Ideeëntopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=161876
Rollentopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=162482&page=1
Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?%20tid=162593
Verhaallijn:
Gwendolynn en Tyler kregen op jonge leeftijd een zoontje, Aiden. Tyler besloot nog niet toe te zijn aan het vaderschap en ging weg bij Gwendolynn toen zij 4 maanden zwanger was. Gelukkig had ze Demi, haar stief-zusje en Milla en Vincent. Milla is haar beste vriendin, die kreeg destijds wat kreeg met Vincent. Via Vincent leerde Gwendolynn Tyler kennen.
Nu is Aiden 1 jaar en Milla en Vincent wonen samen. Ze zijn druk bezig met hun vervolgopleiding en lol maken. Maar wat als Milla zwanger blijkt? En begint het vaderschap Tyler dan toch te kriebelen?
Regels:
- Sluit niemand buiten
- Wees lief voor elkaar
- Probeer op elkaar te wachten met reageren
- Maak geen tijdsprong als de anderen daar nog niet aan toe zijn
- Jullie kunnen de rest zelf wel bedenken, hoop ik
---
Gwendolynn:
Zuchttent stap ik uit mijn kleine barrel. Ik sla de deur dicht en draai het op slot. Ik sjok met mijn tas onder mijn arm naar de voordeur. Het al ruim half 2 's nachts geweest, hoewel ik Demi beloofd had voor half 2 thuis te zijn, had Dennis weer eens bedacht dat we veel meer winst konden maken als we nog 'even' open bleven. 'Even' was al gauw een uur geworden. Gelukkig had ik wel een mooi momentje gevonden achter de bar, om haar gauw te app'en. Ik kon haar natuurlijk niet laten afwachten tot ik ooit eens thuis kwam.
Toen ik eenmaal de juiste sleutel had gevonden stak ik die in het sleutel gat en draaide hem om. Met een klik kwam de deur uit het slot en duwde ik die open.
"Ben thuis" zei ik zacht, in de hoop niemand te wekken. In de huiskamer brandde nog licht, maar verder was het pikken donker in huis. Ik legde mijn tas weg en liep op het licht af. Op de bank lag Demi te slapen onder een fleece deken. Het licht kwam van de tv, waar van het geluid hooguit op 10 stond.
Zachtjes liep ik naar haar toe en schudde zachtjes haar schouder.
"Deem, Deem wakker worden. Ga lekker naar boven" aangezien Demi vaak voor me op Aiden paste, tot diep in de nacht, had ik een logeerbed geregeld. Dat was veel makkelijker en ook vaak gezellig. Daarbij gebruikte ze het ook weleens als onze ouders weer eens ruzie hadden.
"Deem, kom. "
Eenmaal in mijn eigen bed slaakte ik een diepe zucht. Ik was kapot en het enige wat mijn lichaam wilde, was slapen. Desondanks gaven mijn hersens mij geen kans. Ze bleven maar ratelen.
Was hij het dan toch? Nee, dat kon gewoon niet. Maar hij leek precies op hem! Het was best donker in het café. Je was moe. Over werkt. Dan zie je wel vaker van die dingen.
Mijn gedachten sloegen op hol. Ik had Tyler gezien in het café, of tenminste, dat dacht ik. Het was van ver af. Het was slecht een flits, toen ik wilde kijken of hij het echt was, was hij al weg.
Misschien wilde ik wel dat hij terug was.
Nee! Nee, dat nooit. Tyler kon oprotten, lekker weg blijven ook. Toen niet, dan nu ook niet.
Kwaad op mijn eigen gedachtes draaide ik me op mijn zij en viel in een onrustige slaap.
[ bericht aangepast op 16 mei 2014 - 18:45 ]