• Hoi allemaal!
    In de nabije toekomst ben ik jarig, maar nu ik voor de negentiende keer iets moet bedenken, weet ik het echt niet meer (behalve geld of boeken). Ik vraag niet om tips, maar ik vroeg me af wat jullie nou zoal krijgen / vragen voor jullie verjaardag? c:


    "Chaos often breeds life, when order breeds habit."

    Bijna altijd vraag ik make-up, omdat ik de rest altijd vergeet :') En soms nog oortjes of iets anders niet hele belangrijks als ik het nodig heb.


    wat was dit ookalweer

    Een leuk tijdschrift/boek, geld... Soms ga ik voor mijn verjaardag met m'n moeder shoppen. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Dont mind me, ipv op wijzigen drukte ik op quoten. Nog niet helemaal wakker ^^

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 11:35 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Hmm, wat je kan vragen hangt natuurlijk heel erg van je interesses af ^^
    Mijn ouders zeggen altijd, kijk eens diep in je hart, wat wil je nou echt? Misshien werkt het bij jou ook haha Als het dan heel duur is kan je vragen of je familie/vrienden willen samenwerken, dat heb ik ook gedaan en werkt prima (:
    Zelf vroeg ik een camera en een penny board. En verder heb ik nog een N64+Zelda gekregen van m'n vriend (ook een super leuk idee, als je een beetje into gamen bent!)

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 11:35 ]


    I solemnly swear that I am up to no good.

    Op mijn verjaardag heb ik gevraagd of mijn ouders mee wilden betalen aan een nieuwe gitaar. Misschien vragen aan iemand of diegene mee wilt betalen aan iets duurs dat je al lang wilt hebben?
    Laat maar, hierboven staat dat ook ^-^.

    [ bericht aangepast op 24 mei 2014 - 12:07 ]


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Over het algemeen krijg ik geld, of soms cadeaubonnen. Ik vraag vaak wel om boeken of cd's, maar ze vinden het altijd lastig om dat voor mij uit te zoeken.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Ik vraag voor mijn verjaardag - die is ook binnenkort- een superdry tas want ik wou hem al een tijdje maar had er niet genoeg geld voor x) daarnaast wat reisspulletjes die ik nodig heb in Griekenland/ Italië /Duitsland waar ik binnenkort allemaal heen ga.
    Daarnaast wat nieuwe plantjes voor op m'n kamer, een notities boekje, een sport zonnebril + koker en sandaaltjes.
    Ik kijk gewoon naar wat ik (binnenkort) nodig heb (: en dat hoeven geen dure dingetjes te zijn en bijvoorbeeld die zonnebril of reis spullen had ik anders toch wel gekregen/gekocht, maar nu kan ik alles uitpakken :9~


    "Your life. Your choice. Think about what you want."

    Ik ben laatst 18 geworden en kreeg een DVD box van een serie die ik aan het kijken ben en erg tof vind (: En een bon voor de Tuinen, wat lekkers e.d.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik weet ook nooit wat ik wil. :Y)


    Some people are art and do art at the same time

    Als er niets is wat je wilt, dan vraag je toch niets? :Y)
    Dat heb ik dit jaar ook gedaan. Mensen kwamen toen vaak met de spullen voor onder de douche en in bad of met geld en ik vond het helemaal prima. Ik houd wel van dat soort dingen. Daarnaast had ik het ook niet erg gevonden als ze met niets of een kaartje waren gekomen.


    Hamartia

    Ik krijg altijd geld of parfum. Vooral omdat ik een groot fan ben van lekkere geurtjes. c:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik ben ook bijna jarig en ik weet ook nooit wat vragen, tenzij ik echt iets wil. Meestal vraag ik gewoon geld, dat kan ik achteraf zelf nog iets kopen met dat geld.


    16 - 09 - '17

    Ikben volgende maand jarig en ga binnenkort alleen wonen, ik vraag dus geld/ dingen die ik nog nodig heb zoals een waterkoker of samenleggen voor een stofzuiger^^
    Beetje nuttige dingen dus.
    Vroeger vroeg ik meestal geld, of bonnen voor een kledingwinkel.
    Niet echt origineel :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    ik was 19 mei jarig en tja ik heb een cavia flat gevragen :D
    en gekregen.... verder niet veel bijzonders.


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Tegen vrienden zeg ik altijd: "Wees origineel. Jullie kennen me goed, verzin iets leuks!"
    Dat zeg ik al 3 jaar tegen ze als ik mijn verjaardag vier en ik krijg vaak de leukste en origineelste dingen van ze. Bakspullen, speciale boekjes als Q&A a day en One line a day en . Ook krijg ik chocolade, sieraden, luchtjes en cd's.

    Aan familie vraag ik meestal cadeaubonnen van Swarofski of bol.com. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.