• OOC zoveel mogelijk hier AUB. Ik zou zeggen, leef je uit!

    [ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 15:33 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb trouwens ook gepost met Lance


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ja, ik had het gezien, maar moest vandaag helaas de hele dag werken, dus had mede daardoor nog geen tijd gehad om te reageren. Misschien lukt het vanavond c;


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Ja, ik had het gezien, maar moest vandaag helaas de hele dag werken, dus had mede daardoor nog geen tijd gehad om te reageren. Misschien lukt het vanavond c;
    Okido ^^ ik hoop dat je er wat mee kan :')


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik moet nog steeds bedenken hoe Reese haar krachten gaat introduceren. :'D

    Iemand een idee?

    [ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 21:13 ]


    help

    Tolkien schreef:
    Ik moet nog steeds bedenken hoe Reese haar krachten gaat introduceren. :'D

    Iemand een idee?

    Eh, wat had ze ook al weer als krachten? (Sorry, ik ben een beetje te lui om het zelf op te zoeken en ik ben even druk bezig met iets anders.)


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Eh, wat had ze ook al weer als krachten? (Sorry, ik ben een beetje te lui om het zelf op te zoeken en ik ben even druk bezig met iets anders.)


    Ze kan mensen zeg maar 'tot slaaf' maken en heeft verder de lichamelijke conditie van een godin. :Y)


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ze kan mensen zeg maar 'tot slaaf' maken en heeft verder de lichamelijke conditie van een godin. :Y)

    Pft, ehm.. is ze slecht of niet? Dan kan ze zeggen dat ze het expres heeft gedaan - het huis van Azalea in de fik zetten, terwijl ze dit niet gedaan heeft; gewoon om te plagen. Misschien dat er dan een ruzie volgt en het op knokken komt, hehe. Dan kun je misschien iemand proberen om iemand tot slaaf te maken of te hypnotiseren of zo, of snel wegrennen. Idunno. Ik speculeer even dingen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Gaikotsu schreef:
    (...)
    Pft, ehm.. is ze slecht of niet? Dan kan ze zeggen dat ze het expres heeft gedaan - het huis van Azalea in de fik zetten, terwijl ze dit niet gedaan heeft; gewoon om te plagen. Misschien dat er dan een ruzie volgt en het op knokken komt, hehe. Dan kun je misschien iemand proberen om iemand tot slaaf te maken of te hypnotiseren of zo, of snel wegrennen. Idunno. Ik speculeer even dingen.


    Ze kent haar krachten nog niet, maar ze wordt na verloop van tijd eerder slecht, denk ik. :')


    help

    Ugh, oké, mijn hoofd is echt dood. Ik kan niet meer normaal schrijven. Ik denk dat ik morgen ochtend maar een poging moet wagen, want dit gaat hem niet worden. Ik kan alleen maar doelloos naar mijn scherm staren :') (en dan te bedenken dat ik morgen weer van 12:00 tot 19:30 moet werken... maar ik verdien wel veel centjes ^^)


    Happy Birthday my Potter!

    Het wil even niet lukken met mijn post, dus dat word morgen sorry :/ Iemand toevallig een idee wat ik met Nova kan?

    Ehm ik zal de komende dagen niet reageren, wss zal ik wel online zijn op mijn telefoon. Maar ben op kamp dus Gaikotsu mag Amora besturen if she needs to (:


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Wie is er nu aan de beurt dan? Ik dacht Tolkien. Als ik aan de beurt ben, zal ik alleen schrijven dat ze Azalea naar haar huis brengt, goed? Wat voor huis heeft ze?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Als Nova ook komt kijken is het eerst aan Enface, maar ik weet niet wat ze wilt doen? (:


    help

    Rider schreef:
    Ik wil jullie redelijk vrij laten en alles, dus als je huizen in de fik laat vliegen en dingen laat ontploffen, prima, maar om er nou opeens van te maken dat de koepel brand veroorzaakt zonder te overleggen...


    Ik geloof dat er eerst even iets aangepast moet worden voor jullie kunnen reageren.


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik geloof dat er eerst even iets aangepast moet worden voor jullie kunnen reageren.


    Het was maar n suggestie xd, ook vanuit Ace's mond. Het is puur wat hij denkt en hoeft dus ook niet waar te zijn ;)


    Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic. - Jefferson (ouat)