• Welkom studenten op een nieuw jaar op Hogwarts School of Witchcraft And Wizardry!
    Dit jaar kan ik jullie mededelen dat het de Quidditch cup wedstrijden dit jaar niet plaats zullen nemen. Er zal namelijk een ander evenement van start gaan. Het evenement zal in oktober starten en het hele jaar door gaan. We hebben dit jaar de eer om een erg speciaal evenement te houden, dat al in geen jaren meer is gehouden. Het is met groot genoegen dat ik jullie informeer dat het Triwizard Tournament dit jaar op Hogwarts plaats zal vinden!
    Drie vertegenwoordigers van drie verschillende scholen zullen het tegen elkaar opnemen in dit toernooi! Maar wees er berust op dat dit toernooi niet bedoeld is voor de zwakkelingen onder ons, daarom heeft het ministerie van magie besloten om een leeftijdsgrens op te stellen. Om deel te nemen aan het toernooi moet je minstens zestien jaar oud zijn!
    Maar meer over dat later, voor nu: smakelijk eten!


    Dit jaar zal Hogwarts het Triwizard Tournament organiseren. Tussen drie leerlingen zal een spannende strijd plaats vinden, maar dat niet alleen. Het Triwizard Tournament brengt een vloek met zich mee. Net zoals de drie vertegenwoordigers veranderen in het doolhof, zullen de leerlingen van Hogwarts ook veranderen. Niets is wat het lijkt en langzaam veranderd Hogwarts in een regelrechte nachtmerrie. Er zullen gewonden en zelfs doden vallen. Hogwarts is vanaf nu af aan bezeten door de vloek. Zal deze ooit verbroken kunnen worden?

    Rollen
    Hogwarts (5 vrij)
    • Slytherin • (vol)
    Serpen Acelin Parsel - Lizor
    Caleb Sean Parsel- Lizor
    Shawn Sebastian Stormgate - Myle
    Annabeth Lucianna Littleton - HoechIin
    Noah Melchior Castellan - Tolkien
    Felice Lily Scabior - Macabre
    Ashley Caroline Lestrange - Macabre
    • Gryffindor • (vol)
    Lily Stokes - Hinrisath
    Gereserveerd - MagicToBe
    Denise Grace Parks - Disneyy
    Scott Forest Day - Fia
    • Hufflepuf • (3 vrij)
    Nate Harry Frank Longbottom - iMickeyMouse
    • Ravenclaw • (2 vrij)
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate - iMickeyMouse
    Vanessa Meghan Sunfield - PeterParker

    Durmstrang (vol)
    Lucka McKinnon - Lazulis
    Wade Andon Frisk - WillNotLearn
    Neomi Desiré Kjellberg - Disneyy
    Gereserveerd - Tolkien
    Austin Brobeney- Pumbaa
    Erin Line Felland - Harcourt

    Beauxbatons (vol)
    Aurora Belle Parrisch - Lizor
    Pete James Mellark - Disneyy
    Chanel Faye Dubois - TheseWords
    Allison Isaure Moreau - Author
    Scarlett Jolie Moreau - Author
    Tyler Darcio Moreau - RonaIdo

    Naam in de Goblet of Fire
    Hogwarts
    Denise Grace Parks
    Serpen Acelin Parsel
    Caleb Sean Parsel
    Clarissa ''Clary'' Morgag Stormgate
    Scott Forest Day
    Vanessa Meghan Sunfield
    Felice Lily Scabior
    Ashley Caroline Lestrange
    Neomi Desiré Kjellberg

    Durmstrang
    Lucka McKinnon
    Wade Andon Frisk
    Erin Line Felland

    Beauxbatons
    Pete James Mellark
    Tyler Darcio Moreau
    Allison Isaure Moreau


    Triwizard Champions
    Deze kies ik uit via deze site.


    Invullen:
    Naam
    Voornaam en achternaam eventueel tussennaam/namen
    Halfbloed/volbloed/'modderbloedje'
    School
    Leerjaar
    Afdeling(als Hogwarts leerling)
    Heb je je naam in de Goblet of Fire gegooid?

    Leeftijd
    Uiterlijk

    Haarkleur, haarlengte, haarstructuur, oogkleur, vorm van lippen, vorm van neus, lichaamsbouw, kledingstijl, tatoeages, piercings, lengte, onzekerheden.
    Innerlijk
    Vier à vijf goede en slechte punten kan je hierin verwerken. Hiermee voorkom je dat je perfecte en onorignele personages krijgt.
    Geschiedenis
    Familie, vrienden, belangrijke gebeurtenissen die er in het verleden zijn gebeurt, geboortedatum, geboorteplaats, goede jeugd/slechte jeugd, heeft de geschiedenis gevolgen op de toekomst enz.
    Extra
    Hierbij kan je denken aan hobby’s, dingen die betekenis hebben voor je personage en je kan misschien als notitie van jezelf erbij schrijven hoe de persoon eventueel gaat veranderen in het verloop van het RPG.


    Regels
    - Ik geef de tijden aan dus ga alsjeblieft niet voorlopen.
    - Nabestaande van personen uit officiële Potter verhaal mogen.
    -Je mag een faunaat, weerwolf of whatever zijn, maar van elk mag er maar één zijn.
    - Reactie minimaal 5 à 6 regels.
    - OCC tussen ([{*- enz.
    - Relatie's mogen natuurlijk.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niemand buitensluiten.
    - Alleen je eigen personage besturen.
    - Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    - Maximaal drie personages per persoon en sowieso één jongen als je drie personages hebt!
    - Nieuwe topics worden aangemaakt door mij.
    - Naamveranderingen door geven a.u.b.


    Topics


    Note: als je mee deed in dit topic, mag je sowieso één rol ook al zit het hier voor. Dit is omdat dit RPG een soort "vervolg" of "nieuwe editie" van het oude RPG is.
    Note: als je ideeën hebt voor de verhaallijn zou het fijn zijn als je die meld, de verhaallijn is namelijk nog niet geweldig :')

    [ bericht aangepast op 27 mei 2014 - 15:36 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    -

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 19:04 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    (...)
    Welke afdeling?


    Had ik er al bij gezet, haha, Gryffindor :]


    Little do you know

    Slytherin zit eigenlijk vol, maar degene die nu Slytherin hebben gevraagd mogen deze nog rol wel!


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Lizor schreef:
    Slytherin zit eigenlijk vol, maar degene die nu Slytherin hebben gevraagd mogen deze nog rol wel!



    Tot Ronaldo/Denise dus? c:


    That is a perfect copy of reality.

    Author schreef:
    (...)


    Tot Ronaldo/Denise dus? c:

    Jup, maar ze had haar rol al veranderd, als ze toch Slytherin wil moet ze het even zeggen (:


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Hahaha tenzij ik mijn Beauxbatons dude gay maak is hij nogal Loner* tussen de meiden >.<
    Ik ga nu aan mijn rollen beginnen ^^

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 19:11 ]


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    Hahaha tenzij ik mijn Beauxbatons dude gay maak is hij nogal forever alone tussen de meiden >.<
    Ik ga nu aan mijn rollen beginnen ^^


    Make him gay at Hogwarts, Shawn wouldn't mind :Y)

    xD


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kan ik een Ravenclaw tweeling reseveren? Broer en zus. En 1 van de twee heeft wel een beetje Slytherin trekjes als het kan.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Kan ik een Ravenclaw tweeling reseveren? Broer en zus. En 1 van de twee heeft wel een beetje Slytherin trekjes als het kan.

    Je mag ook zus/broer van Shawn zijn? :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nvm.

    [ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 19:13 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jammer dat Slytherin vol zit,
    Mag ik een jongen van Durmstrang? Misshien dat er later nog een personage bij komt


    Don't be like the rest of them, darling

    Myle schreef:
    (...)
    Je mag ook zus/broer van Shawn zijn? :P


    Is goed; ik pas het aan zusje of oudere zus van Shawn en een Hufflepuff jongen dan maar (:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    (...)

    Is goed; ik pas het aan zusje of oudere zus van Shawn en een Hufflepuff jongen dan maar (:


    Tweeling is ook goed hoor :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Nah hij wordt gewoon een random dude in Hufflepuff, anders is die afdeling ook zo leeg xD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    Nah hij wordt gewoon een random dude in Hufflepuff, anders is die afdeling ook zo leeg xD

    Bedoelde zus :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.