• Omdat ik bezig ben aan een nogal grote tatoeage vond ik het leuk hier een blog over bij te houden ^^
    Voor de mensen die het leuk vinden.
    Klik Sessie1
    Klik Sessie2

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 0:28 ]


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Mt


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Nice! Ik voeg deze toe aan mn topics c:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wow, wat een mooie tattoo. Het was al mooi met alleen de Keltische ringen, dus ik ben erg benieuwd naar het resultaat als de vogel af is


    Let the Night embrace you

    Jinxed schreef:
    Wow, wat een mooie tattoo. Het was al mooi met alleen de Keltische ringen, dus ik ben erg benieuwd naar het resultaat als de vogel af is


    Queer zijn is gewoon alles

    Wauw, wat een prachtige tattoo tot nu toe!

    Vraagje; laat je 'm bij Laura's Tattoo & Piercings zetten, of bij die nieuwe tattoo shop op de Fransestraat? Of natuurlijk ergens anders :')

    Thank you guys!

    Hanaemi schreef:
    Wauw, wat een prachtige tattoo tot nu toe!

    Vraagje; laat je 'm bij Laura's Tattoo & Piercings zetten, of bij die nieuwe tattoo shop op de Fransestraat? Of natuurlijk ergens anders :')


    Bij skullture op de Fransestraat. Ik hoorde dat Laura namelijk dingen doet die niet echt juist zijn + dat ik teveel afgrijselijk werk van haar heb gezien. Ik vertrouw dat zaakje dus niet :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Jinxed schreef:
    Wow, wat een mooie tattoo. Het was al mooi met alleen de Keltische ringen, dus ik ben erg benieuwd naar het resultaat als de vogel af is


    Do what people say you can't.

    Oh wauw, het hoofd van die vogel ziet er ZO goed uit ;o

    [ bericht aangepast op 25 jan 2014 - 14:12 ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    Oh wauw, het hooft van die vogel ziet er ZO goed uit ;o
    dankje ^^ Ik was ook wel ff bang voor het hoofd, want ik vind niet alle ravenkoppies mooi, maar mn artist weet gelukkig altijd precies wat ik mooi vind :P


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Muninn schreef:
    (...)dankje ^^ Ik was ook wel ff bang voor het hoofd, want ik vind niet alle ravenkoppies mooi, maar mn artist weet gelukkig altijd precies wat ik mooi vind :P


    Wat hij kan is echt zoveel beter in vergelijking met de dorp-tatoeëerders hier. Je mag er trots op zijn ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Chip schreef:
    (...)

    Wat hij kan is echt zoveel beter in vergelijking met de dorp-tatoeëerders hier. Je mag er trots op zijn ^^

    Ik zal het zeker tegen hem zeggen. Hij heeft nu een jaar een shop hier en ik ben bijna kind aan huis haha. Hij is behoorlijk eerlijk, als hij iets niet kan, of vreest dat het niet mooi word zegt hij nee tegen de klus.


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Dat ziet er mij behoorlijk kostelijk uit. Maar het ziet er wel leuk uit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    > Mijn topics.


    Quiet the mind, and the soul will speak.