• Welkom studenten op een nieuw jaar op Hogwarts School of Witchcraft And Wizardry!
    Dit jaar kan ik jullie mededelen dat het de Quidditch cup wedstrijden dit jaar niet plaats zullen nemen. Er zal namelijk een ander evenement van start gaan. Het evenement zal in oktober starten en het hele jaar door gaan. We hebben dit jaar de eer om een erg speciaal evenement te houden, dat al in geen jaren meer is gehouden. Het is met groot genoegen dat ik jullie informeer dat het Triwizard Tournament dit jaar op Hogwarts plaats zal vinden!
    Drie vertegenwoordigers van drie verschillende scholen zullen het tegen elkaar opnemen in dit toernooi! Maar wees er berust op dat dit toernooi niet bedoeld is voor de zwakkelingen onder ons, daarom heeft het ministerie van magie besloten om een leeftijdsgrens op te stellen. Om deel te nemen aan het toernooi moet je minstens zestien jaar oud zijn!
    Maar meer over dat later, voor nu: smakelijk eten!


    Dit jaar zal Hogwarts het Triwizard Tournament organiseren. Tussen drie leerlingen zal een spannende strijd plaats vinden, maar dat niet alleen. Het Triwizard Tournament brengt een vloek met zich mee. Net zoals de drie vertegenwoordigers veranderen in het doolhof, zullen de leerlingen van Hogwarts ook veranderen. Niets is wat het lijkt en langzaam veranderd Hogwarts in een regelrechte nachtmerrie. Er zullen gewonden en zelfs doden vallen. Hogwarts is vanaf nu af aan bezeten door de vloek. Zal deze ooit verbroken kunnen worden?

    Rollen
    Hogwarts (5 vrij)
    • Slytherin • (vol)
    Serpen Acelin Parsel - Lizor
    Caleb Sean Parsel- Lizor
    Shawn Sebastian Stormgate - Myle
    Annabeth Lucianna Littleton - HoechIin
    Noah Melchior Castellan - Tolkien
    Felice Lily Scabior - Macabre
    Ashley Caroline Lestrange - Macabre
    • Gryffindor • (vol)
    Lily Stokes - Hinrisath
    Gereserveerd - MagicToBe
    Denise Grace Parks - Disneyy
    Scott Forest Day - Fia
    • Hufflepuf • (3 vrij)
    Nate Harry Frank Longbottom - iMickeyMouse
    • Ravenclaw • (2 vrij)
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate - iMickeyMouse
    Vanessa Meghan Sunfield - PeterParker

    Durmstrang (vol)
    Lucka McKinnon - Lazulis
    Wade Andon Frisk - WillNotLearn
    Neomi Desiré Kjellberg - Disneyy
    Gereserveerd - Tolkien
    Austin Brobeney- Pumbaa
    Erin Line Felland - Harcourt

    Beauxbatons (vol)
    Aurora Belle Parrisch - Lizor
    Pete James Mellark - Disneyy
    Chanel Faye Dubois - TheseWords
    Allison Isaure Moreau - Author
    Scarlett Jolie Moreau - Author
    Tyler Darcio Moreau - RonaIdo

    Naam in de Goblet of Fire
    Hogwarts
    Denise Grace Parks
    Serpen Acelin Parsel
    Caleb Sean Parsel
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate
    Scott Forest Day
    Vanessa Meghan Sunfield
    Felice Lily Scabior
    Ashley Caroline Lestrange
    Neomi Desiré Kjellberg

    Durmstrang
    Lucka McKinnon
    Wade Andon Frisk
    Erin Line Felland

    Beauxbatons
    Pete James Mellark
    Tyler Darcio Moreau
    Allison Isaure Moreau


    Triwizard Champions
    Deze kies ik uit via deze site.


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    School
    Leerjaar
    Afdeling(als Hogwarts leerling)
    Heb je je naam in de Goblet of Fire gegooid?

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    - Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen.
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar van elk mag er maar één zijn.
    - Reactie minimaal 5 à 6 regels.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal drie personages per persoon en sowieso één jongen als je drie personages hebt!
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    Note: als je mee deed in dit topic, mag je sowieso één rol ook al zit het hier voor. Dit is omdat dit RPG een soort "vervolg" of "nieuwe editie" van het oude RPG is.
    Note: als je ideeën hebt voor de verhaallijn zou het fijn zijn als je die meld, de verhaallijn is namelijk nog niet geweldig :')

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 15:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Tolkien schreef:
    (...)

    Als ze af is, lees ik haar even en bedenk ik wel wat. ;D

    Plotten is zo leuk.


    Is goed! (:


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Tot wanneer loopt de reservering? Ik wil het namelijk morgen na school inleveren!

    Hinrisath schreef:
    Tot wanneer loopt de reservering? Ik wil het namelijk morgen na school inleveren!


    Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn. (:

    EDIT; Lisa, misschien een praattopic? Anders krijgen we weer het geval van drie rollentopics en dan gaat iedereen zijn rollen in het speeltopic moeten posten en is alles chaos. :'D

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 21:24 ]


    help

    Tolkien schreef:
    (...)

    Ik denk niet dat dat een probleem zal zijn. (:

    EDIT; Lisa, misschien een praattopic? Anders krijgen we weer het geval van drie rollentopics en dan gaat iedereen zijn rollen in het speeltopic moeten posten en is alles chaos. :'D


    Ik ga nu een praattopic aanmaken (: en reserveringen blijven 24 uur staan! De lijst is aangepast. De ingevulde rollen zien er goed uit (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Praattopic


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Oh lol nog maar 24 uur? Dan laat ik de jongen vervallen. Anders red ik het niet! Sorry, het meisje komt zo.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Naam
    Caleb Sean Parsel & Serpen Acelin Parsel {Tweeling}
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Volbloed
    School
    Hogwarts
    Leerjaar
    7
    Afdeling
    Slytherin
    Heb je je naam in de Goblet of Fire gegooid?
    Caleb: Ja
    Serpen: Ja
    Leeftijd
    17, Serpen is net een paar minuten ouder.
    Uiterlijk
    Caleb:


    1 2
    Caleb heeft donkerkleurig halflang haar dat meestal een beetje warrig zit. Hij heeft helderblauwe, niet al te grote ogen en dikke zwarte wimpers. Zijn wenkbrauwen zijn redelijk dik en donker - dezelfde kleur als zijn donkerbruine haar. Hij heeft scherpe kaaklijnen en vaak heeft hij een eendags baardje staan omdat hij meestal niet veel zin heeft om zich te scheren, ook vinden veel vrouwen het aantrekkelijk en zorgt het ervoor dat hij er ouder uit ziet.
    Caleb heeft volle lippen die een lichtroze kleur hebben, ze zijn niet al te donker en ook niet heel licht; een beetje ertussen in. Vaak staat er een glimlach op zijn gezicht, Caleb lacht veel, veel meer dan Serpen doet, maar op sommige punten is Caleb juist serieuzer dan Serpen.
    Caleb is enorm gespierd, hierop is hij ook behoorlijk trots. Hij is rond de 1.80 en heeft een schoenmaat die bij zijn lengte past. Zijn kledingstijl is redelijk simpel, maar wel netter dan die van Serpen. Hij is niet erg ijdel en meestal draagt hij gewoon een spijkerbroek en een shirt. Wel heeft hij de neiging om bijna standaard zonder shirt te lopen als het een beetje warm is. Dat is gewoon één van zijn "slechte" eigenschappen.
    Verder heeft hij geen piercings of tatoeages maar hij is van plan om een tatoeage te gaan zetten die staat voor zijn vriendin.
    Serpen:


    1 2
    Serpen heeft bruin kort haar dat hij meestal in model brengt, in tegenstelling tot Caleb. Hij heeft net zoals Caleb helderblauwe ogen en dikke donkerkleurige wimpers. Ook heeft hij dikke wenkbrauwen die overeenkomen met de kleur van zijn haar. Serpen heeft een smaller gezicht dan Caleb en in tegenstelling tot Caleb scheert hij zich elke dag. Hij is dan ook niet zo'n fan van Caleb zijn baardje.
    Hij heeft lichtroze volle lippen, net iets lichter dan die van Caleb. Hij is gespierd, hij heeft een duidelijk zichtbaar six-pack en dit houdt hij zo door vele malen per week te trainen. Hij is net iets groter dan Caleb - 1,84 - en hij heeft een wat simpelere kledingstijl. Vaak draagt hij gewoon zijn Hogwarts kleding op Draco Malfoy style. Serpen is echter wel behoorlijk ijdel in tegenstelling tot Caleb.
    Innerlijk
    Caleb: Caleb is echt een ware Slytherin, hij is vindingrijk, sluw, hij heeft veel ambitie, leiderschapskwaliteiten en hij is intelligent. Hij is prefect en to be schoolhoofd. Aan de ene kant is Caleb heel verwassen, maar hij heeft ook een speelse boyisch kant. Hij vindt het ook enorm leuk om de eerste jaars pesten, meisjes versieren, plannen bedenken om de lessen van leraren te verpesten en spijbelen. Niet echt de perfecte leerling, maar Caleb is wel heel erg slim en dat is de reden waardoor hij alle toetsten en andere testen met gemak haalt zonder er veel te hoeven doen.
    Caleb heeft niet echt een goede band met zijn familie - behalve met zijn broer Serpen - en hij is ook niet een persoon dat snel iemand vertrouwd, maar als je zijn vertrouwen wint is hij een geweldig persoon. Hij is nog steeds wel een beetje de ondeugende jongen van vroeger, maar hij is wel wijzer geworden en hij richt zijn aandacht nu op andere dingen zoals zijn werk en zijn relatie.
    Hij en Serpen hebben vaak meningsverschillen en het loopt niet altijd even goed tussen de twee, maar Serpen is het enige familielid waar Caleb nog mee praat en hij wil hem niet kwijtraken. Hij geeft veel om zijn broer.
    Serpen: Serpen is net zoals zijn broer een ware Slytherin ook hij is vindingrijk, sluw, hij heeft veel ambitie, leiderschapskwaliteiten en hij is intelligent. Alleen is Serpen in tegenstelling tot Caleb veel meer gericht op macht. Samen met zijn broertje Caleb is hij de baas van de school. Zij beheersen de gangen van Hogwarts met z'n tweeën. Hoewel Caleb veel serieuzer geworden is, hebben ze nog steeds samen van die momenten dat ze het liefst de hele school op zijn kop zetten.
    Geschiedenis
    Serpen en Caleb zijn geboren in Londen op 14 juli. Ze zijn opgegroeid bij hun oma omdat hun ouders bijna altijd aan het werk waren en niet de tijd hadden om voor hen te zorgen. Toen de tweeling vier was ging hun oma dood en aangezien ze - behalve hun werkende ouders - geen familie hadden werden ze gedwongen om voor zich zelf te zorgen. Nu snap je natuurlijk dat dat vrijwel onmogelijk is op zo'n jonge leeftijd dus hun jeugd was wreed en hard. Af en toe kwamen hun ouders thuis, dan haalde ze eten voor zo lang mogelijk en gingen weer weg. Serpen en Caleb ontvingen gewoonweg geen liefde en dat is ook de reden waarom ze nu zo zijn als ze zijn en vooral Serpen. Toen ze naar school gingen werd het al snel duidelijk dat de twee onhandelbaar waren en toen de reden gevonden was werden ze door kinderwelzijn in een weeshuis gestopt; hun ouders konden gewoonweg niet voor hen zorgen en het ging zo niet verder. Toen ze op hun elfde de brief voor Hogwarts kregen, kregen ze eindelijk de kans om een redelijk leven te gaan leiden. Er werd beter voor hen gezorgd en algauw werden het twee sterke jongens die de hallen van Hogwarts terroriseerden.
    Caleb ontmoette Ashley Caroline Lestrange, een meisje waar hij nu al een jaar een relatie mee heeft. Serpen is goede vrienden met Felice Lily Scabior, maar hij heeft verder geen relatie met iemand.
    Caleb heeft er lang over nagedacht om op wereldreis te gaan, maar zoals het er nu uit ziet heeft hij de ware gevonden en gaat hij niet meer weg bij haar. Ashley is de ex beste vriendin van Serpen, maar door een hele hoop gedoe tussen hen zijn ze geen vrienden meer. Helaas is de band tussen Serpen en Caleb hierdoor beschadigd, maar hij doet zijn best om deze weer te herstellen.
    Extra
    De shipnaam voor Caleb en Ashley is: Cashley.


    Naam
    Aurora Belle Parrisch
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    Halfbloed
    School
    Beauxbatons
    Leerjaar
    6
    Heb je je naam in de Goblet of Fire gegooid?
    Nee
    Leeftijd
    16
    Uiterlijk


    1. 2.
    Aurora heeft bruin haar dat ongeveer tot halverwege haar romp reikt, haar haar heeft een lichte slag en ze heeft bijpassende helder bruine ogen die omgeven zijn door prachtige volle wimpers. Ze heeft volle, lichtgekleurde lippen die in vergelijking met haar ogen niet echt opvallen. Ze heeft een klein dop neusje die haar jonger eruit laat zien dan ze in werkelijkheid is. Haar lichaamsbouw is redelijk tenger; ze is redelijk klein en dun, maar niettemin heeft ze een mooi figuur waar veel meisjes jaloers op zijn. Dit heeft ze onder andere te danken aan haar positie in het zwerkbalteam waar ze enorm hard voor traint. Haar kledingstijl is meisjesachtig en stoer tegelijk. Het meeste wat ze draagt is gebaseerd op Ariana Grande en Jade Thirllwall. Meestal draagt ze sets zoals deze: Set 1 Set 2 Set 3. Aurora houdt van mode daarom draagt ze ook graag de nieuwste trends en heeft ze een kledingkast die uitpuilt van de kleren. Ze heeft geen piercings - als je oorbellen niet mee telt dan - en ze heeft één tatoeage op haar enkel. Deze tatoeage heeft de vorm van de relieken van de dood of de drie gebroeders. Deze heeft ze laten zeggen omdat haar moeder haar altijd het verhaal vertelde over Harry Potter en deze relieken en hoe Hermoine het verhaal voor hem voor las en wie deze relieken in bezit had. Helaas voor Aurora is haar moeder ernstig ziek geworden, ze ligt nu in het ziekenhuis en het is niet zeker of ze het gaat overleven. Toen Aurora haar moeder de tatoeage liet zien heeft haar moeder haar beloofd dat ze zal vechten tot het einde.
    Innerlijk
    Aurora is absoluut niet verlegen en ze is goed in het leiden van mensen; ze is een leider en geen volger. Ze is ook niet echt het persoon dat toegeeft aan andere mensen; als ze een idee heeft kan niemand daar vanaf houden en ze zal het ook niet zo snel veranderen. Daarom is ook een minpuntje aan haar dat ze niet zo goed kan samenwerken, ze commandeert mensen iets te veel en ze is ongelofelijk eigenwijs. Aurora is veel bezig met mode - zoals hierboven al staat vermeld - en wat minder met jongens. Natuurlijk zijn er wel leuke jongens op school waar ze een oogje op heeft, maar naast het schoolwerk en haar moeder heeft ze niet veel ruimte meer voor iets anders zoals een vriendje. De laatste tijd is ze wat meer ingetrokken omdat ze situatie van haar moeder verslechterd.
    Ze besteedt enorm veel tijd aan school, misschien iets té veel, maar ze is liever druk bezig met haar schoolwerk dan dat ze de hele dag huilend op haar kamer zit. Haar moeder wil dat ze sterk blijft, maar soms gaat dat niet meer en zondert ze zich ergens af met tranen in haar ogen waar niemand haar kan horen huilen en schelden. "Waarom moest zij - de beste moeder in de wereld - nou weer zo'n stomme ***** ziekte krijgen?!"
    Aurora is een typisch Beauxbatons meisje voor het grootste deel van de tijd, maar ze heeft ook een wat stoerdere kant.
    Geschiedenis
    Aurora is opgegroeid zonder vader, haar vader heeft haar moeder al voordat ze geboren werd verlaten. Haar moeder kreeg Aurora op haar zeventiende, veel te vroeg eigenlijk. Haar moeder is een heks en haar vader een muggle. Meredith Parrisch - Aurora haar moeder - heeft Aurora haar eigen achternaam gegeven omdat ze onder geen beding wilde dat haar dochter de naam kreeg van de man die ervoor zorgden dat ze te vroeg zwanger werd en haar daarna verliet. Aurora en haar moeder hebben een enorm sterke band, Aurora haar jeugdjaren waren geweldig; haar moeder had een goede baan, ze hadden het thuis absoluut niet krap en ze had heel veel vrienden en vriendinnen op school. Samen met haar moeder kocht ze oneindig veel kleren - haar modebewuste eigenschap heeft ze dan ook van haar moeder - en ze gingen elk weekend naar de dierentuin of ze hadden andere leuke uitstapjes. Aurora weet dat haar moeder een heks is en ze kon - en dat kan ze nog steeds - urenlang naar de verhalen van haar moeder luisteren over de grote tovernaarsoorlog en andere verhalen die haar moeder zelf meegemaakt heeft of van haar eigen moeder gehoord heeft.
    Het was eigenlijk de bedoeling dat Aurora naar Hogwarts zou gaan, maar uiteindelijk verhuisde ze naar Frankrijk en op haar elfde werd ze toegelaten op Beauxbatons.
    Ze keek in de zomervakantie tussen het derde en het vierde jaar erg uit om weer naar school te gaan, omdat ze de school geweldig vond, maar in plaats van een geweldig jaar - zoals Aurora verwacht had - werd haar vierde jaar haar ergste nachtmerrie. Halverwege het jaar werd ze door het schoolhoofd geroepen, het was middernacht en het schoolhoofd had een telefoontje gekregen uit het ziekenhuis; haar moeder had in paniek gebeld naar het ziekenhuis toen ze opeens erg misselijk en duizelig was geworden. Twee dagen later kreeg Aurora te horen dat haar moeder ernstig ziek was en een geneesmiddel was er ook niet. Sindsdien is het alleen nog maar achteruit gegaan met haar moeder. Soms gaat het even goed en dan mag ze weer naar huis onder toezicht, maar dan stort ze weer in en licht ze weer wekenlang in het ziekenhuis. Deze zomervakantie is het duidelijk geworden; haar moeder heeft maximaal nog een half jaar te leven. Aurora wil niet naar school, maar ze moet van haar moeder. Dat is het enige wat haar moeder nog kan doen: haar hoop geven op een toekomst. Voor Aurora is het Triwizard Tournament vreselijk, ze is hierdoor nog verder van haar moeder verwijderd dan ze al was en het enige wat ze kan doen is brieven schrijven en hopen dat haar moeder die blijft beantwoorden.
    Extra
    -

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 9:16 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    iMickeyMouse schreef:
    Oh lol nog maar 24 uur? Dan laat ik de jongen vervallen. Anders red ik het niet! Sorry, het meisje komt zo.

    Sorry ik bedoel 48 uur, anders is het wel heel weinig tijd haha :3


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is Serpen weer zo'n badass? :'D


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    Is Serpen weer zo'n badass? :'D

    Yeess as always hahah, maar ik moet ze nog aanpassen aan de nieuwe verhaallijn.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Is trouwens Shawn goed? Alleen geschiedenis moet nog, maar ik moet wachten op iMickeyMouse daarmee (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lizor schreef:
    (...)
    Yeess as always hahah, maar ik moet ze nog aanpassen aan de nieuwe verhaallijn.



    Me likey as always. Ma twin likes badasses. *wbw*


    That is a perfect copy of reality.

    Myle schreef:
    Is trouwens Shawn goed? Alleen geschiedenis moet nog, maar ik moet wachten op iMickeyMouse daarmee (:

    Ja hij is prima (:

    Author schreef:
    (...)


    Me likey as always. Ma twin likes badasses. *wbw*

    Gheheh me too


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.


    Naam: Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje': Clary is een volbloed heks.
    School: Hogwarts.
    Leerjaar: Het zevende leerjaar.
    Afdeling: Ravenclaw.
    Heb je je naam in de Goblet of Fire gegooid?: Ja!
    Leeftijd: Ze is 17 jaar oud.
    Uiterlijk: Clary is een bijzonder geval qua uiterlijk eerlijk gezegd. Haar haren zijn zowat wit. Ze lopen tot net boven haar kont en hebben krullen. Meestal zitten ze los, alhoewel ze het bij sommige lessen vast heeft. Ze is erg blank. Ze wordt maar niet bruiner. Clary haar ogen zijn ook een erg groote aandachts trekker. Donkere ogen die bijna zwart lijken. Ze heeft altijd wel een laag mascara op en rode lippenstift. Ondanks dat ze een tweeling is lijken haar ogen alleen op die van haar broer. Verder niet echt iets.
    Innerlijk: Ze is best arrogant omdat ze in Ravenclaw altijd al wel populair was. Door dit kan ze heel minachtend doen tegen andere mensen. Soms is ze ook iets té trots. Geduld heeft ze niet. Punt uit. En ze zal het ook nooit krijgen, enkel voor degenen die ze lief heeft, heeft ze nog wel wat geduld. Maar dit is ook niet heel erg veel. Clary wordt erg snel boos en kan dit dan ook erg lang blijven. Ze geeft meestal vrij weinig om de regels en laat dit niet blijken. Tegen de mensen die ze niet mag is ze erg kattig. Tijdens school moet ze zich wel beleefder opstellen en dit doet ze dan ook. Clary kan niet goed denken onder druk, en als ze dat moet begint ze te frunniken met iets van haar kleding. Toch is ze bij vrienden anders. Daar is ze een gezellige en lieve meid waarbij je alles kwijt kan. Ze zal ook strijden voor haar rechten en geeft niet zo snel op. Dit is allemaal heel eigenaardig voor een Ravenclawer maar ze is zo door haar familie. Echter is ze ook erg slim en leergierig. Clary haalt best wel hoge cijfers, en hierdoor heeft ze een hoge trots.
    Geschiedenis: Clary is als oudste geboren van een tweeling. Ze heeft dus een jonger tweeling broertje Shawn. Doordat hun vader maar 1 kind wilde verachte hij Shawn. Op jonge leeftijd kreeg haar broertje al klappen en ze wilde wel iets doen maar was bang. Shawn werd vaak door hun vaker de deur uit gezet en meestal bracht Clary hem stiekem. Tot dat haar vader hier achter kwam en haar hard sloeg. Toch wilde Clary haar broertje blijven helpen en deed ze dit ook. Clary voelt zich erg verantwoordelijk voor hem. En ze voelt zich verbonden met hem, meestal heeft ze wel door als er wat mis is. Vroeger had ze een bult vrienden, alhoewel deze nep waren. Op dit moment heeft ze een haat-vriendschap- partner in crime relatie met Noah Castellan. Een zevende jaars Slytherin. Hiermee heeft ze ook een geschiedenis.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 mei 2014 - 18:29 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Rollenstory


    That is a perfect copy of reality.