• Welkom studenten op een nieuw jaar op Hogwarts School of Witchcraft And Wizardry!
    Dit jaar kan ik jullie mededelen dat het de Quidditch cup wedstrijden dit jaar niet plaats zullen nemen. Er zal namelijk een ander evenement van start gaan. Het evenement zal in oktober starten en het hele jaar door gaan. We hebben dit jaar de eer om een erg speciaal evenement te houden, dat al in geen jaren meer is gehouden. Het is met groot genoegen dat ik jullie informeer dat het Triwizard Tournament dit jaar op Hogwarts plaats zal vinden!
    Drie vertegenwoordigers van drie verschillende scholen zullen het tegen elkaar opnemen in dit toernooi! Maar wees er berust op dat dit toernooi niet bedoeld is voor de zwakkelingen onder ons, daarom heeft het ministerie van magie besloten om een leeftijdsgrens op te stellen. Om deel te nemen aan het toernooi moet je minstens zestien jaar oud zijn!
    Maar meer over dat later, voor nu: smakelijk eten!


    Dit jaar zal Hogwarts het Triwizard Tournament organiseren. Tussen drie leerlingen zal een spannende strijd plaats vinden, maar dat niet alleen. Het Triwizard Tournament brengt een vloek met zich mee. Net zoals de drie vertegenwoordigers veranderen in het doolhof, zullen de leerlingen van Hogwarts ook veranderen. Niets is wat het lijkt en langzaam veranderd Hogwarts in een regelrechte nachtmerrie. Er zullen gewonden en zelfs doden vallen. Hogwarts is vanaf nu af aan bezeten door de vloek. Zal deze ooit verbroken kunnen worden?

    Rollen
    Hogwarts (5 vrij)
    • Slytherin • (vol)
    Serpen Acelin Parsel - Lizor
    Caleb Sean Parsel- Lizor
    Shawn Sebastian Stormgate - Myle
    Annabeth Lucianna Littleton - HoechIin
    Noah Melchior Castellan - Tolkien
    Felice Lily Scabior - Macabre
    Ashley Caroline Lestrange - Macabre
    • Gryffindor • (vol)
    Lily Stokes - Hinrisath
    Gereserveerd - MagicToBe
    Denise Grace Parks - Disneyy
    Scott Forest Day - Fia
    • Hufflepuf • (3 vrij)
    Nate Harry Frank Longbottom - iMickeyMouse
    • Ravenclaw • (2 vrij)
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate - iMickeyMouse
    Vanessa Meghan Sunfield - PeterParker

    Durmstrang (vol)
    Lucka McKinnon - Lazulis
    Wade Andon Frisk - WillNotLearn
    Neomi Desiré Kjellberg - Disneyy
    Gereserveerd - Tolkien
    Austin Brobeney- Pumbaa
    Erin Line Felland - Harcourt

    Beauxbatons (vol)
    Aurora Belle Parrisch - Lizor
    Pete James Mellark - Disneyy
    Chanel Faye Dubois - TheseWords
    Allison Isaure Moreau - Author
    Scarlett Jolie Moreau - Author
    Tyler Darcio Moreau - RonaIdo

    Naam in de Goblet of Fire
    Hogwarts
    Denise Grace Parks
    Serpen Acelin Parsel
    Caleb Sean Parsel
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate
    Scott Forest Day
    Vanessa Meghan Sunfield
    Felice Lily Scabior
    Ashley Caroline Lestrange
    Neomi Desiré Kjellberg

    Durmstrang
    Lucka McKinnon
    Wade Andon Frisk
    Erin Line Felland

    Beauxbatons
    Pete James Mellark
    Tyler Darcio Moreau
    Allison Isaure Moreau


    Triwizard Champions
    Deze kies ik uit via deze site.


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    School
    Leerjaar
    Afdeling(als Hogwarts leerling)
    Heb je je naam in de Goblet of Fire gegooid?

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    - Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen.
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar van elk mag er maar één zijn.
    - Reactie minimaal 5 à 6 regels.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal drie personages per persoon en sowieso één jongen als je drie personages hebt!
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    Note: als je mee deed in dit topic, mag je sowieso één rol ook al zit het hier voor. Dit is omdat dit RPG een soort "vervolg" of "nieuwe editie" van het oude RPG is.
    Note: als je ideeën hebt voor de verhaallijn zou het fijn zijn als je die meld, de verhaallijn is namelijk nog niet geweldig :')

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 15:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Naam
    Wade Andon Frisk

    Bloedstatus
    Volbloed

    School
    Durmstrang

    Heeft hij zijn naam in de Goblet of Fire gegooit?
    Ja.

    Leeftijd
    17 Jaar oud.
    Geboren op 23 December, een koude, stormachtige nacht.
    Uiterlijk


    klik
    kleine Wade - kleine Wade
    klik - klik
    FC: Tyler Hoechlin

    Wade is een lange (1.79) en sterk gebouwde jongen met rommelig zwart haar waarvan hij vaak de voorste pluk met gel omhoog zet. Zij ogen hebben een groen blauwige kleur en blijven wel eens dromerig voor zich uit staren waneer hij diep aan het nadenken is.

    Innerlijk
    Net zoals zijn ouders werd Wade ingeschreven op durmstrang, een school die bekent staat om zijn strenge regels en duistere tovenaars. De karaktereigenschappen van een duistere tovenaar heeft hij, enigsinds opvliegend, en vooral met een grote kennis van zwarte kunsen. Daarintegen heeft hij ook andere kwaliteiten, disipline, standvastigheid, respect niet alleen voor volbloed tovenaars maar voor ieder mens, tovenaar of geen tovenaar wanneer hij vind dat diegene het verdient. Niet alleen is hij aardig goed in de Zwarte kunsten ook zijn tegenstander, waarbij zijn voorkeur ligt. Het beter maken van mensen inplaats van het verwonden gaat hem goed af. Zijn toevlucht en agressie zoekt hij graag in Quidditch, hij is dan ook de Beater van een van de quidditch teams op Durmstrang

    Geschiedenis
    Zijn voornaam en achternaam komen van zijn moeders kant van de familie aangezien zijn moeder zweeds is. Zijn tweede naam is echter bulgaars en komt van zijn vader (En is ook zijn voornaam). Zijn ouders hebben elkaar ontmoet op Durmstrang en zijn een aantal jaren later getrouwd. Zijn vader werkte op het ministry of magic (Ministerie van toverkunst) Departement van Magische Rampen en Catastrofes maar is ontslagen toen Wade ongeveer 9 jaar oud was, veel hebben zijn ouders er niet over gezegt. De reden voor zijn ontslag weet hij dus nogsteeds niet.
    Zijn moeder was altijd al gek geweest op magische dieren zoals hipogriefen, gnomes ect. Maar de dieren die ze echt geweldig vond waren draken, toen haar droom werkelijkheid werd en ze de kans kreeg te helpen met het trainen van een Hungarian Horntail, in een poging het beest te temmen. Ze greep de kans aan na ongeveer drie weken van trainen gebeurde er iets verschrikkelijks. De draak werd kwaad, brak uit en verbrande vervolgens alles om hem heen. Zijn moeder is met veel brandwonden naar het St Mungo's Hospital for Magical Maladies and Injuries gebracht en daar na een paar uren over leden aan haar verwondingen.


    Extra
    Wade spreekt 3 talen: Bulgaars, Zweeds en Engels (met een klein accent).
    Wade heeft een grote intesse in genezende spreuken en technieken en is laten van plan dokter te worden in het St Mungo's Hospital for Magical Maladies and Injuries. Hij probeert dan ook steeds beter te worden in genezende spreuken, iets wat aardig lukt. Ook het tegengestelde van genezen, Dark Arts gaat hem op Durmstrang aardig goed af. Sinds het ongeluk van zijn moeder heeft hij een hekel aan dieren, en dan vooral magische dieren, bij het zien ervan gaan de haren op zijn armen rechtop staan. Een hobby van hem is Quidditch, al doet hij het niet zo vaak als hij het zou willen doen aangezien andere dingen altijd belangrijker lijken.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2014 - 19:56 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Er zijn nog tien rollen vrij! (:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 21:12 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Zou ik nog een meisje uit Durmstrang/Klamfels of whatever it's written like, mogen reserveren? Ik weet wel niet wanneer ik haar kan schrijven, though. :x


    help

    Tolkien schreef:
    Zou ik nog een meisje uit Durmstrang/Klamfels of whatever it's written like, mogen reserveren? Ik weet wel niet wanneer ik haar kan schrijven, though. :x

    Je staat erbij en je hebt nog 48 uur om de rol in te vullen, dus take your time (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Je staat erbij en je hebt nog 48 uur om de rol in te vullen, dus take your time (:


    Oki. (:


    help

    Tyler is trouwens af :]


    El Diablo.


    Naam
    Neomi Desiré Kjellberg
    Bloedstatus
    Volbloed
    School
    Durmstrang
    Leerjaar
    Zes
    Afdeling
    Heb je je naam in de Goblet of Fire gegooid?
    Ja.
    Leeftijd
    Uiterlijk
    Neomi heeft donker bruine haren dat tot halverwege haar rug valt. Haar haren zijn van nature stijl met blond geverfde punten. Haar ogen hebben een lichtgrijze kleur en zijn omringd door een hoop lange wimpers, waar ze altijd een laagje mascara op doet om haar ogen wat meer te accentueren. Neomi heeft volle, roze, lippen. Ze heeft een stevig lichaam aangezien ze vaak traint, ook heeft ze redelijk sterke armen en een klein beetje een sixpack. Haar kledingstijl is wat 'jongensachtig', ze draagt vaak een jasje(zoals op de foto) met daaronder een simpel T-shirt en een 'boyfriend' jeans. Je kan dus aan haar uiterlijk vaak al zien dat ze een beetje een 'tomboy'-type is. Al is het ook wel zichtbaar dat ze zichzelf goed verzorgt en er toch wel een beetje om geeft dat ze er redelijk uit ziet.
    Neomi heeft in haar zij een tattoo van een kleine zwarte draak. Dit omdat ze het prachtige wezens vind. Verder heeft Neomi een ringetje in haar neusvleugel.
    Ze is ongeveer 1.70 lang.
    Innerlijk
    Neomi is, zoals haar uiterlijk al zegt, een echte 'Tomboy'. Ze is one of the guys en vind alles leuk wat de meeste jongens ook leuk vinden. Ze gaat ook het liefst met jongens om en kijkt vaak met een vies gezicht naar meiden die zich altijd helemaal op tutten en van het kleinste dingetje al een enorm probleem maken. Ze heeft het totaal niet op meiden, tenminste het 'soort' meiden dat haar kamer niet verlaat zonder make-up en de meiden die al staan te gillen als hun haar door de war zit of als er een vlekje in hun shirt zit. Ze ergert zich altijd dóod aan dit soort meiden.

    Doordat ze one of the guys is heeft ze nog nooit een relatie gehad omdat ze niet weet hoe ze een jongen moet laten weten dat ze hem leuk vind. Echter veranderd ze wel in een 'meisje-meisje' -voor zover het bij haar mogelijk is- als ze bij een jongen is die ze leukleuk vind. Dan twijfelt ze of ze er wel goed uit ziet of niet en het gebeurt dan ook wel eens dat ze begint te giechelen -iets waar ze een enorme hekel aan heeft- maar ze kan er zelf niets aan doen aangezien het gewoon gebeurt.

    Neomi is ambitieus, sluw, en doordenkt haar plannen altijd goed na voor ze deze uit voert. Ook is ze moedig en niet snel geïntimideerd door iemand. Ze vind leren maar niks tenzij het gaat over spreuken en alles wat er bij te pas komt.
    Neomi is totaal geen flapuit, vooral rond meiden zal ze eigenlijk nooit iets er zomaar uit gooien, ook zal ze nooit iets persoonlijks aan een ander vertellen. Ze wil anderen niet opzadelen met haar problemen of wat dan ook.
    Geschiedenis
    Neomi is in Götenborg, Zweden, geboren op 29 September in een welvarend gezin en groeide op in een redelijk grote villa. Neomi is grotendeels opgegroeit in een gezin vol mannen. Ze is de jongste thuis en heeft vier oudere broers. Haar moeder is jaren geleden overleden en haar vader staat er dus alleen voor. Doordat Neomi is opgegroeit in een gezin vol mannen is ze ook een 'halve man' geworden. Niet dat ze haar uiterlijk verwaarloosd maar gewoon qua gedrag is ze een beetje jongensachtig.
    Toen Neomi acht jaar was is haar moeder overleden, de reden is nog altijd onbekend, maar dit heeft een kleine impact op haar gehad aangezien ze nu nooit met haar moeder kan praten over jongens en al die dingen, ze heeft nooit echt een geweldige band met haar moeder gehad maar nu ze ouder is beseft ze dat ze graag een moeder had gehad.
    Extra
    -

    [ bericht aangepast op 21 mei 2014 - 23:44 ]


    Little do you know

    Wait, is deze RPG een vervolg op die Hogwarts Rpg van jou die het iets van 80 topics volhield?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Wait, is deze RPG een vervolg op die Hogwarts Rpg van jou die het iets van 80 topics volhield?

    Ongeveer haha, het is niet echt een vervolg, maar een soort van.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Ongeveer haha, het is niet echt een vervolg, maar een soort van.


    Je weet wat ik bedoel, haha. ^-^
    Nu twijfel ik of ik Mason terugneem...


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    Je weet wat ik bedoel, haha. ^-^
    Nu twijfel ik of ik Mason terugneem...

    Haha ja en ik zeg doen (a)


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Haha ja en ik zeg doen (a)


    Hm, ik denk erover na.
    Die Rpg was echt leuk. :] Het vervolg wat minder, maar dat kwam ook omdat ik het topic pas heel laat zag en Mason niet meer bij het zwerkbalteam kon, zijn beste vriend Nick naar Ravenclaw was en er nog een stuk of 3 andere vampiers waren. :')


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    (...)

    Hm, ik denk erover na.
    Die Rpg was echt leuk. :] Het vervolg wat minder, maar dat kwam ook omdat ik het topic pas heel laat zag en Mason niet meer bij het zwerkbalteam kon, zijn beste vriend Nick naar Ravenclaw was en er nog een stuk of 3 andere vampiers waren. :')

    Hahah het tweede was inderdaad minder, veel te langdradig en idk het eerste was gewoon geweldig en amper bij te houden lol x'D


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Pabu schreef:
    (...)

    Je weet wat ik bedoel, haha. ^-^
    Nu twijfel ik of ik Mason terugneem...


    Doenn cx


    Little do you know

    Lizor schreef:
    (...)
    Hahah het tweede was inderdaad minder, veel te langdradig en idk het eerste was gewoon geweldig en amper bij te houden lol x'D


    Jup, toen hadden we een topic binnen één dag vol. :') Geweldig.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''