• Ik kan het niet laten mijn blijdschap met iedereen te delen. Dit schooljaar studeer ik af en kan ik eindelijk met dat papiertje dat men een diploma noemt de schoolpoorten uitlopen, zonder nog achterom te kijken. Eindelijk van die rotschool af en eindelijk beginnen aan mijn toekomst.
    Het duurde even voor ik zeker wist wat ik nu echt wilde en eindelijk weet ik het helemaal zeker en eindelijk sta ik voor 100 procent achter mezelf! Ik ga een opleiding huwelijksplanner volgen, omdat ik dat heel graag wil worden, dat is echt al een kinderwens die nu eindelijk kan uitkomen. Na lang zoeken, heb ik ontdekt dat je deze opleiding best gemakkelijk kan volgen, dus ga ik daar ook echt voor gaan! Ik was me gek aan het lopen zoeken achter de juiste middelen om die opleiding te volgen en ik heb wel iets gevonden. Ik heb mijn ouders op de hoogte gebracht van ik wil en ze staan gelukkig helemaal achter me en steunen me al voor meer dan 100 procent, dat vind ik echt ontzettend lief en dat hebben ze altijd al gedaan. Nu heb ik gemaild i.v.m. de opleiding en wacht ik ongeduldig op antwoordt om dan te kunnen beslissen of ik wel echt van start wil gaan met de opleiding, wat wel degelijk het geval zal zijn. Ondertussen heb ik huwelijksplanner zelf gecontacteerd i.v.m. haar ervaring van de opleiding, ze heeft me al terug gemaild en dat helpt me ook al enorm, ik vind het dan ook superlief van deze vrouw dat ze me wil helpen met al mijn vragen.

    Om het verder nog nuttig te houden. Weten jullie al wat jullie later willen worden? Of ben je ook ergens helemaal blij of enthousiast om?


    16 - 09 - '17

    Ik wist vroeger precies wat ik wilde worden, dierenarts. Naarmate ik ouder werd, wist ik dat ik dat nooit zou worden. Nu ongeveer anderhalf jaar geleden moest ik ineens snel kiezen(ik moest van school af, omdat ik was blijven zitten) en toen heb ik gekozen om een opleiding te gaan doen, waardoor ik met kinderen zou gaan werken. Inmiddels doe ik alweer een andere opleiding. Maar ik wil wel met kinderen werken, denk ik nu en ik wil daarnaast ook graag blijven schrijven om uiteindelijk mijn eigen boek te kunnen uit te geven.

    En ik ben vandaag best blij. Ik weet eigenlijk niet waarom, misschien omdat ik op tijd ben gaan slapen en daardoor goed heb geslapen.


    Physics is awesome