• Welkom studenten op een nieuw jaar op Hogwarts School of Witchcraft And Wizardry!
    Dit jaar kan ik jullie mededelen dat het de Quidditch cup wedstrijden dit jaar niet plaats zullen nemen. Er zal namelijk een ander evenement van start gaan. Het evenement zal in oktober starten en het hele jaar door gaan. We hebben dit jaar de eer om een erg speciaal evenement te houden, dat al in geen jaren meer is gehouden. Het is met groot genoegen dat ik jullie informeer dat het Triwizard Tournament dit jaar op Hogwarts plaats zal vinden!
    Drie vertegenwoordigers van drie verschillende scholen zullen het tegen elkaar opnemen in dit toernooi! Maar wees er berust op dat dit toernooi niet bedoeld is voor de zwakkelingen onder ons, daarom heeft het ministerie van magie besloten om een leeftijdsgrens op te stellen. Om deel te nemen aan het toernooi moet je minstens zestien jaar oud zijn!
    Maar meer over dat later, voor nu: smakelijk eten!


    Dit jaar zal Hogwarts het Triwizard Tournament organiseren. Tussen drie leerlingen zal een spannende strijd plaats vinden, maar dat niet alleen. Het Triwizard Tournament brengt een vloek met zich mee. Net zoals de drie vertegenwoordigers veranderen in het doolhof, zullen de leerlingen van Hogwarts ook veranderen. Niets is wat het lijkt en langzaam veranderd Hogwarts in een regelrechte nachtmerrie. Er zullen gewonden en zelfs doden vallen. Hogwarts is vanaf nu af aan bezeten door de vloek. Zal deze ooit verbroken kunnen worden?

    Rollen
    Hogwarts (5 vrij)
    • Slytherin • (vol)
    Serpen Acelin Parsel - Lizor
    Caleb Sean Parsel- Lizor
    Shawn Sebastian Stormgate - Myle
    Annabeth Lucianna Littleton - HoechIin
    Noah Melchior Castellan - Tolkien
    Felice Lily Scabior - Macabre
    Ashley Caroline Lestrange - Macabre
    • Gryffindor • (vol)
    Lily Stokes - Hinrisath
    Gereserveerd - MagicToBe
    Denise Grace Parks - Disneyy
    Scott Forest Day - Fia
    • Hufflepuf • (3 vrij)
    Nate Harry Frank Longbottom - iMickeyMouse
    • Ravenclaw • (2 vrij)
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate - iMickeyMouse
    Vanessa Meghan Sunfield - PeterParker

    Durmstrang (vol)
    Lucka McKinnon - Lazulis
    Wade Andon Frisk - WillNotLearn
    Neomi Desiré Kjellberg - Disneyy
    Gereserveerd - Tolkien
    Austin Brobeney- Pumbaa
    Erin Line Felland - Harcourt

    Beauxbatons (vol)
    Aurora Belle Parrisch - Lizor
    Pete James Mellark - Disneyy
    Chanel Faye Dubois - TheseWords
    Allison Isaure Moreau - Author
    Scarlett Jolie Moreau - Author
    Tyler Darcio Moreau - RonaIdo

    Naam in de Goblet of Fire
    Hogwarts
    Denise Grace Parks
    Serpen Acelin Parsel
    Caleb Sean Parsel
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate
    Scott Forest Day
    Vanessa Meghan Sunfield
    Felice Lily Scabior
    Ashley Caroline Lestrange
    Neomi Desiré Kjellberg

    Durmstrang
    Lucka McKinnon
    Wade Andon Frisk
    Erin Line Felland

    Beauxbatons
    Pete James Mellark
    Tyler Darcio Moreau
    Allison Isaure Moreau


    Triwizard Champions
    Deze kies ik uit via deze site.


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    School
    Leerjaar
    Afdeling(als Hogwarts leerling)
    Heb je je naam in de Goblet of Fire gegooid?

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    - Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen.
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar van elk mag er maar één zijn.
    - Reactie minimaal 5 à 6 regels.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal drie personages per persoon en sowieso één jongen als je drie personages hebt!
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    Note: als je mee deed in dit topic, mag je sowieso één rol ook al zit het hier voor. Dit is omdat dit RPG een soort "vervolg" of "nieuwe editie" van het oude RPG is.
    Note: als je ideeën hebt voor de verhaallijn zou het fijn zijn als je die meld, de verhaallijn is namelijk nog niet geweldig :')

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 15:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Dat ik dit nu pas zie :o Kan ik een Ravenclaw 5dejaars klassenoudste meisje reserveren?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    PeterParker schreef:
    Dat ik dit nu pas zie :o Kan ik een Ravenclaw 5dejaars klassenoudste meisje reserveren?


    Volgends mij doen wij niet echt met klassenoudste enzo, haha


    Little do you know

    PeterParker schreef:
    Dat ik dit nu pas zie :o Kan ik een Ravenclaw 5dejaars klassenoudste meisje reserveren?

    We doen niet echt met klassenoudste, je mag het best in je rol zetten alleen ik zet het niet in het begin topic (: Ik zal je erbij zetten


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Mag ik een jongen bij Durmstrang reserveren? Ik vul hem waarschijnlijk morgen in.


    -

    Gryffindor jongen? :)


    Don’t you dare look out your window darling, Everything’s on fire. - Taylor Swift.

    Lucka is klaar staat op pagina 3


    Vampire + Servant = Servamp

    De lijst is aangepast en ik zal Lucka bij de story zetten (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Praattopic


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Neomi is ook klaar :]
    Ze staat op vorige pagina


    Little do you know

    Naam: Scott Forest Day

    Afkomst: Halfbloed.

    School: Hogwarts.

    Afdeling: Gryffindor.

    Leerjaar: Jaar zeven.

    Leeftijd: Scott is zeventien jaar, verjaard op achtentwintig september.

    Heeft zijn naam in The Goblet of Fire gedaan: Ja.



    Uiterlijk





    Haar, zo zwart als de nacht... Zijn wilderige haar doet hij niet veel mee: meestal laat hij het zijn eigen gangetje gaan en ziet hij wel hoe het er aan het einde van de dag uitziet. Blauwe, heldere ogen, omringd door lange en volle wimpers die zijn ogen een wonderbaarlijk sterke aantrekkingskracht geven. Wanneer je lang in zijn ogen kijkt, lijkt het wel alsof je gehypnotiseerd wordt. Zeekleurige, dromerige ogen... Zijn wenkbrauwen zijn met een redelijke boog op het einde, maar voor het grootste gedeelte recht. Ook heeft hij een erg strak gezicht: Holle wangen die hem mager en ondervoed doen lijken, maar worden gecompenseerd door zijn redelijk gespierde lichaam, waardoor hij juist weer een sterker uiterlijk krijgt. Met een simpele neus, die wel wat weg heeft van de Griekse neus, wordt hij een mooie, maar ook lieve verschijning. Op zijn neus zitten ook een paar kleine, lichtje sproetjes. Zijn lippen hebben een lichtroze kleur, bijna huidskleur. Zijn onderste lip is redelijk vol, terwijl zijn bovenlip niet veel vorm heeft en niet erg vol zit met volume. Zijn lippen en sproeten samen zijn altijd al een mooi pluspuntje geweest. Een minpuntje is wel dat hij redelijk erge flaporen heeft: hij houdt zijn haar daarom wel liever lang, om dat een beetje te verbergen. Ook vindt hij zelf zijn tanden niet zo mooi, ze hebben nooit helemaal recht gestaan en daar ergert hij zich nogal vaak aan. Daarom lacht hij ook liever met zijn mond dicht. Wanneer hij zijn schooluniform niet aan heeft, draagt hij het liefst simpele, witte V-hals shirts met kaki shorts. Wanneer het wat kouder is draagt hij vaak Aztec truien met jongens skinny jeans. Ook heeft hij op zijn linkerarm een tattoo: een kompas dat overloopt in het uiteinde van een dromenvanger. Hij heeft deze tattoo in de zomer van zijn zesde jaar laten zetten, omdat hij nog steeds niet weet welke weg hij op wil met zijn leven.



    Innerlijk: Scott is een vrolijke jongen, die altijd wel zin heeft om te lachen. Hij vindt het ook leuk om zo nu en dan eens een goede grap uit te halen met zijn vrienden, maar denkt vaak niet na over de gevolgen van zijn gedrag. Hij heeft zichzelf al vaak in de nesten gewerkt door zijn 'Niet denken, maar doen' theorie en leert ook nooit van zijn fouten. Een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen geldt zéker niet voor hem. Wel is hij zo'n jongen die daarna wel eerlijk zijn excuses aanbiedt als er iets verkeerd ging, en zal het ook altijd voor iemand opnemen als die ten onrechte wordt beschuldigd. Verder is hij ook een echte snul op het gebied van weddenschappen: hij neemt iedere uitdaging aan, zolang hij er maar iets voor terugkrijgt. Hij heeft al meerdere malen rare toverdrankjes opgedronken, alleen maar voor een paar knoeten... Wat hij zichzelf wel niet allemaal aandoet, geldt niet voor anderen: hij is heel snel beschermend over zijn vrienden en de personen waar hij van houdt, en zal alles voor hun opgeven om ze gelukkig te zien. Verder is hij ook heel slecht in verhalen vertellen, zeker als hij nerveus is: hij raakt altijd de draad kwijt van wat hij aan het zeggen was en barst dan in lachen uit. Maar hij bedoelt het altijd wel goed.


    Geschiedenis: Scott komt uit een grote familie: met zeven broertjes en twee zusjes woont hij, met zijn ouders, in een groot huis in London. Drie van de zonen komen echt van de ouders, de rest is allemaal geadopteerd. Scott komt origineel ook niet van zijn ouders vandaan: door een slechte situatie thuis was hij uit huis geplaatst op vierjarige leeftijd. Hier heeft hij in principe weinig last van: hij herinnert zich vrijwel niets van zijn biologische ouders en heeft ook geen behoefte aan contact. Wel is hij ze érg dankbaar: door zijn moeder is hij een tovenaar geworden. Alleen zijn pleegouders weten hiervan: de broertjes en zusjes denken dat hij ieder jaar naar een gewone kostschool in Schotland gaat, van het bestaan van Hogwarts weten ze niets. Op zijn basisschool had hij het ook redelijk goed: met een redelijk grote groep vrienden had hij het altijd wel gezellig, maar hij hoorde nooit bij het populaire groepje. Hij vindt het op Hogwarts wel veel leuker: hij heeft het gevoel dat hij hier écht thuishoort.

    Extra

    Scott heeft een tikje dat hij heel vaak fluit: sommige mensen vinden het wel grappig, anderen worden er echt helemaal gek van.

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 21:24 ]


    Don’t you dare look out your window darling, Everything’s on fire. - Taylor Swift.

    Hij ziet er goed uit! Me likes him (: Ik zal hem bij de story zetten.

    Ik was van plan om vanavond het speeltopic te openen, maar ik ga dat toch morgen doen zodat iedereen nog tijd heeft om zijn rol in te vullen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Hij ziet er goed uit! Me likes him (: Ik zal hem bij de story zetten.

    Ik was van plan om vanavond het speeltopic te openen, maar ik ga dat toch morgen doen zodat iedereen nog tijd heeft om zijn rol in te vullen.


    Noh. :c


    help

    I like scott too c:


    Little do you know

    Lizor, is het goed als ik mijn personage vandaag of morgen aanmaak? Want ik ben ook druk bezig met mijn werkstuk :c


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    PeterParker schreef:
    Lizor, is het goed als ik mijn personage vandaag of morgen aanmaak? Want ik ben ook druk bezig met mijn werkstuk :c

    Ja, dat is prima (: Succes met je werkstuk!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.