• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Tsubomi schreef:
    Ah, ik heb zo'n zin om aan die SA te beginnen, maar ik moet eerst nog in de trein zitten, fietsen en eten en ik ben zo bang dat mijn inspiratie daarna weg is of zo. D:

    Kun je geen notities maken? (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Tsubomi schreef:
    Ah, ik heb zo'n zin om aan die SA te beginnen, maar ik moet eerst nog in de trein zitten, fietsen en eten en ik ben zo bang dat mijn inspiratie daarna weg is of zo. D:

    Kun je in de trein niet op een blad papier of zo alvast wat ideeën opschrijven zodat die zeker niet verloren gaan? :3


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Kun je in de trein niet op een blad papier of zo alvast wat ideeën opschrijven zodat die zeker niet verloren gaan? :3


    Nuh gaat niet, onze trein heeft vandaag maar één zo'n treinstel, de andere is kapot of zo, en nu is het zo druk en iedereen staat half tegen elkaar aangepropt. :'D Vind het al knap dat ik m'n mobiel uit m'n tas kon halen. ><


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Tsubomi schreef:
    (...)

    Nuh gaat niet, onze trein heeft vandaag maar één zo'n treinstel, de andere is kapot of zo, en nu is het zo druk en iedereen staat half tegen elkaar aangepropt. :'D Vind het al knap dat ik m'n mobiel uit m'n tas kon halen. ><

    Sla ze dan op bij Notities op je mobiel. :p
    En ugh, dat en omdat de mensen daar altijd zo akelig staren is waarom ik treinen haat.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    wie wilt mijn stories lezen


    Save me

    Stillalone schreef:
    wie wilt mijn stories lezen
    Je mag hier geen reclame maken voor je stories. Ja, zelfs vragen of iemand het wil lezen is reclame. De regels kun je hier vinden: Huisregels

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 17:55 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Sla ze dan op bij Notities op je mobiel. :p
    En ugh, dat en omdat de mensen daar altijd zo akelig staren is waarom ik treinen haat.


    Oh ja, dat kan ook nog, hehe, thanks. :Y)
    Jah, precies! ;c


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dat wist ik niet


    Save me

    Yeah, right. (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Gefeliciteeeerd! ^^
    Tsubomi schreef:
    ^ Congraaaaats!
    Dankjeweeeeeel! *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)Dankjeweeeeeel! *O*


    Ik voel me dom, maar wat is t?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh nee hé (zip)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ik voel me dom, maar wat is t?
    P staart voor Propedeuse, wat een heel belangrijk iets is op het HBO (klik). Ik heb hem vorig jaar net niet gehaald en ik moet hem halen voordat ik op stage ga (wat volgend schooljaar gebeurd), dus ik ben blij dat ik hem nu heb :Y)

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 18:40 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dauth schreef:
    (...)P staart voor Propedeuse, wat een heel belangrijk iets is op het HBO (klik). Ik heb hem vorig jaar net niet gehaald en ik moet hem halen voordat ik op stage ga (wat volgend schooljaar gebeurd), dus ik ben blij dat ik hem nu heb :Y)

    Ook op de uni. ^^ 't Komt er op neer dat je alle studiepunten uit het eerste jaar hebt gehaald.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Wat een werk...


    Hamartia