• I don't need a beginpost moehahahahaah :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Weet je wat ze van mij ook wel mogen afschaffen? Die rollen nodig-topics. Moet je maar je eigen personages verzinnen en niet aan anderen vragen om dat te doen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)
    Oh dat ik niet moest zeuren en dat ik er niets had te zoeken als ik alleen maar zo reageerde. Lang leve je mening niet mogen geven!

    Tssss. (joehoe)

    SAZJUOHALJFHAwskiuyerskhfAKHFSAELKKJSLKAHFAEOILAS ALIHE[ Oh ik ken perfectie op benen.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Novoselic schreef:
    Weet je wat ze van mij ook wel mogen afschaffen? Die rollen nodig-topics. Moet je maar je eigen personages verzinnen en niet aan anderen vragen om dat te doen.

    Ik vind het opzich wel handig, maar dan vind ik alleen als je een goede schrijven bent en ze ook echt gebruikt


    Ich liebe dich 27.12.23

    Novoselic schreef:
    Weet je wat ze van mij ook wel mogen afschaffen? Die rollen nodig-topics. Moet je maar je eigen personages verzinnen en niet aan anderen vragen om dat te doen.

    Ja, inderdaad. Dat is best wel irritant ja.

    Als ik kijk naar mijn pageviews om te kijken wie mij stalkt vind ik het best eng als mensen die nog nooit tegen me hebben gepraat naar mijn profiel gaan, maar ik doe dat zelf ook altijd bij anderen. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoooooi. :3


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Ja, inderdaad. Dat is best wel irritant ja.

    Als ik kijk naar mijn pageviews om te kijken wie mij stalkt vind ik het best eng als mensen die nog nooit tegen me hebben gepraat naar mijn profiel gaan, maar ik doe dat zelf ook altijd bij anderen. :')

    Wow ik heb echt vet veel pageviews deze 24 uur


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sciathan schreef:
    Hoooooi. :3


    Stroooo


    Ich liebe dich 27.12.23

    Sciathan schreef:
    Hoooooi. :3

    Heeeeey vleugelcryss.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Wow ik heb echt vet veel pageviews deze 24 uur

    Die 10000+ zijn niet allemaal van deze 24+ uur hoor. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    ^ Klik maar eens op mijn pageviews. Ik heb er ook best veel c;


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    ^ Klik maar eens op mijn pageviews. Ik heb er ook best veel c;

    Inderdaad. Tien keer zoveel als ik heb. o.0


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Die 10000+ zijn niet allemaal van deze 24+ uur hoor. :')

    Nee dat klopt, maar als je erop klikt


    Ich liebe dich 27.12.23

    Ik heb dr ook zat :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Nou ik ga, ga uit eten met opa, oma, mamma en pappa! (: byeess

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 17:19 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    Nou ik ga, ga uit eten met opa, oma, mamma en pappa! (: byeess

    Veel plezier, bubaai!


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.