Ik ben vrijdag geweest! Echt super geweldig! Eén tip, blijf tot na de aftiteling zitten!
Dat moet je sws altijd bij X-men films. Anders mis je echt hele belangrijke dingen :')
Omg, ik ben echt zo blij dat Phoenix/Jean weer leeft. Zij was echt super cool en badass. Alleen vraag ik mij wel af wat voor skelet Wolverine nu heeft, gezien Mystique hem uit het water viste en niet die ene vent die hem normaal in de toekomst een Adamantium skelet zou geven... Dus ik ben er wel benieuwd naar of dat nu alsnog is gebeurd, of dat dat nu niet is gebeurd :')
Rider schreef:
Mensen, X-men Days of future past is echt een aanrader. Ik heb echt gelachen en in spanning gezeten en het eind was echt helemaal geweldig c:
Ahhh ik wil zooo graag heen maar niemand wil mee Ik denk dat ik m'n moeder gewoon mee neem.
Rider schreef:
Mensen, X-men Days of future past is echt een aanrader. Ik heb echt gelachen en in spanning gezeten en het eind was echt helemaal geweldig c:
NOOO! Why are you making me jealous?;c
It's not that I don't love our little talks, it's just... I don't love them. ~ Loki