• Ik heb het bericht verwijderd omdat er niet meer over het onderwerp zelf gesproken word :) !

    [ bericht aangepast op 28 juli 2014 - 22:09 ]

    ps: Klik op HD voor iets betere kwaliteit, anders loopt hij soms vast!

    Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Ik vind de zang soms inderdaad mooi, maar sommige momenten verpesten het helemaal en is eigenlijk niet iets wat je online moet zetten. Wat dat zijn idd momenten die alleen jij en je vriendin grappig vinden, de rest meestal niet.


    I live for the applause, you will die for it.

    De 'humor' die erin zit, vind ik absoluut niet grappig en ik snap eigenlijk waarom je het online zou zetten, omdat ik me persoonlijk dood zou schamen. Niet beledigend bedoeld.

    Op de moment is de zang inderdaad goed, op andere wat minder.


    wat was dit ookalweer

    Haha wij schamen ons gelukkig nooit! Gaat nu puur om de zang waar we eerder onzeker over zijn. Ik heb jullie al voorbereid dat " onze humor " puur onze humor is en er even doorheen gekeken moet worden :) maar wel bedankt voor jullie moeite!

    De zang is inderdaad wel goed maar ik denk dat als je dit serieuzer zou nemen dat andere mensen dit ook serieuzer gaan nemen.
    Ik begrijp dat dit een leuk filmpje is als herinnering samen met je vriendin maar ik vind het ook niet echt iets voor op het internet.
    Wat niet wil zeggen dat het slecht is, maar ik zou het niet op het internet zetten.
    Maar de zang is wel goed denk ik


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    DAWSONS schreef:
    De 'humor' die erin zit, vind ik absoluut niet grappig en ik snap eigenlijk waarom je het online zou zetten, omdat ik me persoonlijk dood zou schamen. Niet beledigend bedoeld.

    Op de moment is de zang inderdaad goed, op andere wat minder.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sommige dingen kun je beter als vriendinnen onder elkaar houden.


    ars moriendi

    Ik vind het niet heel grappig en ik vind het ook een beetje raar dat je een filmpje van bijna drie maanden oud nu pas hierop post..

    Schweinsteiger schreef:
    Sommige dingen kun je beter als vriendinnen onder elkaar houden.


    26 - 02 - '16

    Nogmaals schamen wij ons niet voor wie wij zijn, als dat wel zo was dan hadden we veel minder kunnen genieten, we respecteren onszelf tenminste. Dat kunnen mensen wel of niet leuk vinden, maar net hoe volwassen je blik op de mensen om je heen is.

    Het gaat ons nu om het zingen, dat heb ik ook eerder benoemd. Jullie mogen feedback geven op de rest van het filmpje maar daar hoef ik niks mee te doen. Zangtips kan ik goed gebruiken!

    buffyxangell schreef:
    Nogmaals schamen wij ons niet voor wie wij zijn, als dat wel zo was dan hadden we veel minder kunnen genieten, we respecteren onszelf tenminste. Dat kunnen mensen wel of niet leuk vinden, maar net hoe volwassen je blik op de mensen om je heen is.

    Het gaat ons nu om het zingen, dat heb ik ook eerder benoemd. Jullie mogen feedback geven op de rest van het filmpje maar daar hoef ik niks mee te doen. Zangtips kan ik goed gebruiken!
    :')
    Wat probeer je nou te zeggen? Dat wij ons zelf niet respecteren en kinderachtig zijn offeee?

    Stom dat je dit zegt, lol. Het is gewoon dat je door die momenten geen views gaat krijgen.


    I live for the applause, you will die for it.

    Hmm zonder het geschreeuw er tussen door had ik hem misschien afgekeken, je zang vind ik namelijk wel goed zonder het onzin. Het irriteert me een beetje, om echt verder te kijken.
    Maar mooi als jullie het leuk hebben gehad :W


    Alleen maar tranen van geluk

    Rivaille schreef:
    Ik weet niet zo goed wat ik moet denken. Ik vind de zang soms inderdaad mooi, maar sommige momenten verpesten het helemaal en is eigenlijk niet iets wat je online moet zetten. Wat dat zijn idd momenten die alleen jij en je vriendin grappig vinden, de rest meestal niet.
    Precies, maar ik vind je stem eigenlijk leuker dan vroeger. Ik was niet zo'n fan van die 'kerkmuziek' als ik het zo mag noemen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ah, best jammer val al die negatieve reacties over dat de humor er uit had gemogen etc. Daar heb ik juist nog het meeste van genoten! En het zingen vond ik zelf ook erg mooi! (:


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Schweinsteiger schreef:
    Sommige dingen kun je beter als vriendinnen onder elkaar houden.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.