• ...want ik heb een 10 voor Frans!
    Normaal haal ik voor Frans alleen maar onvoldoendes, maar nu heb ik gewoon een 10! Dat maakt mijn gemiddelde voor Frans nu dan ook een 4,3. Ik ben de laatste tijd voor Frans echt heel erg vooruit gegaan, aangezien ik in januari nog een 1,9 stond. Dusja, ik ben blij :)

    Wat is het laatste waar jullie blij van zijn geworden?


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Haha top! Een 10 is altijd chill. (:

    Wat mij blij heeft gemaakt is mijn nieuwe accordeon die gisteren gekomen is. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Een negen voor aardrijkskunde :Y)
    Gefeliciteerd!


    Spoiler alert: you will save yourself

    Goedzo ^^ Ik was zo slecht in Frans toen ik het gehaald, had in het heel jaar geen enkele voldoende gehaald ): Maar ik heb vandaag een 9,5 gehaald voor Spaans! Jammer dat mijn gemiddelde niet eens 0,1 omhoog gegaan is, want ik sta nog steeds een 5 :l

    Gefeliciteeeerd (:

    Montrose schreef:
    Goedzo ^^ Ik was zo slecht in Frans toen ik het gehaald, had in het heel jaar geen enkele voldoende gehaald ): Maar ik heb vandaag een 9,5 gehaald voor Spaans! Jammer dat mijn gemiddelde niet eens 0,1 omhoog gegaan is, want ik sta nog steeds een 5 :l


    Ahww, das balen :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Gefeliciteerd! Is super! =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Top! Goed gedaan! ^^


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Van harte gefeliciteerd met dat geweldige cijfer!


    Pretty is just a pretty word.

    Haha wauw (; Gefeliciteerd! dat is mij in ieder geval nooit gelukt :') Ik vond Frans daarbij ook vreselijk!


    It's never gonna happen, Guys.

    Scandal schreef:
    Gefeliciteerd! Is super! =)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wauw, can you teach me!?
    De enige talen qaar ik goed in ben zijn Engels en Nederlands, de rest is hopeloos (':

    Ik ben blij omdat ik vanmiddag hele lekkere appeltaart heb gebakken en omdat ik vanavond na weken eindelijk weer ga badmintonnen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Rhyme schreef:
    Haha wauw (; Gefeliciteerd! dat is mij in ieder geval nooit gelukt :') Ik vond Frans daarbij ook vreselijk!


    26 - 02 - '16

    Wow, gefeliciteerd! Hopen dat je dit volhoudt, sta je misschien aan het eind van het jaar nog een voldoende als je zo doorgaat :p


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood