• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Waarom ga ik om 6 uur 's ochtends twijfelen over me studiekeuze ._.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bleurgh.. Ik voel me misselijk. En ik zit al op school... 3:

    Het regent nu al 3 dagen en I am getting sick and tired of it. Het regent op dit moment tyfus hard en ik moet een tyfus eind fietsen voordat ik op school ben. Met natuurlijk een grote weekendtas en mijn schooltas. Alles gaat zo lekker nat worden! Loving it, not.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik ben de afgelopen dagen niet van mijn vrolijke humeur te brengen (:
    Zelfs de regen haalt me niet uit dit humeur :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Natuurlijk ben je wel online geweest, maar mijn berichten negeer je gewoon.. Ik had je zo hard nodig.


    Your make-up is terrible

    Dauth schreef:
    Het regent nu al 3 dagen en I am getting sick and tired of it. Het regent op dit moment tyfus hard en ik moet een tyfus eind fietsen voordat ik op school ben. Met natuurlijk een grote weekendtas en mijn schooltas. Alles gaat zo lekker nat worden! Loving it, not.

    Yeah, van mij mag die regen ook wel even opmieteren. Of op zijn minst ophouden met regenen zodra ik de deur uit stap.

    Elvenking schreef:
    (...)
    Yeah, van mij mag die regen ook wel even opmieteren. Of op zijn minst ophouden met regenen zodra ik de deur uit stap.
    Ik was zo slim om heel even te wachten en toen stopte het met regenen. Ben helemaal droog op school aangekomen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik kan er echt niet tegen als mensen beginnen te zeuren dat niemand voor ze kan werken, als ze pas op de dag dat ze moeten werken vervanging zoeken. Kom er dan ook eerder mee want dan kunnen mensen er rekening meehouden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bijna zaterdag ;D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eigenlijk zou ik nu dingen voor school moeten doen. Way to go Erieka.


    26 - 02 - '16

    Assassin schreef:
    (...)

    Misschien slik je ze nog niet lang genoeg? Ik heb het ook wel hoor, maar het gevoel gaat wel weer sneller weg bij mij.


    Ja ik slik ze nu al 3 maanden ongeveer dus dan zou het moeten werken... Nee bij mij gaat het gevoel dus niet weg en ik word er helemaal para van... Mja volgende week kan ik met my psych erover hebben weer dus dat ga ik ook zeker doen :)


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Ik moet leren... Maar eerst eten en andere dingen doen. Nee! Leren! Volgende week examen!


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    I should've known you're just a fuckin' fake friend. Wel een beetje bij me hangen tijdens de pauze, maar als je ZIET dat er iets is doe je alsof alles casual is. Ik vertrouw je nu voor geen cent meer. (huil) :((

    +

    Why the FUCK ga je naast me op de computer zitten IN EEN LOKAAL WAAR JIJ EIGENLIJK HELEMAAL NIET HOORT TE ZIJN?!?!?!

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 13:24 ]

    Elvenking schreef:
    (...)
    Yeah, van mij mag die regen ook wel even opmieteren. Of op zijn minst ophouden met regenen zodra ik de deur uit stap.

    Nou, nou, niks tegen regen. I'm lovin it.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Onweer <3


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·