• OOC zoveel mogelijk hier AUB. Ik zou zeggen, leef je uit!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Inanis schreef:
    (...)

    Ik ben vrijdag geweest! Echt super geweldig! :3 Eén tip, blijf tot na de aftiteling zitten!


    Dat moet je sws altijd bij X-men films. Anders mis je echt hele belangrijke dingen :')

    Omg, ik ben echt zo blij dat Phoenix/Jean weer leeft. Zij was echt super cool en badass. Alleen vraag ik mij wel af wat voor skelet Wolverine nu heeft, gezien Mystique hem uit het water viste en niet die ene vent die hem normaal in de toekomst een Adamantium skelet zou geven... Dus ik ben er wel benieuwd naar of dat nu alsnog is gebeurd, of dat dat nu niet is gebeurd :')


    Happy Birthday my Potter!

    Is het goed als ik Reese op Eduardo en de rest afstuur omdat ze het ziet/hoort?

    Well, I'mma do it anyway, cause I don't know what to do else. :'D

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 14:35 ]


    help

    Rider schreef:
    Mensen, X-men Days of future past is echt een aanrader. Ik heb echt gelachen en in spanning gezeten en het eind was echt helemaal geweldig c:


    Ahhh ik wil zooo graag heen maar niemand wil mee :/ Ik denk dat ik m'n moeder gewoon mee neem.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2014 - 14:39 ]

    Hij is een beetje kort, maar oh well.


    help

    Ik schrijf morgen terug, ben nu echt heel erg moe :(


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    ^ Ik kan niet wachten om je reactie te lezen en terug te schrijven :3.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tolkien schreef:
    Hij is een beetje kort, maar oh well.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Rider schreef:
    Mensen, X-men Days of future past is echt een aanrader. Ik heb echt gelachen en in spanning gezeten en het eind was echt helemaal geweldig c:


    NOOO! Why are you making me jealous?;c


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Beetje een crappy post, sorry. ;x


    It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki

    Moet ik er even een schepje er bovenop doen. ^^

    Nou, dit is nu echt een van mijn slordigste posten ooit met Lexim


    Vampire + Servant = Servamp

    Eh, je hebt wel iets verkeerds gedaan met die post, want nu is mijn hele pagina raar..


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Volgens mij komt het door de spoiler. Ze heeft zoiets in haar post:

    [quote][spoiler] Tekstteksttekstteksttekst [/quote][/spoiler]


    help

    Zou je de codes even op de goede volgorde willen zetten, Lazulis?


    Happy Birthday my Potter!

    Excusses, mijn tablet is sloom dus dan zet hij de codes op de verkeerde plek.
    En ik keek eroverheen.

    Mijn excusses.


    Vampire + Servant = Servamp

    Ik zal zo ook reageren op Teresa, eerst mn m&o af (8 pagina's overschrijfwerk hoezee)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)