• Naar het idee van Styles

One Direction in een immens populaire boyband, zowel op het podium als op internet en in de roddelbladen. Het lijken allemaal normale brave jongens die hun levensdromen zien uitkomen, maar ze willen ook nog gewoon jongens blijven. Vooral door de paparazzi is dit nog wel eens flink lastig omdat elk klein dingetje, elke trip om samen boodschappen te doen, iedere kleine aanraking op het podium, iedere blik onderling wordt uitgeplozen om er iets achter te vinden. Het lijken allemaal maar sterke verhalen en moeilijk te onderbouwen fantasieën, maar wat als het echt zo is. Wat als al die kleine liefkozingen op het podium wel iets betekenen? Achter de schermen is het namelijk wel iets anders dan wanneer er ogen op hem gericht zijn. Dan kunnen ze niet van elkaar afblijven, zowel vriendschappelijk als veel meer dan dat. Zeker als ze alleen in hun grote huis zijn, met iemand die ze lastig valt, gebeuren er dingen die nooit het daglicht zullen mogen verdragen. Dat zou namelijk wel eens het einde van hun carrière kunnen betekenen als men erachter komt dat de jongens in het huis allemaal met elkaar gaan in een spel vol liefde, spanningen, geheimen en jaloezie.

• Rollen •
    • Niall Horan • Microwave
    • Zayn Malik • LouisPan
    • Liam Payne • xParkerx
    • Harry Styles • Styles
    • Louis Tomlinson • Tantor

• Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: De jongens moeten zich op de achtergrond houden, dus hand in hand lopen gaat gewoon niet, of ze krijgen enorme problemen met de pers, hun familie en hun management. Uitkomen als gay is misschien nog wel het minste van hun zorgen. Ook is het juist de bedoeling dat ze niet elke avond met dezelfde uit de band het bed in duiken en ze ook wel eens zullen moeten delen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen LouisPan of Tantor of Styles maken nieuwe topics aan

Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

• Het Begin •
    Het is 's ochtends vroeg in huize Direction. Langzaam worden de jongens wakker, samen in het grootste bed van het huis. Vanavond hebben ze een interview en een groot optreden in Hyde Park. Sommigen zullen er zenuwachtig voor zijn, terwijl anderen nog in de afgelopen avond en de bijpassende kater leven. Maar wat als ze via een mail de onderwerpen voor het interview te zien krijgen, komt dat als een gigantische shock. Een ervan zijn namelijk de ships van de fans en of ze ooit waar zouden kunnen zijn. Wat zouden ze daar in hemelsnaam mee moeten doen? Zwijgen kan niet, maar instemmen zal hun carriere en levens ruineren, en sommigen zijn niet de beste leugenaars.

Bowties were never Cooler

Zayn Malik
    Mijn handen werden fijngeknepen, maar ik zag het alleen maar als aanmoediging. Ik ging verder met waarmee ik bezig was, wat nogsteeds kon vallen onder plagen. Pas toen ik zijn tip beroerde kwam de reactie die ik wilde. Zijn gekreun en gegrom deed me grijnzen. Ik zag hem kijken en wist dat het nu wel tijd was om aan het echte werk te beginnen. Ik kneep even zacht in zijn handen en sloot mijn mond om zijn eikel waar ik zacht aan begon te zuigen. Op dit moment was het voor mij wel duidelijk dat ik zijn handen niet vertrouwde, maar dat deed ik bij niemand meer, zelfs Liam niet en die legde zijn handen vaak in zijn eigen haren. Mijn tong liet ik wat rond gaan, maar nog niet heel erg. Rustig opbouwen was het geheim, want in een keer was zowel voor hem te veel in een keer als voor mij, want dan kwam die straks weer verkeerd terecht. Ook was het fijner, of vond ik in elk geval om het op te bouwen, omdat je dan hele nieuwe dimensies leek te ontdekken zo nu en dan. Langzaam liet ik mijn mond verder over zijn lengte zakken, maa ik nam er zeker welde tijd voor. Harry verdiende alle tijd en zorg van de wereld, zeker op dit moment. Mijn tong liet ik af en toe nog over zijn bovenkant gaan, maar hoe verder ik kwam, hoe lastiger het werd. Toch probeerde ik het om hem compleet hor en dol te maken, wat eigenlijk voor een keer helemaal de bedoeling was.

Harry Styles
    Ik was echt al compleet van de wereld. Alles draaide om dit moment en niets of niemand anders deed er meer toe. Alleen Zayn, ik en het geweldige gevoel dat hij me gaf. Ik kneep zijn handen fijn, mezelf in bedwang houdend ze niet naar zijn hoofd te brengen. Maar hij maakte me het verdomt moeilijk. Helemaal toen hij eindelijk echt aan de slag leek te gaan. Een kreun rolde over mijn lippen en vel keek ik Zayn aan. Echt, het was dat hij het was en ik heel veel van hem kon hebben, want bij elk ander die zulke spelletjes speelde had ik echt allang de rollen weer omgedraaid. Mijn ogen rolde zowaar weg in mijn kassen en ik liet mijn hoofd meteen weer zakken, toen Zayn tergent langzaam mijn lid in zijn mond nam. Het voelde echt goddelijk. Mijn hartslag was echt tien keer zo hoog als het hoorde en zacht gemompel en gekreun kwam over mjjn lippen. Het was duidelijk dat we dit veelte weinig deden en eigenlijk vond ik dat best wel jammer. En dan had ik het niet enkel over de seks. 'Niet zo plagen.' Hij had wat die wilden. Ik had me dcht totaal aan hem overgegeven.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Zayn Malik
    De kreunen en het semi-samenhangende gemompel van Harry gaven me duidelijk weer hoe ver hij van de kaart was. Rustig ging ik verder met waarmee ik bezig was. Net toen mijn lippen zijn stam raakten kwamen zijn woorden bij me binnen. Ik kon geen gevatte opmerking maken, maar wel wat grijnzen en zacht in zijn handen knijpen voor ik mijn hoofd rustig op en neet begon te bewegen. Mijn tong en tanden gingen lichtjes over zijn lengte terwijl ik stukje bij beetje de snelheid langzaam opvoerde. De druk op mijn handen verminderde langzaam, omdat ik me helemaal hierop concentreerde en mijn handen dus wat slapjes in de zijnen bleven hangen. Wel was ik extreem gefocussed op zijn reactie op mijn handelingen en de steeds wat hoger wordende snelheid ervan. Ik wilde het gewoon echt goed doen op dit moment voor hem. Het was echt veels te lang geleden en ik was zeker de laatste tijd niet de aardigste tegen hem geweest of het beste vriendje, zowel fysiek als emotioneel. Daarbij waren zijn reacties altijd goed waard en nog enigsinds onvoorspelbaar. Alle andere jongen waren gemakkelijk op hun rug te werken en wist ik precies wat welke reactie kon uitlokken, maar bij Harry was het vaak de vraag of het hem verder op zijn rug zou werken, of aan zou sporen zelf de touwtjes weer in handen te nemen. Het was altijd een strijd om dominantie en hij was dan ook eigenlijk de enige die mij onderdanig kon krijgen. Zo af en toe vond ik dat alleen maar fijn, maar nu vond ik het ook erg fijn om zelf de touwtjes in handen te houden. Ik verhoogde de snelheid nog een stukje, waardoor nu voor mij mijn ademhaling ook wat lastiger werd, maar zolang ik niet stikte of moest overgeven was het allemaal prima voor mij.

Harry Styles
    Ik vroeg me echt af waarom we dit niet vaker deden. Ii was namelijk vergeten hoe ontiegelijk goed dit voelde en hoe perfect Zayn me kon bespelen. Met elk van de jongens was het eigenlijk altijd hetzelfde liedje, behalve bij hem. Het was altijd maar de vraag hoe het zou lopen. Het was nooit hetzelfde, maar altijd goed. Als het gebeurde tenminste, want echt vaak trokken we niet meer met elkaar op. Niet meer zoals vroeger tenminste, toen we elke dag om elkaars nek hingen. Ik miste het wel, maar het was nu niet iets om me druk over te maken. Helmaal niet omdat Zayn naar me luisterde en me langzaam echt begon te bevredigen. Mijj rug holde iets en ik gooide kreunend mijn hoofd in mijn nek. God, wat was hij hier goed in. Mijn nagels kraste langzaam over zijn handpalmen, die slapjes in mijn handen lagen. Zayn bouwde alles langzaam op, maar dat haalde alleen maar nog meer genot bij me naar boven. Al moest dit alles niet te lang duren, wilde we het spelletje nog even doorzetten en andere dingen proberen. Daarbij, wilde ik hier zo lsng mogelijk van genieten en als Zayn zo doorging was het waarschijnlijk snel afgelopen. Alleen ik kon mezelf er niet toe zetten om hem te stoppen. Nee, daarvoor was ik veelte ver voor in exstase.

Zayn Malik
    Harry's reacties waren nog wel het beste van allemaal, ondanks dat ik straks mijn mic maar moeilijk vast kon houden door de krassen op mijn handen. Dat was nu alleen echt geen zorg van mij. Mijn tempo ging steeds verder omhoog, maar toen ik echt een serieuze snelheid begon aan te nemen, een die ik niet lang kon volhouden, proefde ik wat voorvocht bij Harry ontsnappen. Dit was het punt om te stoppen leek me. Zeker als we dit langer wilden laten duren en ik nog verder met hem wilde spelen. Ik bouwde het tempo weer af en gaf een klein kusje op zijn schaambeen voor ik omhoog kroop en over hem heen kwam te hangen met een scheve grijns op mijn gezicht. "Was dat een beetje wat je wilde hebben, grote jongen?" vroeg ik speels. Daarbij was dat grote jongen vrij dubbelzinnig. Harry was namelijk niet alleen de langste, maar ook flink groot geschapen. Daar was hij dan niet de grootste mee, maar toch wel flink. Mijn handen liet ik nu langzaan uit de zijnen glijden en naar zijn borst om me toch wat steun te geven, ondanks de pijn in mijn palmen. Mijn kruis schuurde ik zacht weer over dat van hem om mezelf weer helemaal terug in het spel te krijgen en te zorgen dat hij niet de enige was die gromde op dit moment. Daarbij kwam ook nog eens dat het goede gevoel wat het me gaf de pijn enigsinds verdrong. Ik wilde niet dat dit stopte, ook niet door bloedende handpalmen en wat pijn. Dat was nu al weer erg naar de achtergrond verdwenen. Ik kreeg alleen wel een idee. Het was een raar idee, maa het klonk mij niet helemaal slecht in de oren. "Als jij toevallig nog niet klaar bent als ik klaar ben met jouw mooie kontje, wil je dan mijn kontje hebben als hulp, of liever mijn mond?" vroeg ik op de meest onschuldige manier. Het was goe om iets af te spreken, want ondanks de extase werd ik erg vervelend als opeens zonder pardon de rollen werden omgedraaid in een moment van uitputting.

Harry Styles
    De druk in mijn onderbuik was overweldigend. Alles wat Zayn deed sloeg in als een bom en ik was helemaal weggezakt uit de realiteit. Mijn ogen had ik dichtgeknepen en mijn nagels kraste onbedoeld hard in Zayn zijn hanfpalmen. Ik wist dat ik hem moest stoppen, wilde het niet voor mij al afgelopen zijn. Alleen ik kon me er niet toe zetten. Zayn wel, want hij ging bouwde langzaam af en stopte uiteindelijk. Mijn ogen schoten open en wild keek ik hem aan. Langzaam knikte ik en probeerde ik mijn ademhaling weer onder controle te krijgen. Mijn borstkas ging hevig op en neer onder zijn handen. Die ik zonder bedoeling, blijkbaar had opengehaald. Zachtjes wreef ik eroverheen met mijn vingers en tikde ik zijn handen op om er een zachtjes kusje op te druken als verondschuldiging. Het was niet mijn bedoeling geweest hem te verwonden of pijn te doen. Ik legde zijn handen weer op mijn borst en beet op mijn lip bij Zayn zijn aansporende begingen met zijn onderlichaam. Mijn handen gleden naar zijn nek en mijn pupillen werden weer opgewonden groot bij zijn worden. 'Wat denk je zelf.' Ik trok hem dichterbij en mijn adem blies tegen zijn lippen. 'Dat ik dat mooie kontje van jou af zou wijzen.' Zachtjes schuurde ik mijn lipoen of die van hem. Ik vond het wel fijn zo ban tevoren te weten wat de plannen waren. Helemaal omdat anders de strijd om dominantie weer zou oplaaien, want ik had ons bijna alweer willen omdraaien. Maar zo was alles eerlijk verdeeld.
    Ik graaide met mijn hand naar het nachtkasje terwijl ik weigerde mijnlippen van die van Zayn af te halen. Ik opende moeizaam het laadje en pakte er een van de vele flesjes glijmiddel uit. Je zou maar tekort komen. Ik spoot wat op mijn hand en liet deze daarna tussen onze lichamen inglijden richting Zayn zijn lid. Speels draaide ik even met mijn duim over zijn eikel, waarna jk hem toch maar goed insmeerde.

Zayn Malik
    Het was wel duidelijk dat ik op het goede moment was gestopt, want hij was duidelijk verder dan ik was en anders had ik hem misschien wel over het randje getrokken, wat dit alles een te snel einde zou hebben gegeven. Zijn booksstkas ging wel heel erg hevig op en neer, maar blijkbaar had hij wel genoeg controle om mijn handen te beroeren met zijn lippen. "Geeft niets." mompelde ik zacht. Ik was wel erger gewend en mijn rug was daar nu al een voorbeeld van, net als die van hem. Harry zijn wilde blik deed me nu misschien nog wel meer dan het geschuur waarmee onze onderlichamen langs elkaar wreven, waardoor er een zacht laag gegrom over mijn lippen rolde en ik met geen mogenlijkheid kon stoppen met het aankijken van de krullenbol. Dit was de blik waarove ik het had gehad. Alle menselijkheid achtergelaten en ik zou snel volgen. Ik deed hem een voorstel, wat aan zijn ogen te zien wel in goede aarde viel. Alleen dat hij me naar zich toe zou trekken had ik niet verwacht, dus een grom van verrassing, maar toch ook wel weer opwinding klonk door de kamer. Zijn adem tegen mijn lippen zorgde voor kippenvel op mijn rug en een rilling die door mijn lichaam liep. Ondanks dat de extase nu weer in mijn binnenste langzaam begon op te bouwen, voelde ik ook dat ik mijn dominante positie weer iets zou moeten versterken, want zo machteloos als hij net lag, zo lag hij nu al niet meer. Ik genoot van de zoen, heel erg, maar gebruikte het ook om hem iets verder het matras in te drukken en daarna mijn handen vast richting zijn kontje te brengen. Ik hoorde en voelre intussen Harry onder me klooien en wist vrij zeker dat hij met glijmiddel bezig was. Toch kon het me niet voorbereiden op het feit dat hij plots het koude goedje plagerig wrijvend over mijn eikel verspreidde. Ik troo onze lippen los om een grom zo luid als een donderslag door de kamer te laten gaan. "Kappen met pesten, Styles, want of jij zo nog kan lopen hang van mij af." zei ik met een semi-gemeen glimlachje terwijl ik even in zijn bips kneep. Zijn handen over de rest van mijn lid geden me een stuk zachter grommen en lieten rillingen van genot over mijn rug gaan. Pas toen hij klaar was richtte ik me echt op en drukte zijn achterste wat omhoog. Mijn vingers liet ik over zijn gaatje glijden en mijn ogen over zijn gezicht terwijl ik mijn eikel naar zijn ingang bracht. "Ben je er klaar voor, Haz?" vroeg ik toch maar voor de zekerheid. Anders moesten we maar even wachten en zou ik hem misschien wel eerst vast insmeren met glijmiddel, maar ik had het vermoeden dat als het dan nodig was, alles er alweer af was.

Harry Styles
    Misschien had ik beter mijn handen in de dekens kunnen klemmen. Al was het door Zayn die me niet vertrouw de met mijn handen, het was niet mijn bedoeling geweest hem open te halen. Het gebeurde wel vaker, vooral zijn rug haalde ik nog wel eens open. Maar zijn handen waren nogal onhandig. Al zei hij dat het niet gaf. Maar ik wilde me er nu even niet druk om maken ook. Als we klaar waren, zou ik het wel schoonmaken en verzorgen. Maar voorlopig waren we dat nog niet. Er moesten namelijk nog wat dingen gebeuren. Hebberig kuste ik Zayn, terwijl ik naar de glijmiddel zocht. Het was te lang geleden en Zayn was te groot geschapen om het goed te laten verlopen zonder. Speels begon ik hem in te smeren, maar ik werd meteen weer op mijn plek gewezen. Onschuldig keek ik de jongen boven me aan, met misschien een iets te ondeugende grijns op mijn gezicht. Ik gromde zacht bij de kneep in mijn kond en veegde mijn hand af aan het dekbed. 'Kom maar op Malik.' Daagde ik hem gromend uit. 'Laat me zo hard kreunen als je kan.' Ik beet op mijn onderlip, toen ik zijn vinger over mijn gaatje voelde en klemde mijn benen steviger om Zayn zijn middel. Ik knikte hebberig. Ik was er meer van dan klaar voor. Ik vond het moeilijk, om maar gewoon op mijn rug te gaan liggen en Zayn over me heen te laten komen. Hij had misschien de dominanten plek ingenomen, maar dat ik meteen enorm onderdanig zou zijn. Ik leunde wat op mijn ellebogen en keek geficheerd naar Zayn. Ik wilde hem blijven zien.

[ bericht aangepast op 16 juni 2014 - 23:26 ]

Zayn Malik
    Harry zijn woorden op de mijnen zag ik eerder als aanmoedeging en uitdaging dan een actie van dominantie. Harry zou dan wel nooit de jongen zijn die zich compleet over zou geven, in elk geval niett zo compleet als de anderen, maar dit was voor hem toch al best heel onderdanig. "Challenge accepted." zei ik met een scheve grijns terwijl ik zijn anus voorbereidde op wat ging komen. Genoeg glijmiddel was nu wel belangrijk, want zowelhij als ik hadden in geen tijden meer op onze rug gelegen. Ik volgens mij voor de laatste keer op oud en nieuw voor Liam als New Years Wish en voor Harry zou het ook wel zo iets zijn. Volgens mij was dat zijn verjaardag geweest waarop we hem samen wilden verwennen. Zijn benen voelde ik stevig om mijn middel slaan en hij knikte bij mijn vraag. Langzaam begon ik mezelf naar binnen te drukken, met mijn ogen gefixeerd op die van Harry om zeker te zijn dat ik hem niet te veel pijn deed. Pijn deed het vaak wel, zeker in het begin en al helemaal als je het al lang niet had gedaan, dus nu was ik nog even heel voorzichtig tot hij gewend was aan me. Dan zou ik een stuk minder lief en zachtaardig zijn. Hij voelde namelijk heerlijk strak aan en ik moest echt hard op mijn onderlip bijten om me te beheersen. Langzaam aan drukte ik mijn hele lengte naarbinnen. Dit was niet te vergelijken met de anderen die toch een stuk losser waren. Eenmaal compleet binnen rolde er weer een luide krwun over mijn lippen en boog ik me voorover om Harry terug in het matras te drukken. "Wat ben jij toch heerlijk strak zeg." gromde ik zacht in zijn oor voor ik mijn lippen naar die van hem verplaatste. Wel lette ik erop om mijn onderlichaam nog even stil te houden zodat hij wat meer kon wennen voor we verder gingen en het hier echt een leeuwenkuil werd.

harry Styles
    Ik wist dat er met deze uitdagingen een grote kans was, dat ij waggelend over het podium heen zou hupsen, omdat ik teveel spierpijn had en mijn achterste pijn deed. Zayn vergat alleen dat ik straks ook nog aan de buurt was en dat hij er niet veel beter vanaf zou komen. En aangezien het voor ons beide nogal lang geleden was dat we degene waren die genomen werden, zouden we er extra veel last van krijgen. Maar echt, ik had het er voor over. Alleen ik kon niet zien hoe Zayn boven me uittorende, dus ik steunde op mijn ellebogen om hem aan te kunnen kijken en om zijn handelingen te volgen. Ik knikte langzaam als teken dat hij kon en vrijwel direct daarna schoot er een pijnschuut door heel mijn lichaam. Een misvoormde gil kwa over mijn lippen en mijn handen grepen in het laken, terwijl ik mijn ogen even moest dichtknijpen. Gelukkig voor Zayn deed hij het rustig aan, anders had ik hem echt een hoek verkocht. Langzaam durfde ik mijn ogen weer te openen en ik probeerde me te ontspannen, zodat het wat prettiger aan zou voelen. Ik maakte het alleen maar erger nu. Ik liet me op mijn rug duwen en herpakte mezelf langzaam. Hijgend keek ik zayn aan die boven me kwam hangend. 'Of jij bent gewoon fucking groot.' Ikneist dat het beide was. Ik was niets meer gewent, maar Zayn was echt niet de kleinste. Maar ook de grootste niet. God, wat had dit pijn gedaan moeten hebben was Liam dit geweest. Hebberig kuste ik Zaun terug e verplaatste ik mijn handen naar zijn rug. Dit deed ik altijd en ik wist dat zayn zijn handen niet het enige waren wat ik zo moest verzorgen. En dat terwijl ik amper nagels had. Langzaam kwam ik weer op adem en trok de pijn weg. 'Kom maar, maar wel langzaam.' Mompelde ik hijgend tegen zijn lippen aan. Het was eigenlijk wel fijn dat we gewoon konden zeggen wat wel en niet kon tijdens de seks. Dat we wisten wat de ene en de andere wilde. Bij de rest gebeurde het gewoon en werd er niet echt rekening gehouden. Maar ik wist ook wel dat als Zayn en ik dat niet zouden doen het echt een leeuwdngevecht zou worden. En dan was het een kwestie vam de sterkste die won en zou helemaal niets meer mer beleid gaan en had ik heg waarachijnlijk uitgegilt van de pijn nu.

[ bericht aangepast op 17 juni 2014 - 6:51 ]

Zayn Malik
    Harry zijn woorden waren enorm egostrelend, maar daar dacht ik eigenlijk niet eens aan. Dit alles voelde gewoon te goed, maar zo groot was ik echt nog niet. Dat had ik met Liam wel meegemaakt. Op Nieuwjaarsdag was iedereen naar zijn familie gegaan, maar ik had mijn bezoekje een weekje moeten uitstellen omdat ik niets onder mijn ribbenkast kon bewegen zonder ontiegelijk veel pijn. Liam was dan wel wat voorzichtiger dan ik, maar toen die eenmaal op dreef was, was het zeker ook niet meer zo zacht en lief als de spierbonk normaal was. Ik zoende Harry vol overtuiging en passie. Zelfs alleen het zoenen als dit gebeurde te weinig. Mijn handen gleden over zijn schouders en borst terwijl ik zijn handen op mijn rug voelde. Dat werden flinke krassen, ondanks dat Harry amper nagels had. Mijn ademhaling begon zwaarder te worden, zeker toen hij zei dat ik mocht gaan. Langzaam begon ik met mijn heupen te rollen om hem nog een beetje te sparen. Omdat we nog enigsinds konden communiceren tijdens de sex werd dit niet een of ander wild gevecht, waardoor ik hem zeker nu nog een beetje zou sparen. Straks zou dat waarschijnlijk toch niet meer gaan, maar dan was hij in elk geval aan me gewend. Langzaam voerde ik het tempo op, waardoor er een scala aan kreunen en vooral grommen mijn borst verlieten. Ik trok uiteindelijk maar totaal weg van zijn lippen en verborg mijn gezicht in zijn nek. Met het verhogen van het tempo werden de geluiden die ik produceerde luider. Toch was ik aan het einde altijd het stilst van iedereen. Mijn handen liet ik vastgrijpen aan de achterkant van zijn schouders en zette mijn nagels erin voor meer grip. Ik wilde hem echt geen pijn doen, maar langzaam verdween mijn menselijke wil naar achter en bleven mijn dierlijke instincten over. Het tempo werd hoger en ik wist me nog iets dieper en harder naar binnen te stoten. Intussen was mijn ademhaling heel zwaar en bestond het meer uit grommen en kreunen van genot dan uit echt ademen. Als ik Harry niet te veel pijn deed was alles nu compleet, maar ik zou het wel weten als dat gebeurde. Harry was nou niet de persoon die daar achteraf mee kwam. Ik wel, maar zelfs dat was nu echt geen probleem. Niets was een probleem op dit moment voor mij. Alles was geweldig en niets kon dit nog in de war schoppen.

Harry Styles
    Het was maar goed dat Zayn zo rustig aan deed, want anders was dit heel snel afgelopen. Ik was het gewoon niet meer gewent en het deed gewoon pijn. Ik moest mijn kaken op elkaar bijten en mijn nagels pinde ik in zijn huid. Even was alle genot verdwenen en ik probeerde mezelf zo goed mogelijk te ontspannen. Toen Zayn eenmaal goed zat, Kon ik rustig wennen en verdiept raken in onze zoen. Ik was zelfs vergeten hoe fijn dat met hem was. Toen ik weer normaal durfde adem te halen en de pijn was weggetrokken, gaf ik Zayn zijn macht terug om door te gaan. Maar wel rustig, anders staakte ik alsnog en hij wist hoe koppig ik daarin kon zijn. Net als hij met het harengrijoen tijdens het pijpen. Straks mocht hij helemaal losgaan, zolang het maar geen pijn meer deed en ik ook nog kon genieten. Zayn begon langzaam met zijn heupen te rollen, maar nu hij eenmaal goed zat, deed het ook geen pijn meer. Mijn benen klemde zich stevig om zijn flank en mijn nagels krasten over zijn rug. Hoe meer Zayn het tempo opvoerde, hoe dieper hij kwam en hoe vaker mijn adem in mijn keel bkeef hangen. Echt kreunen waren het niet te noemen, in vergelijking met de geluiden die zayn uitbracht. Maar ik kon gewoon niets meer uitbrengen. Totdat Zayn precies de goede plek raakte. Een harde kreun verliet mijn mond en mijn nagels verdwenen weer even in zijn huid, net als de zijne in de mijne. Het was alleen niet iets wat ik echr voelde of me druk over kon maken. Het enige wat ik kon doen was genieten van het genot en Zayn het beest laten uithangen. Hij ginf behoorlijk te keer nu en het maakte het genot en de de druk op mijn buik enkel groter. Heel mij lichaam bewoog mee en ik wist nu al dat ik de komende dagen niet meer normaal kon zitten of lopen.

Zayn Malik
    Wat er allemaal uit Harry zijn keel kwam hield ik niet meer bij, maa het was duidelijk dat het betekende dat het goed voelde. Harry was gelukkig wel het persoon die niets tegen beterweten in ging lopen faken, voor zove mannen dat konden. Steeds verder liet ik ook mijn nog enigsinds zachte menselijkheid vervagen om me gewoon te laten gaan. Zijn nagels die zich diep in mijn vlees boorden hadden gelijken in mijn nagels en zijn genot hopelijk in het mijne. Zodra ik de juiste plek raakte wist ik het. Bij de anderen had ik die altijd zo gevonden, al was het bij Lou soms lastig omdat hij iets nieuws wilde proberen elke keer als we tussen de lakens doken. Toch vond ik het bij Harry erg moeilijk om die te vinden, dus dat het was gelukt was zeker wel een geluk opzich. Nu ik dan toch wel de juiste hoek had liet ik echt alles lo. Er was niet veel menselijks aan mijn gedrag meer over. Onder me voelde ik zijn hele lichaam meedijnzen op het bijna moordende tempo wat ik had gevonden. De druk in mijn onderbuik begon zich flik op te bouwen en het zou niet lang meer duren voor ik klaar zou komen. Met moeite kreeg ik mezelf in een nog iets hogere versnelling en probeerde mijn kreunen en vooral grommen te smoren in de nek van mijn krullenbol, maar veel maakte het niet uit. De bom in mijn buik stond op barsten en dat deed die dan ook. Met een hese haast geluidloze kreun waarmee alle lucht uit mijn lichaam ontsnapte kwam ik diep in hem klaar en reed afgepijgerd mijn orgasme uit. Daarna liet ik me doodmoe naast hem op het bed vallen, vol van extase en genot, hijgend zonder echt meer zuurstof binnen te krijgen. Dit mocht voor mij zeker wel vaker voorkomen. Hier kon ik toch echt zeker wel aan wennen, ondanks dat dat het dan waarschijnlijk minder bijzonder zou maken. Maar toch.

Harry Styles
    Ik was vergeten hoe erg Zayn tekeer kon gaan. Er was geen twijfel over mogelijk dat ik morgen me bed niet meer uitkwam van de spierpijn. Het zou straks vast al beginnen. Ik voelde het door heel mijn lichaam en ik moest me stevig aan hem vatklemmen, om mee te blijven gaan. Mijn voorhoofd drukte tegen zou schouder en ik zetten mijn tanden in zijn sleutelbeen toen hij de goede plek bleef raken. God wat was die jongen lekker wild. Ik voelde zijn nagels in mijn huid branden, maar had er niet echt last van. Toen Zayn er helemaal voor ging, hield ik het echt niet meer. Het gemompel en gegrom, gingen over ik kreunen en ik trok me iets aan hem op. Mijn hoofd himf in mijn nek en mijn veelte lange krullen plakte aan mijn voorhoofd. Mijn ogen had ik dichtgekneoen, tot ik het idee kreeg dat Zayn er bijna was. Ik fixeerde me op zijn gezicht dat goud waard was. Ik hield mezelf stil bij het uitrijden en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. Ik voelde me meteen leeg van binnen toen Zayn naast me neerviel en rolde melf op hem. Zijn haar dat naar voren was gaan hangen, veegde ik uit zijn gezicht en zachtjes kuste ik zijn kaak terwijl ik hem op adem liet komen. Want om hem nu meteen te berijden, vond ik ook weer zo wat.

[Ik ben dit weekend in duitsland voor een festival. Ik kom zondagavond pas trug en zal dan oas weer kunnen reageren. ]

[Okay. Heel erg veel plezier!!!]