• Ik heb lange tijd mijn haar laten groeien en verder niets met het model gedaan. Eigenlijk ben ik er nu wel een beetje klaar mee.

    Ik zou het graag zo laten knippen:



    Dit is mijn haar nu let niet op mn hoofd.




    Zou zo'n soort pony enzo me staan? Want ik twijfel nog...


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Ik denk dat het je wel zou staan en dat het alleen wennen is ;p


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik denk dat het wel leuk zou staan, maar miss moet je het even aan je kapper navragen.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik denk van wel - maar ik ben echt slecht in dit soort adviezen.
    Ben beter in emotionele en psychologische dingen, dus als je hier een midlife-crisis van hebt, je weet me te vinden c:


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik denk dat het best leuk zal staan. Ik durfde ook nooit zo'n pony te nemen, maar nu heb ik er - per ongeluk, lang verhaal - toch een, en het staat eigenlijk heel leuk.
    Wel zou ik je aanraden je haar wat korter te laten knippen, volgensmij staat dat je net iets vlotter.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Britsanity schreef:
    Ik denk van wel - maar ik ben echt slecht in dit soort adviezen.
    Ben beter in emotionele en psychologische dingen, dus als je hier een midlife-crisis van hebt, je weet me te vinden c:


    comfort in c h a o s

    Pony zou jou wel staan :3


    Shoganai i ne~

    DrWhooves schreef:
    Pony zou jou wel staan :3


    Tell me about it, stud.

    LEUK. ik zou denk ik de pony net ietsjes langer laten $
    verder denk ik dat het je wel zou staan, en natuurlijk laagjes erin verwerken dat staat altijd leuk, je hebt sws wel dik haar (althans dat lijkt zo) dus dan staat het vaak leuk


    even a white rose has a black shadowx

    Hmmm, het zou op zich wel kunnen.
    Ik wilde m'n haar ook in zo'n soort stijl, maar m'n kapper wilde het niet zo knippen :/


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Het zou je vast wel staan, ja. Maar zoals Cloelia zegt, zou ik het sowieso een stuk korter doen. Tot aan je schouders ongeveer. Dat zou vast veel vlotter staan.


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Cloelia schreef:
    Ik denk dat het best leuk zal staan. Ik durfde ook nooit zo'n pony te nemen, maar nu heb ik er - per ongeluk, lang verhaal - toch een, en het staat eigenlijk heel leuk.
    Wel zou ik je aanraden je haar wat korter te laten knippen, volgensmij staat dat je net iets vlotter.
    Ja, ik wil er sowieso ook een stukje af (:


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    vraag het de kapper, die heeft er voor geleerd en die kan een kapsel aan jouw vorm hoofd en haar aanpassen ^^ deed die van mij ook!


    Life is hard, just break it with your head <3

    Spotgaai schreef:
    Ik denk dat het wel leuk zou staan, maar miss moet je het even aan je kapper navragen.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou zeker een pony doen, je hebt een ovaal gezicht en pony's staan heel goed bij een ovaalvormig gezicht. :)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2012 - 20:37 ]

    een pony zou je leuk staan maar niet dat model.. je hebt daar niet stijl haar genoeg voor en believe me, dat gaat lelijk vallen! ik heb zelf vroeger ook een schuine pony gehad en ik heb best wel vergelijkbaar haar met jou.. misschien kun je het wel stijlen? of een ander soort..? meer een lok idee? xxx(flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.