• Yeah, ik ben geloof ik al 3 uur bezig aan een werkstuk. Ik vind het strontvervelend. We moeten namelijk een pressiegroep (bijv. WNF, greenpeace etc.) onderzoeken d.m.v. opgestelde vragen.
    Ik word er alleen hondsdol van dat ik die antwoorden grotendeels moet verzinnen, er staat echt helemaal niets over op die site!
    Baaaaah, ik word gek.
    Ik haat maatschappijleer >,<


    Life is hard and then we die

    Arme jij =[
    Ik haat maatschappijleer niet, want mijn docent is echt tof - als hij je mag, krijg je altijd een voldoende - en ik vouw dan altijd konijntjes :3


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Gelukkig heb ik (nog) geen maatschappijleer :3


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Gelukkig heb ik (nog) geen maatschappijleer :3


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Maatschappijleer is inderdaad strontvervelend. Alleen is het wel lekker makkelijk.


    SLOAN.

    succes!
    ik ben zo blij dat ik het vorig jaar heb afgerond, anders had ik er nu nóg mee gezeten..


    Never forget the things that make you smile

    Ravel schreef:
    Gelukkig heb ik (nog) geen maatschappijleer :3


    Werken is leuk, ik kan er uren naar kijken.

    succes!
    ik ben zo blij dat ik het vorig jaar heb afgerond, anders had ik er nu nóg mee gezeten..


    Nou ,dan moet je niet C&m op onze school hebben, zoals ik. Want dan heb je maatschappijwetenschappen (wij noemen ht maatschappijleer gewoon) en dan moet je er examen in doen -.- Mara moeilijk ish et nie. Alleen heel veel.


    SLOAN.

    Haat ik ook.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ravel schreef:
    Gelukkig heb ik (nog) geen maatschappijleer :3


    .