• Hai iedereen!
    Ik ben op zoek naar een story waarvan ik de titel kwijt ben. Ik kan hem ook niet meer vinden tussen mijn abo's of bladwijzers.

    Het gaat over een meisje (volgensmij heet ze Anna of Anne) en die leeft in een wereld waar ze op hun pols een klok hebben staan. Die telt af tot 0 en dan vinden ze degene met wie ze bestemd zijn om samen te leven. Als anna haar klokje op 0 staat, dan is er niemand. Er zijn verschillende 'landen' dus dan zegt ze: oke dan moet ik dus naar een ander land want daar is hij. Maar je mag eigenlijk niet naar andere 'landen' dus moet ze met een soort van smokkelaar mee. Verder had Anna nog twee beste vrienden. Een jongen en een meisje. Volgensmij had het meisje rood of blond haar (?) verder viel nogal op dat de schrijver vaak de haarkleur van personages noemt.
    Als iemand de titel weet dat bij dit verhaal hoort, graag noemen! Ook als het niet meer beschikbaar is op Q :)

    Dankjewel! Xx

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Once a Directioner, always a Directioner <3

    Ooh ik weet welke je bedoelt! Ik zal hem zo proberen op te zoeken.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ah, die ken ik. Daar heb ik nog eens een abo op gehad. Even denken, hoor.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik kan hem zo 1-2-3 niet vinden tussen mijn abo's en bladwijzers. Probeer morgen wel te googelen, als hij dan nog niet gevonden is. :-)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    De tijd is om! c:
    Hij is wel niet meer beschikbaar. Het meisje heette Anarose.

    Beschrijving:
    In het verleden was Ossip één groot land dat geheerst werd door Koning Themar en zijn vrouw, Koningin Irena. Zodra Irena overleed, verloor Themar echter zijn verstand en daarbij, Ossip. Zijn land ging ten onder. De aarde splitste zich in drieën en verschillende heersers stonden op om de drie nieuwe rijken te leiden.
    In dit verhaal volgen we de achttienjarige Anarose die samen met haar oudere broer Yorin in Bodé woont, één van de drie rijken van het vroegere Ossip. Net zoals alle andere mensen, draagt Anarose de Teller met zich mee, een digitale klok in haar pols waar ieder mee geboren word. Deze Teller telt de uren, minuten en seconden af tot het punt dat je je ware liefde vind.
    Echter, als Anarose haar Teller eindigt, gebeurd er iets wat ze niet verwacht had.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 23:48 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ah ik zat ook al op zoiets te zoeken. ^^


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Videnda schreef:
    De tijd is om! c:
    Hij is wel niet meer beschikbaar. Het meisje heette Anarose.

    (...)


    Bedankt die bedoelde ik! Jammer dat ie niet meer beschikbaar is :)


    Once a Directioner, always a Directioner <3