• I don't need a beginpost moehahahahaah :'D


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ellery schreef:
    (...)
    Hhaha, ik vond het ook wel grappig XD


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Erieka, vertel je ouders gewoon dat hij een vriend is, meer kan je toch niet doen?


    16 - 09 - '17

    Weetje, volgens mij nemen jullie me gewoon niet serieus ):
    Op Sylvie na dan.

    [ bericht aangepast op 12 mei 2014 - 21:23 ]


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Weetje, volgens mij nemen jullie me gewoon niet serieus ):

    Jawel hoor, hoezo niet?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Foraoise schreef:
    Erieka, vertel je ouders gewoon dat hij een vriend is, meer kan je toch niet doen?


    I tried. Moet het nu nog met m'n vader overleggen en dan zien we wel weer..


    26 - 02 - '16

    Feileacan schreef:
    (...)
    Jawel hoor, hoezo niet?


    Omdat ik ten eerste genegeerd werd en vervolgens posten jullie alleen maar reacties op een grap door het verkeerd lezen van iets dan antwoorden op de concrete vraag.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    (...)

    I tried. Moet het nu nog met m'n vader overleggen en dan zien we wel weer..


    Maar hoezo denken je ouders dat? Vertrouwen ze je niet als je hen eerlijk verteld dat hij gewoon een vriend is? Het is een beetje dom van je ouders als ze meteen anders gaan denken..


    16 - 09 - '17

    Foraoise schreef:
    (...)

    Maar hoezo denken je ouders dat? Vertrouwen ze je niet als je hen eerlijk verteld dat hij gewoon een vriend is? Het is een beetje dom van je ouders als ze meteen anders gaan denken..


    Ik vind het ook, maar ja, laten we zeggen dat het mijn eigen schuld is dat ze zo denken. Ik ben gewoon stom geweest.


    26 - 02 - '16

    Roku schreef:
    Weetje, volgens mij nemen jullie me gewoon niet serieus ):
    Op Sylvie na dan.

    Waarom niet? Ik las gewoon iets verkeerd dus moest daarom lachen...


    Ich liebe dich 27.12.23

    Roku schreef:
    (...)

    Ik vind het ook, maar ja, laten we zeggen dat het mijn eigen schuld is dat ze zo denken. Ik ben gewoon stom geweest.


    Ow.. maar dan nog. Ik vind gewoon dat ze niet moeten oordelen en wat is er nu verkeerd aan naar de bios gaan met een vriend?


    16 - 09 - '17

    Roku schreef:
    (...)

    Omdat ik ten eerste genegeerd werd en vervolgens posten jullie alleen maar reacties op een grap door het verkeerd lezen van iets dan antwoorden op de concrete vraag.

    Hm, sorry daarvoor.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ellery schreef:
    OMG EEF! *O* Lang geleden dat je hier langskwam ;O


    Ai neuw -gayhand-


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Vlahos schreef:
    (...)
    Waarom niet? Ik las gewoon iets verkeerd dus moest daarom lachen...


    Dat is allemaal leuk en aardig, maar bijna niemand reageerde op waar het om ging en dat was mijn probleem.


    26 - 02 - '16

    Feileacan schreef:
    (...)
    Hm, sorry daarvoor.


    Geen probleem. Ik nam het misschien wel wat persoonlijk.


    26 - 02 - '16

    Starkey schreef:
    (...)

    Ai neuw -gayhand-


    (joehoe)
    Het is vast te snel of helemaal niet gepast om je terug te verwelkomen?


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    -