken :')
En ik ben meestal nu de weekenden in Zeeland, dus dan spreken we ook niet af.
Ugh, ik mag niet te laat opblijven zodat ik toch nog kan uitslapen, want ik moet sowieso vroeger op voor die domme verkiezingen. Welke idioot heeft dat ooit uitgevonden? Politiek boeit me nu is geen reet!
We hebben ook het geluk dat we beide aan de andere kant van de klas zitten dus niet dicht bij elkaar. Want ik kan me soms echt gewoon irriteren aan 'm in de klas hoor. :')
En heuyyy, ik had 4444 posts! Ik zag het niet eens. :')
Foraoise schreef:
Ugh, ik mag niet te laat opblijven zodat ik toch nog kan uitslapen, want ik moet sowieso vroeger op voor die domme verkiezingen. Welke idioot heeft dat ooit uitgevonden? Politiek boeit me nu is geen reet!
Hanaemi schreef:
(...) We hebben ook het geluk dat we beide aan de andere kant van de klas zitten dus niet dicht bij elkaar. Want ik kan me soms echt gewoon irriteren aan 'm in de klas hoor. :')
En heuyyy, ik had 4444 posts! Ik zag het niet eens. :')
Haha oei.
@Kyle, jawel, in België ben je verplicht te stemmen vanaf je 18de.
Foraoise schreef:
Op wie ga je stemmen?
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it