• Voor handvaardigheid met school hebben we de opdracht gekregen om een project te maken met contrast of gebroken dromen. Maar ik heb totaal geen ideeën .... Ik ben al een paar weken zo inspiratieloos en er komt gewoon niks. Ik moet over een paar weken het hele project al afhebben en begin nu langzamhand wel te stressen! Kunnen jullie me alsjeblieft helpen met inspiratie en ideeën ? xxxxx

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 18:48 ]

    Contrasten :

    Goed - Slecht
    Rijk - Arm
    Hemel - Hel
    Dat soort dingen geven goed contrast weer.

    En voor gebroken dromen had ik wel een mooi beeld voor me maar het is moeilijk uit te leggen.
    Ik zat te denken aan een surreële wereld waarin alles een beetje kapot is zeg maar :x


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Milieu is toch wel een onderwerp wat al heel lang speelt. Misschien dat je een soort plek kunt verzinnen die heel mooi had kunnen zijn als we het milieu niet zo zouden verpesten, zoals we volgens sommige mensen zouden doen. Je kunt dan het mooie tekenen wat overloopt in het verrotte?
    Echt goede ideeën heb ik ook niet, maar misschien dat dit jou zelf inspiratie geeft (:


    Hamartia

    Opinor schreef:
    Milieu is toch wel een onderwerp wat al heel lang speelt. Misschien dat je een soort plek kunt verzinnen die heel mooi had kunnen zijn als we het milieu niet zo zouden verpesten, zoals we volgens sommige mensen zouden doen. Je kunt dan het mooie tekenen wat overloopt in het verrotte?
    Echt goede ideeën heb ik ook niet, maar misschien dat dit jou zelf inspiratie geeft (:


    Wauw ja. Dezelfde plek eerst heel mooi en dat helemaal -euh- verrot. o.i.d.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!