• Vaak als ik met iemand uit mijn klas een discussie heb praat zij mij er altijd uit, niet dat ik altijd discussies hou maar ik irriteer me zo hard aan haar. Vorig jaar was ik nog vriendinnen met haar nu niet meer, omdat zij mijn beste vriendin en mij heeft gebruikt. Ze had niemand anders en dan komt ze naar ons toe en zodra ze weer 'vriendinnen' had negeerde ze ons en maakten ze ons belachelijk. Dat belachelijk maken gebeurd nog steeds, hierdoor hebben mijn beste vriendin en ik niet zo veel contact met de klas. Tijdens een discussie nemen de populaire mensen uit mijn klas het voor haar op, en daar kan ik soort van niet tegen op. Ik kan haar ook nooit soort van 'dissen'.. Echt vet irritant.. Het schooljaar is nu bijna voorbij, zij heeft het soort van verziekt.. Ik wil haar 1x hard de mond snoeren waar heel de klas bij is.. SO I NEED SOME HELP!!

    EDIT:

    OMG DIT IS ZO RAAR HE! Het blijkt nu dus dat zij zich 'buiten gesloten' voelt, dus nu gaat ze opeens minder met haar vriendinnen kring om en gaat ze alleen maar met 3 populaire om en doet ze aardig tegen mij enzo en probeert ze terug te komen, maaar ik dacht het dus ff lekker niet!

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 16:07 ]

    Tja, met wat wil je haar dissen? Wij kennen haar niet en ik denk dat je wel een beetje die persoon moet kennen om hem/haar te kunnen dissen, lijkt me.

    Het is niet echt een bepaald onderwerp het zijn meestal hele verschillende dingen, maar ik heb nooit wat terug te zeggen. Dat is gewoon heel vervelend.

    Mentor? leraren?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat lost niets op, been there, done that. In groep 8 wist ik eindelijk eens de pestkop van de klas te dissen. De hele klas stond 2 seconden achter me, maar dat alles was zo weer voorbij, het was terug bij het oude en de leraar beschuldigde mij er van een pestkop te zijn en gaf me nog straf ook. Ik ben verschrikkelijk tegen die man uitgevallen, want het was weldegelijk oneerlijk. Maar ook al had ik haar gedisst denk maar niet dat het pesten stopte of dat ik me beter voelde ofzo :'D


    Let it come and let it be

    lol, dat gaat helemaal niet helpen


    quidquid excusatio prandium pro

    Dissen wekt alleen maar haat bij haar op en dan gaat ze later weer stom tegen jou doen waar de hele klas bij is. Als ik iemand niet kan dissen houd ik me gewoon gedeisd. ^^


    26 - 02 - '16

    Je moet even een opmerking noemen die zij vaak maakt. Ik verzin er wel een dis-zin op.


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Snor schreef:
    Je moet even een opmerking noemen die zij vaak maakt. Ik verzin er wel een dis-zin op.


    Inderdaad, wat voor opmerkingen maakt zij? Dan kan ik best helpen, haha.


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    (...)

    Inderdaad, wat voor opmerkingen maakt zij? Dan kan ik best helpen, haha.


    Ze kan ook vaak heel schijnheilig gaan lachen enzo