• I don't need a beginpost moehahahahaah :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    McBride schreef:
    (...)

    Nouja, je zegt zelf over de eerste dat ie ''leuk'' is, en over de derde dat ie ''super leuk'' is. Dan is de keuze al gemaakt, lijkt mij.
    En anders zou ik voor de eerste gaan, maar das mijn persoonlijke voorkeur. c:

    Hahah, ja eigenlijk wel. De derde is gewoon het mannelijkst van alle ^-^


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    Hmmmmngggg


    Deze is leuk!
    Deze is ook erg leuk, maar het roze vind ik minder.
    En deze Is super leuk!
    Strijd is denk ik tussen de eerste en laatste voor mij. Welke vinden jullie!??? D:


    Ik vind de derde leuk!


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Vlahos schreef:
    (...)
    Hahah, ja eigenlijk wel. De derde is gewoon het mannelijkst van alle ^-^


    Dan kies je gewoon voor de 3e. (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    McBride schreef:
    (...)

    Dan kies je gewoon voor de 3e. (:

    Hahah ja, ik denk het ook. Nou ga ik eerst even douchen zodat ik na kan denken en dan koop ik het misschien wel (:

    26 Juni (zelfde dag als mijn vader) is Miel jarig en ik ga er of het weekend ervoor, of het weekend erna heen en slapen :3. Hahah

    [ bericht aangepast op 11 mei 2014 - 14:37 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Hahah ja, ik denk het ook. Nou ga ik eerst even douchen zodat ik na kan denken en dan koop ik het misschien wel (:

    26 Juni (zelfde dag als mijn vader) is Miel jarig en ik ga er of het weekend ervoor, of het weekend erna heen en slapen :3. Hahah


    Das de dag voor mijn vaders verjaardag. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hoe ben ik ooit toegelaten tot beeldend +? Mijn teken en knutselkunsten zijn ...... niet bepaald goed.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Oke ik ben erover uit, het wordt nummer 3! :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    Oke ik ben erover uit, het wordt nummer 3! :3


    Besteld :3


    Ich liebe dich 27.12.23

    Het forum is nogal dood, heb ik het idee.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Het forum is nogal dood, heb ik het idee.

    Ja, nogal D:


    Ich liebe dich 27.12.23

    Roku schreef:
    Het forum is nogal dood, heb ik het idee.


    Moeten er weer topics aangemaakt worden. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Echt opeens zijn er alleen maar 'ik zoek stories-topics', je kunt toch ook bij een ander 'ik zoek stories-topic' kijken, iedereen leest toch wel ongeveer hetzelfde.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    Echt opeens zijn er alleen maar 'ik zoek stories-topics', je kunt toch ook bij een ander 'ik zoek stories-topic' kijken, iedereen leest toch wel ongeveer hetzelfde.

    Zeg dat maar niet tegen hun, krijg je ruzie, heb ik gedaan en kreeg meteen een grote bek


    Ich liebe dich 27.12.23

    Vlahos schreef:
    (...)
    Zeg dat maar niet tegen hun, krijg je ruzie, heb ik gedaan en kreeg meteen een grote bek

    Oh, wat zeiden ze?

    Gelukkig heb ik geen last van de duizenden RPG-topics van bepaalde personen. GM rulezz.:Y)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Feileacan schreef:
    (...)
    Oh, wat zeiden ze?

    Gelukkig heb ik geen last van de duizenden RPG-topics van bepaalde personen. GM rulezz.:Y)

    Oh dat ik niet moest zeuren en dat ik er niets had te zoeken als ik alleen maar zo reageerde. Lang leve je mening niet mogen geven!


    Ich liebe dich 27.12.23