• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    What to do, what to do..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Zelfs mijn tante denkt volgens mij nu dat er wat tussen ons is. WHY.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dat awkward moment waarop mensen niet door hebben dat je sarcastisch bent ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik moet zo nodig naar de wc maar mijn tante zit al.. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ik haat je.


    Ik kan wel janken. Als je me niet mag, zeg het dan gewoon...


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    Akatosh schreef:
    Ik kan wel janken. Als je me niet mag, zeg het dan gewoon...

    Ik mag je *_* Hehe. Don't cry.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik lach me echt helemaal kapot om deze video:

    Hoe vaker ik hem zie, hoe grappiger hij is. Also, ik krijg al tijden geen berichten meer over mijn meldingen. Annoys the crap out of me.

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 23:49 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Okay help ik hebeen hele ranzige gewoonte bij me vriend ondekt... Hij peuterd in zijn neus en alsof dat nog niet erg genoeg is eet die het nog op ook... Toen ik hem erop betrapte durfde ik er niets over te zeggen maar hoe de hell moet ik dit naar hem brengen zodat die daarmee stopt ik durf hem er bijna niet meer door te zoenen en das niet goed right?


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    En ik moet als enige vandaag naar school toe. Is mijn verdiende loon ook wel, maar kom op. Het zal me vandaag niet mee zitten. ):

    Aargh why... D:


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Hahaha, zo leuk als mensen het verkeerde denken van de situatie, maar het zo bij 't verkeerde eind hebben. Cracks me up everytime.
          Keep guessing, little ant.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 11:05 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wauw, overdrijven is ook een vak. Ach, ik zit er niet mee.

    [ bericht aangepast op 8 mei 2014 - 11:36 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Krijg ik de feedback van mijn werkstuk NA de deadline terug... *facepalm*

    Gelukkig was het over het algemeen wel prima...

    Feeling so lonely.


    :)