• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Buikpijn.. :c


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hele familie verslapen. Dat moet vast een nieuw record zijn. :')

    Nou, gezellig zeg. Ik weet nog wel dat je het een paar weken terug had over dat je teleurgesteld was dat zo iemand je een beetje links liet liggen. Maar heb je wel in de gaten dat je dat nu zeg maar bij mij aan het doen bent? Wat heb ik verkeerd gedaan? Is het mij dan helemaal nooit gegund?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik voel me echt vreselijk, ugh.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Waarom kruimelen croissantjes zo erg dan lijkt het net alsof ik niet fatsoenlijk kan eten -,-'

    Onderweg naar me vriend gaat het keihard regenen nu zit ik in de trein en lijk ik wel een verzopen katje en me sokken en broek kan ik wel uitwringen... O.o


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Dat deprimerende gevoel komt terug. Ik was er toch van af?

    asdfghjkl;

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 14:35 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Fuck these feelings


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Waarom zijn deze koekjes nou zo snel op? Ze zijn zo lekker.. :c

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 15:49 ]


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Poepquizzen > Ben jij mooi-quizzen


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mercedene schreef:
    Poepquizzen > Ben jij mooi-quizzen


    Meld ze gewoon, want ze mogen niet.


    Your make-up is terrible

    Doe ik ook. ^^ Maar omdat ze zo populair zijn komen er telkens nieuwe.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    *O**O**O**O* Ik heb mijn P! Ik heb mijn P! Ik heb mijn P! Ik heb mijn P! *O**O**O**O*
    Ik ben echt heel heel heel erg blij :Y)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 16:32 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    *O**O**O**O* Ik heb mijn P! Ik heb mijn P! Ik heb mijn P! Ik heb mijn P! *O**O**O**O*
    Ik ben echt heel heel heel erg blij :Y)

    Gefeliciteeeerd! ^^

    ^ Congraaaaats!


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ah, ik heb zo'n zin om aan die SA te beginnen, maar ik moet eerst nog in de trein zitten, fietsen en eten en ik ben zo bang dat mijn inspiratie daarna weg is of zo. D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)