• Naar het idee van Styles

One Direction in een immens populaire boyband, zowel op het podium als op internet en in de roddelbladen. Het lijken allemaal normale brave jongens die hun levensdromen zien uitkomen, maar ze willen ook nog gewoon jongens blijven. Vooral door de paparazzi is dit nog wel eens flink lastig omdat elk klein dingetje, elke trip om samen boodschappen te doen, iedere kleine aanraking op het podium, iedere blik onderling wordt uitgeplozen om er iets achter te vinden. Het lijken allemaal maar sterke verhalen en moeilijk te onderbouwen fantasieën, maar wat als het echt zo is. Wat als al die kleine liefkozingen op het podium wel iets betekenen? Achter de schermen is het namelijk wel iets anders dan wanneer er ogen op hem gericht zijn. Dan kunnen ze niet van elkaar afblijven, zowel vriendschappelijk als veel meer dan dat. Zeker als ze alleen in hun grote huis zijn, met iemand die ze lastig valt, gebeuren er dingen die nooit het daglicht zullen mogen verdragen. Dat zou namelijk wel eens het einde van hun carrière kunnen betekenen als men erachter komt dat de jongens in het huis allemaal met elkaar gaan in een spel vol liefde, spanningen, geheimen en jaloezie.

• Rollen •
    • Niall Horan • Microwave
    • Zayn Malik • LouisPan
    • Liam Payne • xParkerx
    • Harry Styles • Styles
    • Louis Tomlinson • Tantor

• Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: De jongens moeten zich op de achtergrond houden, dus hand in hand lopen gaat gewoon niet, of ze krijgen enorme problemen met de pers, hun familie en hun management. Uitkomen als gay is misschien nog wel het minste van hun zorgen. Ook is het juist de bedoeling dat ze niet elke avond met dezelfde uit de band het bed in duiken en ze ook wel eens zullen moeten delen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 48 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Respecteer de keuzes van de andere spelers en ga je zelf niet lopen opdringen.
    • Alleen LouisPan of Tantor of Styles maken nieuwe topics aan

Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

Veel plezier

• Het Begin •
    Het is 's ochtends vroeg in huize Direction. Langzaam worden de jongens wakker, samen in het grootste bed van het huis. Vanavond hebben ze een interview en een groot optreden in Hyde Park. Sommigen zullen er zenuwachtig voor zijn, terwijl anderen nog in de afgelopen avond en de bijpassende kater leven. Maar wat als ze via een mail de onderwerpen voor het interview te zien krijgen, komt dat als een gigantische shock. Een ervan zijn namelijk de ships van de fans en of ze ooit waar zouden kunnen zijn. Wat zouden ze daar in hemelsnaam mee moeten doen? Zwijgen kan niet, maar instemmen zal hun carriere en levens ruineren, en sommigen zijn niet de beste leugenaars.

Bowties were never Cooler

Zayn Malik
    Op het moment dat het me allemaal te veel werd rolden mijn hogen terug in hun kassen en mijn hoofd in mijn nek. Het voelde allemaal veels te goed. Mijn hele lichaam was compleet verzwolgen door extase. Al mijn spieren stonden strak aangespannen en mijn nagels klauwden in zijn schouders terwijl ik in plotse doodse stilte een geweldig orgasme over me heen kreeg. Ik reed het langzaam uit, terwijl ik mijn spieren ontspande en probeerde mijn ademhaling onder controle te krijgen. Het eerste lukte goed en niet veel later liet ik me afgepijgerd achterover op het bed vallen, maar ik bleef wel zwaar ademend happen naar adem. Dat Harry op me klom zorgde op dit moment voor geen enkele reactie. Zo moe was ik. We hadden het dan wel afgesproken, maar normaal zou ik nog flink kloten. Nu had ik er gewoon geen fut meer voor. Met een handje nog trillend van extase en vermoeidheid streek ik de veels te lange krullen uit Harry zijn gezicht. Een stralende glimlach speelde wel om mijn lippen. "Je bent geweldig." heeg ik terwijl ik zacht over zijn wang aaide. Hoe moe ik ook was, ik meende het weldegelijk. Met mijn andere hand pakte ik het flesje glijmiddel van het nachtkastje. Mijn ademhaling werd langzaam aan iets rustiger, net genoeg om me niet te doen flauwvallen en om me te laten concentreren op het insmeren van het lid van mijn vriendje. Ik liet het koude gelachtige spul uit het flesje op mijn hand lopen. Het flesje zette ik weer weg, maar de gel probeerde ik eerst op te warmen voor ik hem zou insmeren. Toen het me goed leek begon ik met zachte en lieve bewegingen van mijn handen zijn lengte goed begon in te smeren. Pijn zou ik toch wel krijgen, maar ik kon het hopelijk wat verminderen met het glijmiddel. Zoizo was dat wel een goed plan, zowel voor hem, maar vooral voor mij, want ik was echt niets meer gewend en zoizo erg strak. "Kunnen we zo niet gewoon blijven liggen?" heeg ik uitgeput met mijn aderen nogsteeds gevult door dat geweldige gevoel van net.

Harry Styles
    Het was echt geweldig om mijn vriendje zo te zien. wetend dat ik hem toch nog kon laten genieten en ik niet helemaal nutteloos was in deze veelte uitgebreide relatie. Ik kroop op hem en nam plaats op zijn bovenbenen. Mijn handen streken zachtjes over zijn borst, die hevig op en neer ging. Mijn arme leeuwtje was helemaal afgepeigerd. Ik liet hem langzaam tot rust komen en kuste zachtjes zijn kaak. Het niveau was weer omgeslagen van wild, naar zacht en sensueel, maar dat was beter dan dat ik hem nu meteen weer uit elkaar zou trekken. een glimlach vormde mijn lippen, toen ik Zayn weer aan kon kijken, omdat hij de haren uit mijn gezicht streek en zachtjes over mijn wang aaide. 'Vergeet jezelf niet.' Hij had zelf immer al het werk gedaan. Mijn handen bleven zachtjes over zijn bezweten borstkas glijden, terwijl mijn blik zijn hand nauwkeurig in de gaten hield. Nu was ik aan de beurt. Mijn vingers kromde in Zayn zijn huid en ik moest naar adem happen toen hij mijn lid in begon te smeren. Ik had het zien aankomen, maar dat maakte het gevoel dat het opleverde niet minder. Ik knikte gretig bij zijn worden. 'Zolang als we zelf willen.' De deur zat toch op slot en dat interview konden ze wel een keer zonder ons doen. Toen ik goed was ingesmeerd verplaatste ik mezelf tussen Zayn zijn benen en trok ik hem iets omhoog. Liefdevol streek ik over zijn bovenbenen, terwijl ik hem opgewonden aankeek. God, wat zou ik hier van gaan genieten. 'Eerst stretchen of gelijk?' Ik kon begrijpen dat als Zayn het ook al zolang niet gedaan had, hij best eerst even opgerekt wilde worden.

''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

Zayn Malik
    Ademhalen was op een of andere manier niet echt een prioriteit meer. Het was nu dan wel weer afgezakt van ruw en hard naar zacht en rustig, maar toch kon het zo weer terug gaan. Nu was het alleen hopen dat hij zo ver was dat het niet lang zou duren. Het was wel duidelijk hoe ver hij was toen ik hem insmeerde. Het werd vandaag een lange mouwen shirt met een hoge nek, want ik had nu echt overal krassen. Zijn woorden op mijn vraag deden me grijnzen. Ik liet me wat door hem heen en weer sjorren terwijl mijn ademhaling toch weer langzaam iets normaler werd. Zijn gestreel deed me zacht hummen en mijn ogen sluiten, al schoten ze weer open bij zijn woorden. Ik had dit al heel lang niet gedaan, maar ik zag ook dat Harry heel ver was. Daarbij had ik hem nou ook niet heel rustig behandelt toen hij me eenmaal groen licht had gegeven. "Als je rustig begint is gelijk prima." mompelde ik heel hees. Dat werd nog leuk vanavond. Harry was gelukkig niet extreem breed geschapen en enigsinds hardhandig behandelt worden kon ik prima aan en was soms nog best heel prettig, al kon ik het maar van weinigen hebben zonder direct de rollen om te draaien. Met mijn handen masseerde ik zacht en enigsinds zwakjes zijn rug terwijl mijn ogen de zijnen zochten en verzwolgen werden door de smaragdgroene ogen. Straks hadden we hele mooie matchende krassen, nu ook al maar door een andere reden. "Mag ik wel een kusje?" vroeg ik zacht en hees. Zo had ik wat afleiding en ik hield gewoon van zijn lippen. Die waren heel verslavend, dat wist de rest denk ik ook wel, alleen Harry zelf realiseerde het volgens mij niet. Mijn borstkas ging nogsteeds hevig op en neer, maar straks werd dat vast weer erger. In mijn buik kriebelde er tussen de extase door toch weer een nieuw gevoel, wat zowel spanning als opwinding was. Al was ik wel heel erg moe.

Harry Styles
    Hoe langer het duurde, hoe onvoorzichtiger ik straks zou worden. Toch zou ik het voor Zayn uitstellen, als hij graag had dat ik hem eerst wat oprekten. Want ik begreep best dat hij dat wat prettiger zou vinden. Enkel hoefde dat voor hem niet. En als het voor hem niet hoefde, ging ik het ook niet doen ook, want ik vond dat ik wel lang genoeg had gewacht. Ik ging er iets beter voor zitten en trok Zayn nog iets meer op mijn bovenbenen, Zachtjes masseerde ik zijn achterwerk en boog ik me voorover toen hij voor en kusje vroeg. 'Jij mag alles, dat weet je.' Hijgde ik hees, waarna ik mijn lippen op die van hem planten. zachtjes scheurde ze over elkaar en ik trok met mijn handen Zayn zijn achterwerk uit elkaar. Mijn top zetten ik goed en op hetzelfde moment dat ik me heel voorzichtig en zachtjes bij hem naar binnen duwde, beet ik op zijn lip. god, wat was hij strak en warm. een moeilijk kreun verliet mijn mond en mijn handen verplaatste zich naar zijn heupen. ik duwde mezelf verder, tot ik niet meer verder kon en bleef even stil, zodat Zayn rustig kon wennen. Al was de drang echt enorm groot om nu meteen vol gas te gaan.

Zayn Malik
    Ik voelden zijn handen zich om mijn achterwerk sluiten zodra ik hem daar toestemming voor gaf. Een zachte hese grom verliet mijn lippen toen hij onder het sjorren mijn achterste begon te masseren, waardoor ik juist iets meer opspande. Hees heigend vroeg ik om zijn lippen, die gelukkig al snel de mijnen vonden. Ik trok hem nog iets verder naar me toe en ging volledig erin op. Toch ontging me niet wat hij met mijn lichaam deed. De spanning in mijn lichaam probeerde de passie en extase weg te drukken, wat town hij binnen ging wel leukte. Ik gromde nu voor het eerst sinds tijden uit pijn in plaats van uit lust of passie of zelfs woede. Ik voelde Harry op mijn lip bijten, maar probeerde me vooral te concentreren op het ontspannen van mijn compleet opgespannen lichaam. Misschien was het toch beter geweest als hij me eerst had opgerekt. Het deed echt flink pijn, al kwam dat vast ook omdat ik me aanspande. Mijn kaak stond strak en mijn ademhaling was zwaar terwijl mijn kont doorklieft leek te worden met een zwaard. Uiteindelijk hield hij stil en begon ik langzaam te ontspannen, waardoor de pijn wegebte en ik ook merkte dat mijn nagels nu al diep in zijn rug stonden. Ook die ontspande ik en legde mijn handen op zijn rug. Zacht kuste ik hem even en tikte met mijn tong tegen zijn lippen. "Ga maar, Hazza. Leef je uit." heeg ik terwijl ik me voorbereidde op meer pijn, maar hoopte op alles verdrijvend genot. Ik wist dat hij me beiden kon geven en nu was het aan hem, wie ik blindelings vertrouwde, al nam dat de spanning die dit me gaf niet weg. Daarvoor was dit te lang geleden.

Harry Styles
    Ik wilde Zayn geen pijn doen. Echt niet, maar we wisten allebei dat dit erbij hoorde. Daarbij was je de pijn zo weer vergeten eenmaal het was omgeslagen naar genot. Toch was het alles behalve prettig, Zayn zijn pijnlijke gegrom te horen, op het moment dat ik me tergend langzaam bij hem naar binnen duwde. Ik bracht mijn hand naar zijn gezicht en streek zachtjes over zijn kaak. Hij moest echt gaan ontspannen. Toen ik helemaal goed zat, hield ik stil en drukte ik zachte kusjes op zijn lippen. Zijn nagels stonden pijnlijk diep in mijn rug, maar het overtrof het gevoel in mijn onderbuik niet en ik had er niet echt last van. Mijn handen gleden naar zijn borstkas en speels speelde ik wat met zijn tepels. Langzaam leek Zayn te ontspannen en gaf hij me toestemming om door te gaan. Ik liet hem de kus verandere in een zoen, terwijl ik langzaam met mijn heupen begon te rollen. Mijn vingertoppen zetten zich automatisch steviger in zijn huid en mijn hart maakte overuren. Het gevoel van genot verspringen zich over heel mijn lichaam. Beter pakt Zayn dit ook nog goed op en kon ik me helemaal laten gaan. Want ik hield het anders echt niet meer. Mijn tempo bleef nog rustig nu, terwijl ik hapten naar adem. Omdat Zayn zo ontiegelijk strak was, ging het allemaal nog niet heel soepel, maar het voelde echt geweldig en ik deed mijn best om zijn goede plek te vinden.

Zayn Malik
    Het was heel fijn dat Harry rustig deed, want ontspannen lukte me maar heel erg lastig. Pas toen hij volledig in me zat begon ik langzaam te ontspannen. Al kwam dat ook omdat hij me weer wat opgewonden begon te krijgen door met mijn tepels te spelen. Ook zijn lippen op de mijnen gaven me de afleiding die ik nodig had om me niet compleet aan te spannen. Bij mijn toestemming vond ik het niet vreemd dat Harry direct toehapte. Zelf veranderde ik de kus die we deelden in een zoen en probeerde me zo veel mogelijk te concentreren op onze tongen die met elkaar verstrengeld raakten. Toch kon ik niet om het feit heen dat Harry in me zat en duidelijk heel opgewonden was. Ik trok hem wat dichter tegen me aan en liet mijn handen toen naar zijn achterste gaan om hem daar wat omlaag te duwen. Het was dan wat pijnlijker voor mij, maar langzaam begon het genot toch weer de overhand te krijgen. Dat hij zoekende was, was alleen wel erg duidelijk. "Ga gewoon, Haz. Die plek heeft nog nooit iemand gevonden." gromde ik zacht en hees tegen hem terwijl ik zijn heupen iets omlaag drukte. Nee, nog nooit had iemand bij mij de juiste plek geraakt, maar heel erg vond ik het niet. Natuurlijk wilde ik eht wel eens meemaken, maar nu was ik zoizo te moe om er compleet van te genieten. Toch voelde het wel prettig om zo een keer weer genomen te worden, zelfs al lag ik op mijn rug. De pijn was erg, maar het genot was erger. Ik werd weer overspelt door extase en liet mezelf erop meezweven terug Harry toch echt wel nu een vrijspelkaart kreeg op mijn lichaam op dit moment.

Harry Styles
    Ik moest me echt enorm inhouden. Maar als Zayn nu al pijn hand, wilde ik niet eens weten hoeveel pijn ik hem zou doen als ik nu meteen vol gas ging. Daarbij was opbouwen ook beter voor mijn hart. Want dat klopte nu al zo stevig tegen mijn borstkas aan, dat ik er niet van zou staan te kijken als hij opeens uit mijn borst kwam springen. Ik zoende Zayn gretig, terwijl ik zijn goede plek probeerde te zoeken. Hij maakte me alleen al snel duidelijk dat dit onbegonnen werk zijn. Ik slikte moeilijk en liet zijn lippen uiteindelijk los. Ik wilde gewoon dat hij hier ook extreem van kon genieten en daarbij moest hij toch ergens zitten. Toch hield ik het niet meer en liet ik het erbij. Met een beetje geluk raakte ik het vanzelf wel. Ik ging wat rechten zitten en steunde met mijn handen op Zayn zijn borst, zodat ik er wat beter voor zat. Het langzamen rollen, veranderde ik diepe en snelle stoten. Mijn mond ging langzaam open hangen omdat ik anders geen lucht meer zou krijgen en ik kreunde ongehoord. Mijn blik bleef straks op Zayn zijn gezicht. Ik wilde hem gewoon blijven aankijken. Dat hij de blik in mijn ogen zag. Zag wat hij met me deed.

Zayn Malik
    De pijn trok langzaam weg, al wist ik zeker dat ik vanmiddag niet kon lopen. Ach, het lukte vast wel en anders werd het een erg ongemakkelijk optreden. Nu genoot ik toch langzaam weer van de extase die Harry me gaf. Toch was het my duidelijk wat hij probeerde, wat ik maar afkeurde. Daar moest hij geen energie in stoppen. Gelukkig leek hij te luisteren, maar ik vind het minder dat hij terugtrok en zijn heerlijke oververhitte lichaam van me af haalde. Ik had tot nu toe zijn hart hard tegen mijn borst voelen kloppen, wat mijn hart leek aan te moedigen. Nu kwam er opeens een koele bries over mijn borst, wat niet heel prettig was. Toch vergat ik het snel toen hij zijn remmen begon los te laten. Rauwe grommen rolden zo nu en dan over mijn lippen, terwijl ik mijn vingers diep in het vlees van zijn achterwerk drukte. Mijn ademhaling werd weer zwaarder en de extase nam alles over. Het voelde echt heel goed. Ik zou alleen nooit toegeven dat ik het soms wel erg fijn vond om zo overmeesterd te worden. Mijn ogen lagen op het gezicht van mijn prachtige vriendje, wat duidelijk weergaf wat voor gevoel dit, mijn lichaam ondergeschikt aan het zijne, hem gaf. "Laat het beest los, Haz. Geef me alles wat je hebt." gromde ik zacht en hees. Ik had hem net ook flink hard behandeld en zolang de pijn het genot niet verdrukte vond ik het best en hoefde hij zich geen zorgen om mij te maken. Straks konden we zoizo allebei slecht vooruit komen, maar goed. Nu ging het om het genot voor ons beiden. Wat volgens mij heel erg goed aan het lukken was aan mijn gevoel en zijn uitdrukking te merken. Ook het feit dat onze kreunen weer in heesheid en volume toenamen was ook een goede indicatie van wat er hier gaande was: iets niet compleet uit zachte liefde, maar ook niet compleet uit wilde lust.

Harry Styles
    Nu ik niet mer zo tegen Zayn's borst lag aangeplakt, voelde ik de kou langs mijn lichaam trekken. toch moest het, anders kon ik nooit een goed tempo aannemen. Het was hier eigenlijk ook niet koud. het was gewoon dat Zayn veel warmer was. Net als zijn vingertoppen die leken te branden in mijn achterwerk. Mijn eigen vingertoppen klemde zich in Zyan zijn borst, terwijl ik een aangenaam tempo voor ons beide aannam. Al wilde ik harder en dieper, ik hield nog altijd rekening met Zayn. Maar die maakte al snel duidelijk dat het niet nodig was en ik los mocht gaan. Het had allemaal veelte lang geduurd, dus deze worden waren de aftrap. Mijn handen gleden naar zijn schouder, waar ze zich stevig inklemde en langzaam veranderde mijn ogen in vuur. de stoten werden minder gecontroleerd, dieper en harder. Ik duwde Zayn zijn lichaam bij elke stoot strakker op me neer, terwijl ik mijn ademhaling allang niet meer onder controle had. Wat hij wilde kon hij krijgen. Al mijn remmen gingen los en alles kwam eruit wat in me zat. en het was zo lang geleden, dat -dat best wel wat was. al die tijd bleef ik Zayn aankijken, tot ik het niet meer hield. Ik liet mijn hoofd in mijn nek hangen mijn rug kromde iets, terwijl ik als een beest tekeer bleef gaan. Het duurde toch langer dan ik verwacht had, maar uiteindelijk voelde ik heel mijn lichaam samentrekken. ik verminderde het tempo iets, om het uit te stellen en boog me naar voren, om mijn lippen vurig op Zayn zijn lippen te drukken. Meteen versnelde ik het tempo weer tot maximaal, toen ik voelde hoe dde bom op barsten stond. Ik hield het niet meer en met alle geweld spoot ik mezelf leeg, terwijl ik met een hese, haast geluidloze kreun klaar kwam. Langzaam reed ik mezelf uit, terwijl ik weer iets overeind kwam en schuldbewust mijn nagels uit Zayn zijn huid haalden. Mijn ademhaling was zo ongecontroleerd, dat ik even dacht dat ik geen lucht meer kreeg en doodop liet ik mezelf, met gesloten ogen, op mijn rug op het bed vallen. Ik kon niet meer.

Zayn Malik
    Het was duidelijk dat toen ik hem zijn vrijbrief gaf, dat al veels te laat kwam voor hem. Zijn nagels, die al kleine wondjes in mijn borst hadden gemaakt, verdwenen diep in mijn schouders terwijl het beest uit Harry los kwam. Ik gromde luid en liet alles als een soort waterval van lust, passie en gegrom over me heen komen. Zijn met vuur gevulde ogen hadden de mijnen gevangen en hielden ze stevig in hun greep. Zelf trok ik hem met elke stoot dichter naar me toe om de krullenbol nog dieper in me te voelen. Mijn ademhaling was weer teruggebracht tot een wild hijgen en mijn hartslag was gevaarlijk hoog. Toch was het enige wat ik voelde het genot wat Harry me gaf, ondanks mijn uitgeputte staat. Zijn vertraging verwarde me heel erg, tot mijn gedachten weer in de kiem werden gesmoord door Harry's heerlijke vurige lippen. Ik kuste hem gretig terug, maar het moment dat hij weer versnelde kon ik even helemaal niets meer dan geluidloos met mijn rug hol getrokken, mijn hoofd in mijn nek en mijn ogen teruggerold in hun kassen naar adem happen. Dat was dus die plek waar iedereen het over had. Hij spoot zich leeg en reed zijn orgasme uit, maar door de shock van de hoeveelheid genot wat in een keer over me heen was gekomen kreeg ik het niet mee tot ik hem zijn lichaam van het mijne voelde halen. Ik hapte onsamenhangend naar adem terwijl ik me naast hem opkrulde op zoek naar warmte en zuurstof. "Dat... Dat... Dat was de plek." heeg ik nog compleet overdonderd. Het was dat ik fysiek niet twee keer kon klaarkomen achter elkaar, maar anders was het gebeurt. Ik snapte niet hoe de anderen het nog vol konden houden als iemand dat zo raakte. Het was zo hevig geweest dat ik er eigenlijk nogsteeds van in een soort staat van shock was. Ondanks dit alles dacht ik er niet over om mijn plek als dominantste van de groep in te leveren, maar als dit zo af en toe over me heen kwam kon ik daar wel aan wennen. Het probleem was dan alleen misschien weer dat het tegen me gebruikt kon worden, maar goed. Al hijgend drukte ik kleine kusjes op Harry zijn flank die ook hevig bewoog. Alles wat ik nu wilde was een paar uurtjes tegen zijn rug aan slapen. "App de anderen even. Dan kunnen we nog even slapen." heeg ik zacht en hees. Dit was echt geweldig geweest, maar ook zo vermoeiend dat ik zoizo binnen nu en een uur ergens neer zou vallen.

[waarom reageert er verder niemand meer? ;c]

Harry Styles
    Ik was blij dat ondanks Zayn zo uitgeput was, hij niet als een lappenpop onder me lag en er ook nog van leek te genieten. Zelfs meewerkte. Ondanks dat ik het probeerde uit te stellen, werd de druk in mijn buik me echt teveel en gaf ik in een keer alles wat ik had. Ik wist niet wat ik deed, maar Zayn leek in een keer van de kaart. Ik kon me er alleen niet op focussen, want heel mijn lichaam liet los en met een diepe, hese ingenomen kreun kwam ik klaar. Uitgeput reed in mijn orgasme uit, waarna ik mezelf uit hem trok en mezelf nog helemaal van de kaart naast hem neer liet vallen. Mijn borstkas gin heftig op en neer en ik moest echt even op adem komen. Zayn zo te horen ook. Ik had zijn reactie nog niet kunnen plaatsen, tot hij me hijgend uitlegde wat het geweest was. Nu hij het zei, had ik het kunnen weten. Maar het was dat ik de hoop op zijn spot vinden, al had opgegeven. Ik rolde mezelf op mijn zei zodat ik hem aan kon kijken en streelde zachtjes zijn wang. De glimlach op mijn gezicht was groots. Was dat me toch even mooi gelukt. Ik sloot uitgeput mijn ogen weer en genoot van Zayn zijn kusjes op mijn huid. Ik bromde wat bij zijn voorstel. Ik wilde inderdaad echt slapen nu. Ik was kapot. Ik tasten wat naast het bed, om op het nachtkastje mijn mobiel tegen te komen. Veel plezier bij het interview jongens. Jullie zouden het zonder Zayn en mij moeten doen, maar jullie doen het vast geweldig. Weltrusten xx ik gooide mijn mobiel ergens naast me neer en rolde me op tegen Zayn zijn borstkas. 'Dit gebeurd veelte weinig.' Mijn vingers gleden voorzichtig over de wondjes die mijn nagels hadden achtergelaten op zijn huid. Pas achteraf zag ik altijd wat ik voor schade eigenlijk had aangericht.

[ bericht aangepast op 10 juli 2014 - 23:16 ]

[Waarom eigenlijk? Zal ik binnekort berichtjes gaan uitsturen?]

[doe maar, wil echt niet dat ie nu al doodloopt ;c]

[Ik ook niet]