• OOC zoveel mogelijk hier AUB. Ik zou zeggen, leef je uit!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Tolkien schreef:
    (...)

    Het spijt me dat ik je zo lang laat wachten. :c


    Neejoh kan toch gebeuren dat je het druk hebt, het is oke (:

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:46 ]

    Ben ik de enige die elke keer met deze gif moet lachen :')?


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Hij is bijna klaar! :3.

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 23:55 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hallo.
    Mag ik misschien meedoen.
    Want ja.
    Ik heb permanente ban op t forum waar ik eerst altijd zat maar ik hou van rpg
    =[


    Ik ben gemeen xoxo

    Asmodeus schreef:
    Hallo.
    Mag ik misschien meedoen.
    Want ja.
    Ik heb permanente ban op t forum waar ik eerst altijd zat maar ik hou van rpg
    =[


    Tuurlijk. Je kan in het begintopic de linkjes vinden naar het rollentopic en speeltopic, dus ik zou zeggen, leef je uit en vul en rol in ^^ zolang je je maar, aan de regels houdt.

    @Mascot
    Jup, vooral omdat het niet in het script stond. Als RDJ eten heeft in een serie of film, staat dit heel vaak niet in het script. Hij smokkelt het gewoon mee en eet vervolgens vrolijk verder tijdens het acteren :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Je kan in het begintopic de linkjes vinden naar het rollentopic en speeltopic, dus ik zou zeggen, leef je uit en vul en rol in ^^ zolang je je maar, aan de regels houdt.

    @Mascot
    Jup, vooral omdat het niet in het script stond. Als RDJ eten heeft in een serie of film, staat dit heel vaak niet in het script. Hij smokkelt het gewoon mee en eet vervolgens vrolijk verder tijdens het acteren :Y)
    hehe dat weet ik die dude is zo awesome


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Mascot schreef:
    Ben ik de enige die elke keer met deze gif moet lachen :')?



    Dat was zijn eigen eten. :') En dinges die Bruce speelde, ben even zijn naam kwijt, bleef gewoon in zijn rol, daarom de 'no thank you'. Ik moest echt lachen toen ik het las.


    help

    Hallo'tjes, ik ben er ook weer naar 24 uur Parijs ^^ Ik wacht trouwens nog steeds op een goed moment voor een boze uitbarsting voor mijn personage, zodat hij gaat veranderen in zijn wolven uiterlijk en beseft dat ook hij transformen kan - tot die tijd is hij er namelijk nog steeds niet echt achter wat hij kan :p


    "Always be yourself. Unless you can be a pirate - then always be a pirate." ~ Jack Sparrow

    Gaikotsu schreef:
    Hij is bijna klaar! :3.


    Read it :Y)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik ga vandaag na school schrijven!

    Edit: nu dus (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2014 - 13:07 ]

    Inanis schreef:
    (...)

    Read it :Y)

    En? Ik vond m echt tegenvallen :')


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Laat ik eens gaan schrijvan nadat ik wat voedsel genuttigd heb, want ik heb honger als wat.


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Rider schreef:
    (...)

    Tuurlijk. Je kan in het begintopic de linkjes vinden naar het rollentopic en speeltopic, dus ik zou zeggen, leef je uit en vul en rol in ^^ zolang je je maar, aan de regels houdt.

    @Mascot
    Jup, vooral omdat het niet in het script stond. Als RDJ eten heeft in een serie of film, staat dit heel vaak niet in het script. Hij smokkelt het gewoon mee en eet vervolgens vrolijk verder tijdens het acteren :Y)

    Ghehe, ik hou me altijd aan de regels. :"D


    Ik ben gemeen xoxo

    Weer snel wat geschreven xd


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)

    Zal ik wachten op Magnus of niet?