• OOC zoveel mogelijk hier AUB. Ik zou zeggen, leef je uit!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Fairytalest schreef:
    (...)

    Het was maar n suggestie xd, ook vanuit Ace's mond. Het is puur wat hij denkt en hoeft dus ook niet waar te zijn ;)


    Oké, nou ja, de Elektrische koepel is gewoon rond, dus dan ziet ie wel dingen die er niet zijn :') Maar oké.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Oké, nou ja, de Elektrische koepel is gewoon rond, dus dan ziet ie wel dingen die er niet zijn :') Maar oké.


    Hij heeft nieuwe kijkers, ik geef die in combi met de zon wel de schuld haha


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Het ligt er natuurlijk zelf aan of Rider dit wil of niet. Voor mij maakt het niet veel uit, we kunnen het namelijk ook gooien op een simpel iets, zoals dat de stekker die erin zat slechte bedrading had of iets.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Tolkien schreef:
    Als Nova ook komt kijken is het eerst aan Enface, maar ik weet niet wat ze wilt doen? (:


    Dat weet ik ook niet:Y) Schrijven jullie maar gewoon hoor, ik kijk wel even wat ik doe.

    Alrighty. (: Ik probeer morgen een post te maken. (:


    help

    Het duurde even, maar ik ga nu toch echt een post schrijven :')

    M'n beugel doet eindelijk niet meer zo extreem veel pijn

    [ bericht aangepast op 6 juni 2014 - 18:35 ]

    Ik hoop dat je iets met mijn post bent. :')


    help

    Eh, niks tegen je post, maar kent mijn personage jouw personage? :/


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Eh, niks tegen je post, maar kent mijn personage jouw personage? :/


    Ik ging er vanuit van wel, aangezien iedereen elkaar daar lijkt te kennen. :'D

    Maar als je wilt dat ik het aanpas, heb ik daar geen problemen mee, hoor. (:


    help

    Ik vroeg het even, omdat ik die afspraken met Lexim, Ace en Amora heb gemaakt. Daarom was ik ook verbaasd dat jouw personage haar kende.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, ik had er niet echt aan gedacht. :') Maar echt kennen denk ik ook niet. Ze kent gewoon haar naam van zien of zo.


    help

    Mag ik btw met Ace even kort reageren op Teresa voor de stukjes van Amora en Azalea? Of willen jullie eerst? ;$


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Oh oke, dat maakt niet uit hoor - maar ik moet je dan wel vermelden dat Azalea jouw personage niet kent in mijn volgende post. En Fairytalest, mij maakt het niet veel uit, maar Inanis is nu ook een paar dagen weg - dus ze kan nu niet op je reageren en Enface is er ook nog. Ik weet niet wat zij wilt doen?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    Oh oke, dat maakt niet uit hoor - maar ik moet je dan wel vermelden dat Azalea jouw personage niet kent in mijn volgende post. En Fairytalest, mij maakt het niet veel uit, maar Inanis is nu ook een paar dagen weg - dus ze kan nu niet op je reageren en Enface is er ook nog. Ik weet niet wat zij wilt doen?


    Inanis had toch gemeld dat jij Amora mocht besturen? En dan wacht ik wel even reactie van Enface af ^^


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    @Lucca: Is goed. ^^


    help