• Ik wist niet precies waar ik dit moet plaatsen en ik voel me ook echt een enorme sukkel dat ik dit vraag... Maar ik snap gewoon niet precies waar de clitoris nou zit en hoe je dat dan stimuleert. Ik snap het gewoon niet .. $: Kan iemand a u b het uitleggen? Ik voel me echt een enorme sukkel sorry

    ...Google? :'D Ik denk niet dat het zo moeilijk is om het te begrijpen uiteindelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Wikipedia


    Take me to wonderland

    Bovenaan de vagina, 't is een soort bolletje zeg maar. Bij wiki aangegeven bij 5. Je kan er langs heen/er overheen wrijven and let the magic work. Maar dit gaat niet voor iedereen op.


    No growth of the heart is ever a waste

    Macabre schreef:
    ...Google? :'D Ik denk niet dat het zo moeilijk is om het te begrijpen uiteindelijk.


    Het internet is ook 90% geslachtsdelen (al dan niet in combinatie met andere geslachtsdelen en onderdelen van het gastro-intestinale traject), dus dat komt goed uit :Y)

    ...Alleen heb ik het vermoeden dat dat geen realistische weergave is van de werkelijkheid (cat) Denk dat de wikipediasuggestie beter is.


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Het internet is ook 90% geslachtsdelen (al dan niet in combinatie met andere geslachtsdelen en onderdelen van het gastro-intestinale traject), dus dat komt goed uit :Y)

    ...Alleen heb ik het vermoeden dat dat geen realistische weergave is van de werkelijkheid (cat) Denk dat de wikipediasuggestie beter is.

    Met google kom je ook op wiki uit. :Y)


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hashirama schreef:
    Bovenaan de vagina, 't is een soort bolletje zeg maar. Bij wiki aangegeven bij 5. Je kan er langs heen/er overheen wrijven and let the magic work. Maar dit gaat niet voor iedereen op.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Macabre schreef:
    (...)
    Met google kom je ook op wiki uit. :Y)


    Huh, ohja, het staat bovenaan. Gevolgd door een youtube filmpje, een serie vrouwensites en een online woordenboek. Saaaaaai


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Huh, ohja, het staat bovenaan. Gevolgd door een youtube filmpje, een serie vrouwensites en een online woordenboek. Saaaaaai

    Hahaha, aw, disappointed?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''