• Gillende fans, die uit alle hoeken van de wereld leken te komen, hielden zich al ruim zes jaar gedeisd, ondanks er af en toe nog wel wat nieuws de wereld in kwam. De paparazzi hadden zich niet meer op de jongens gericht, waren opzoek gegaan naar een nieuwe prooi. Toch waren er nog altijd wel een paar mensen die de hoop niet ophadden gegeven, diep van binnen wisten dat de band nog een keer samen zou komen, door zou gaan met waar ze gestopt waren. Maar er werd altijd wel op ze ingepraat dat artiesten komen en gaan, om zo weer plek te maken voor andere. De jongens werden ook ouder en richten op hun eigen toekomst.
    One Direction was officieel na een break uit elkaar gevallen. De jongens kozen allemaal voor hun eigen leven, een eigen weg, om verder te gaan. Hoe het is gebeurd wist niemand, want er lag nog altijd een heel schema, samen met een half album, klaar. Het contact verwaterde langzaam, iedereen vond liefde en geluk, om uiteindelijk te verhuizen. Misschien zijn ze in de zes jaar tijd ook wel getrouwd, of staan op het punt, hebben kinderen gekregen, wie zou het zeggen. Het enige wat de jongens, of beter gezegd niemand, aan had zien komen was dat de jongens na zes jaar weer samen op zouden duiken met z'n alle. De populaire ex-groep werd samen met hun familie namelijk gespot op het afscheidsfeest van Paul. De jongens krijgen nog een kans om terug te keren naar de top, het contact te herstellen, omdat de gekte langzaam maar zeker weer terug te keren. Maar zien de jongens dit zitten, of gaan ze voor de families? Gaat het feest eigenlijk wel zonder problemen? Sluit iedereen elkaar in de armen, is het vergeven en vergeten, of zal daar de hel losbreken?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yay! *O*


    Because I love him, do I need another reason?

    Mijn topics! :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Pampampaaaam


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa


    Bowties were never Cooler

    Ik ga die ander er ook achteraan gooien :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer


    Bowties were never Cooler

    Whoooo Zarry <3


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Pampampam

    Zarrryy *O**O*


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hi ^^


    How far is far


    Past beter bij deze rpg


    Bowties were never Cooler

    Ik hou zo van die gif he!!! <3
    -Omg nog een kwartier en dan ben ik eindelijk vrij! ;o


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''



    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Hodor schreef:
    Ik hou zo van die gif he!!! <3
    -Omg nog een kwartier en dan ben ik eindelijk vrij! ;o


    Whuuuut, over een kwartier pas?


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yeah, we just love bromances (;

    Toch ben ik meer fan van


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa


    Bowties were never Cooler