• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    DE ROLLEN

    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano


    Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox



    Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

    Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

    Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

    De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

    Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]


    Credendo Vides

    Aurora 'Briar' Rose ~ 6e jaars

    "Minerva, jij hebt nu wel genoeg gegeten." Ik priemde eventjes met mijn vinger richting de kat die via mijn benen een stuk bacon van mijn bord had weten te grijpen en die me nu met grote ogen aankeek en diens plek op tafel terug zocht en zich daar oprolde, tot ik merkte aan de oren van Minerva dat er iemand aankwam, ze nam de persoon even in zich op en ik zag eerst al der haren overeind gaan staan voor ze begon met blazen.
    Zo nijdig als Minerva reageerde plofte Adam tegenover me neer en op slag zag ik zijn gezichtsuitdrukking veranderen naar zo waar vriendelijk en ik wist dat ergens binnen in hem ook een kern van vriendelijkheid bevond.
    Dus ik glimlachte vriendelijk terug, waarom zou ik niet ? Soms was hij niet echt de meest toegankelijke persoon, maar hij had mij nooit echt iets misdaan, dus hoefde je hem ook niet zo te behandelen.
    Niet dat ik dus echt vrienden met hem was, maar ik was ook niet zijn vijand. Als hij zijn hart wou luchten is hij meer dan welkom, al zie ik hem er zeker niet voor aan om ook maar zoiets te gaan doen.
    "Hadden we nog huiswerk voor vandaag." Vroeg Adam en ik kon licht geforceerde vriendelijke toon nog net horen, al waardeerde ik het dat hij toch de moeite nam om vriendelijk te doen.
    Eventjes dacht ik na; we hadden biologie, gym en dan had ik later nog dierverzorging, dus voor hem zou alleen biologie gelden.
    "Vrouw Holle had opgegeven om een aantal kenmerken van Centauren op te zoeken, zowel fysiek als mentaal." ik nam hem even inschattend in me op, nog steeds met mijn glimlach voor ik mijn blik naar de klok verschoof. "Als je daar nog hulp voor nodig hebt wil ik je best helpen,het is niet veel en we hebben alle tijd." Al was de kans natuurlijk groot dat hij mijn hulp af zou slaan, misschien had hij het al, dat was natuurlijk ook de optie.
    Ik had het ook al, maar een beetje aanvullen en vroegtijdig vergelijken kan soms nooit kwaad, al liep ik op dit moment ook liever op mijn blote voeten door de boomgaard heen of was ik op mijn kamer, maar ik wou dit jaar goed afronden zodat ik als een begaafde vrouw terug kon keren naar thuis, waar over een aantal jaren waarschijnlijk een troon op me staat te wachten, die ik met trots en kennis over moest nemen uiteindelijk een man moest vinden om de bloedlijn vast te houden.
    Even droomde ik weg bij een eventueel beeld van mijn droomman, maar ik kreeg het maar niet voor elkaar om iemand duidelijk te zien.
    Misschien lag het voor mij wel niet in het verschiet, misschien duurde het wel hartstikke lang voor ik iemand vind, misschien word ik wel tegen mijn zin in uitgehuwelijkt om bijvoorbeeld vredesverdragen te handhaven, daar worden vele singel prinsen en prinsessen op ingezet alsof we een gok middel waren.
    Eventjes balde ik mijn vuisten samen voor ik ze weer ontspande om de gedachte los te laten voor ik me weer met een glimlach tot Adam wende.


    Credendo Vides

    [Nou krijg je ook een heel lang stuk terug hoor :Y)]

    Adam Edward Beast ~ 6e jaars
    “Vrouw Holle had opgegeven om een aantal kenmerken van centauren op te zoeken, zowel fysiek als mentaal.” Beantwoord Aurora mijn vraag. Ik zucht zachtjes, natuurlijk centauren. Eigenlijk heb ik niets gemaakt en tegelijkertijd kan ik niet onvoorbereid in de les komen. Misschien kan ik Aurora zo ver krijgen om het met me door te spreken. “Als je daar hulp voor nodig hebt, wil ik je best helpen, het is niet veel en we hebben alle tijd.” Ik schud even mijn hoofd. “Bedankt, maar het is al gelukt. Al zou het misschien wel prettig zijn om het misschien even door te nemen. Ik heb het gisteravond laat gemaakt. En ik denk dat mijn slaperige hoofd er niet helemaal meer bij was.” Ik glimlach naar Aurora die tegenover me zit, maar die glimlach vervliegt snel als ik mijn maag nog voel knorren. Als er een eerstejaars achter me langs loopt, steel ik stiekem een croissantje van zijn bord en steek dat in mijn mond. Ik hou de eerstejaars even in de gaten, maar hij heeft daadwerkelijk niet in de gaten gehad dat ik zijn broodje gestolen heb. Als ik hem even later boos zie kijken naar zijn klasgenoten kan ik het niet laten om even zachtjes te lachen. Net als mijn broodje op is, wordt ik zachtjes op mijn rug getikt. Boos kijk ik achterom naar het meisje wat achter me staat, een tweedejaars. Ze lijkt even te schrikken van mijn boze blik, maar steekt me dan een bruine map toe. “Ik heb waar je om vroeg.” Zegt ze zachtjes. Even gaan mijn ogen naar de bruine map en terug naar het meisje. Oh! Mijn huiswerk voor vandaag natuurlijk! “Precies op tijd!” zeg ik en draai me dan weer weg van het meisje. Ik maak even een klein gebaar bij mijn hoofd als bedankje en open dan de bruine map. Er zit een wit A4tje in vast met allemaal woorden erop, maar natuurlijk kan ik niet lezen. Een kleine glimlach trekt over mijn gezicht en besef dat ik eigenlijk best trots op mezelf ben. Ik heb al deze jaren door kunnen komen zonder ook maar echt huiswerk zelf te maken, hoe zou ik het ook kunnen? Ik begrijp geen enkel woord van wat er staat. Er zijn echter een paar woorden die ik wel herken, zoals hoe de vakken in mijn rooster geschreven staan (en ook boven elk huiswerkstuk), mijn eigen naam natuurlijk, de namen van de docenten en een paar scheldwoorden. Dat laatste heb ik mezelf vooral aangeleerd, aangezien een derdejaars het me een keer geflikt had om ‘Vrouw Holle is een hoer’ in het stuk te zetten. Ik kan niet lezen, dus ik had het niet gezien natuurlijk. Dankzij die sukkel mocht ik de hele week nablijven en dat kan ik zeker niet waarderen. Die derdejaars heeft natuurlijk ook behoorlijk op zijn flikker gehad van mij, dat kan ik je verzekeren. Ik grijns bij de gedachte aan die herinnering, maar schud hem al weer gauw van me af en kijk naar Aurora. Ik zie nog net haar handen ballen en haar gezicht ietwat vertrekken voor ze ook weer een glimlach terugkijkt. Ik kan het niet laten om zachtjes te lachen om het gekke gezicht.
    “Waar dacht jij aan?”


    It's never gonna happen, Guys.

    Kan ik een jongen reserveren? Ik moet nog even een leuk sprookjesfiguur bedenken enzo. Vanavond zal ik het lijstje invullen.


    Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

    Lugano schreef:
    Kan ik een jongen reserveren? Ik moet nog even een leuk sprookjesfiguur bedenken enzo. Vanavond zal ik het lijstje invullen.


    { Is goed, maar dit kan je beter in het rollentopic melden (; }

    [ bericht aangepast op 7 mei 2014 - 11:16 ]


    Credendo Vides

    Killian Hook ~ docent

    De gangen waren al net zo leeg als dat ik gedacht had, leerlingen hingen hier niet zo snel rond zo vroeg op de ochtend, tenzij ze nu al richting de les liepen.
    Nee, de meesten waren natuurlijk nog aan het eten of lagen nog in hun bed.
    "Goedemorgen Killian, ga jij nu ook naar de kantine ?" Ik hoefde al niet eens te kijken voor ik wist wie er naast me was komen lopen, ook al zag ik vanuit mijn ooghoeken haar kenmerkende rode haar al als een fakkel naast me dansen.
    "Aye, Niemand kan op een lege maag leven althans, niet voor lang." Ik hield de grote deur voor haar open die leidde naar de gang waar de kantine zich bevond.
    "Zeker niet als je twee blokuur gym moet geven." Ik haalde eventjes een hand door mijn nog steeds natte haar.
    Jammer genoeg zou het waarschijnlijk een kort ontbijt worden, ik had allebei de lessen nog voor te bereiden en ik wou nog even langs de ziekenzaal om iets voor mijn opkomende hoofdpijn te ronselen, wat is er toch aan de hand ?
    Ik keek opzij naar Merida Dunbroch, zij had het makkelijk hier op school, zij hoefde alleen maar boogschietles te geven.
    Soms vroeg ik me af wat dat soort docenten de rest van de dag deden, docenten die maar twee uur per week hoefden te vullen, maar het was waarschijnlijk te onbeleefd om het hier zo plompverloren te opperen.
    Al had ik nogal een verleden met plompverloren dingen vragen, dus ik ben aan het oefenen met het minder en tot nu toe had het me vele gevaren bespaard.
    Er kwam even een glimlach rond mijn lippen toen ik terugdacht aan mijn avonturen toen ik hier net op school was, het ontdekken van de magische plekken en het uittesten van de barrières daarvan en hoe onbeholpen ik daarin was.
    Misschien om mijn gedachten van mijn pas overleden broer James af te houden al was ik de directrice voor eeuwig dankbaar dat ze me onderdak had geboden.
    De directrice.
    Niemand had haar gezien de afgelopen tijd en iedereen die ook maar der kantoor in zou willen overkwam wel iets, zo zag ik een aantal weken geleden Aurora weggebracht worden naar de ziekenboeg, zij was altijd al als studentvertegenwoordigster gesteld geweest op die vrouw, dus het verbaasde me niet dat ze zo standvastig toegang wou zoeken tot het afgesloten kantoor.
    Misschien als we met een groep onze krachten zouden bundelen, misschien dat het dan zou lukken.


    Credendo Vides

    Geoffrey Hamelen ~ Docent
    "Misschien was het wel een goede tactiek op extra bonuspunten op het volgende proefwerk taal te krijgen, meneer." Mijn mondhoeken schieten omhoog in een grote glimlach en ik lach zachtjes om haar grap. Ik kon Rapunzel wel waarderen, een goede leerling waar elke leraar van houdt. Als elke leerling zou zijn als Rapunzel zou het lesgeven heel gemakkelijk worden, maar waarschijnlijk ook saai. "Daar zul je toch iets beter je best voor moeten doen." Ik wil net afscheid nemen van Rapunzel, aangezien het echt tijd wordt om les te gaan geven, als het meisje me voor is. “O, meneer, nu ik u toch spreek mag ik iets vragen? Heeft u Pascal misschien gezien? Ik heb hem nu al vanaf het ontbijt niet meer gezien en ik maak me best wel zorgen omdat hij altijd wel vlak bij mij rondhangt.” Even denk ik na over wie ze het heeft en dan besef ik me dat ze het over de kleine kameleon heeft die het meisje altijd bij zich heeft. Ik heb het groene beestje niet gezien, de boomgaard zit vol met dieren, maar de groene kameleon is me niet opgevallen. Het meisje kijkt me echter aan met haar ogen vol hoop, waardoor ik het gevoel krijg dat ik haar dit keer wel moet helpen. Ze is een goede leerling, dus voor één keer. "Ik heb hem niet gezien Rapunzel, maar we zorgen er wel voor dat hij hierheen komt." Ik pak mijn magische fluit uit mijn jaszak en zet hem aan mijn lippen. Elk dier had net een andere melodie, andere tonen. Toevallig weet ik de toon van de kameleon uit mijn hoofd, aangezien ik Pascal wel eens vaker gezien heb. Een keer zat het beestje in mijn kamer en ik heb het diertje met beleid eruit bevrijd. Ik sluit voor even mijn ogen en speel een klein deuntje op mijn fluit, het zijn maar een paar noten meer niet, maar het zal genoeg zijn het beestje hierheen te laten komen als hij het gehoord heeft. Ik haal de fluit weer van mijn mond vandaan. "Als Pascal het gehoord heeft, zal hij hier binnen enkele secondes zijn en anders zul je zelf even verder moeten zoeken. Ik kan je nu niet helpen, ik moet mijn lokaal opzoeken voor de les van zometeen."


    It's never gonna happen, Guys.

    Ariël

    Zodra Pocahontas het woord les laat vallen, kijk ik even snel om me heen. Natuurlijk heb ik hier nergens een klok hangen, daar had ik niet aan gedacht toen ik mocht kiezen hoe mijn kamer eruit zag.
    "Hoe laat is het? vraag ik dan geschokt. Om vervolgens eraan te denken dat Pocahontas net verteld had wat er was gebeurt.
    "Adam is echt een gemene pestkop." zeg ik resoluut. Ja, dat is het verste dat ik ga in beledigingen. Ik ben nogal een braaf meisje. "De enige namen die iemand jou terecht kan noemen, is sportief, positief, lief, leuk, goedlachs en vriendelijk! En nog andere positieve dingen natuurlijk." zeg ik dan, terwijl ik mijn arm om haar hals sla en daarbij op mijn tippen moet staan om haar een bemoedigende knuffel te geven. Zodra ik me terug trek, antwoord ik op de vraag die ze ook had gesteld, namelijk of we honger hebben.
    "Ik sterf! Maar volgens mij is het al tijd voor de les, niet? Ik eet wel na biologie. Sorry, jongens! Ik moet nu echt gaan!" met nog een zwaai en een bemoedigende glimlach naar Pocahontas ren ik naar het klaslokaal waar biologie zou plaatsvinden. Opgelucht zuchtend ren ik het lokaal in, gelukkig was de deur nog niet toe, want anders is het heel awkward naar binnen te moeten lopen.
    "Sorry mevrouw, ik werd opgehouden door wat problemen met m'n vrienden. Bovendien had ik niet door dat het al zo laat was." hijg ik een beetje, terwijl ik plaats neem op de eerste rij. Ik ben altijd al een goede leerling geweest en hou dat ook dit jaar goed vol!


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oh shit, sorry! Ik reageer na het eten]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Disneyy schreef:
    Jack Frost
    Peter keek me uitdagend aan toen ik verder ging over het getrouwd zijn met hem en ik had zachtjes gegrinnikt naar zijn gezicht.
    'Ja ja, en ik ben de president. Volgens mij wordt er eerder geroddeld over dat gat in je broek.' antwoord Peter dan als ik begin over dat ik zo populair ben.
    Ik kijk even naar Peter met een doordringende blik "Ik heb geen gat in mijn broek" zeg ik dan met een scheve grijns.
    'Daarbij ziet niemand jou staan als ik tegenover je zit. Heb je mij wel eens gezien?' gaat hij dan verder 'Alle meisjes beginnen te kwijlen als ze mij zien.'
    Ik trek een pruillip en kijk Peter zielig aan "Bedankt maat, voor het deuken van mijn ego en zelfvertrouwen" murmel ik zielig, al lukt het niet mijn gezicht lang genoeg in de plooi te laten waardoor ik zachtjes grinnik.
    "Maar ja, als jij jezelf zo hot vind moet je misschien maar wat afkoelen" grijns ik dan tegen Peter waarna ik het boven zijn hoofd laat sneeuwen. Ik grijns breed en sla mijn armen overelkaar, afwachtend wat Peter zal doen.


    :P


    [Aangezien ik nog geen reactie terug gehad heb dacht ik, ik Quote het wel even ;D]


    Little do you know

    [Oeps, vergeten te reageren. Na het eten, nu wel! (eerst douchen na het eten en daarna) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ Ik wacht op een reactie van iMickeyMouse -Elsa-, omdat Anna zich naar haar heeft omgedraaid en iets tegen haar heeft gezegd x ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    (Damn weer vergeten. Morgen komt er echt wat!)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Robin Hood
    Nadat ik de rest van mijn ontbijt ophad en mijn drinken op had gedronken besloot ik om nog een appel te nemen, ik stond op en liep naar de tafel waar al het eten opstond daar pakte ik een appel en keek ik weer rond de zaal, ik zag Aurora aan een tafel zitten en een jongen Adam volgens mij ook van mijn jaar die bij haar plaats nam, ik dacht even na en besloot daarna dat ik ook maar bij hun zou gaan zitten als ze dat tenminste gezellig vonden. Ik liep naar hun toe en ik glimlachte even vriendelijk naar ze. 'Zou ik er bij mogen zitten?' vroeg ik aan ze, sommige zouden er gewoon bij zitten net zoals Adam deed maar ik ben toch iemand die het eerst vraagt vooral als het een dame is, ik neem alvast een hap van mijn appel terwijl ik wacht op hun antwoord, gelijk schiet er gedachtes door mijn hoofd dat 5ze misschien wel een gesprek hadden dat niemand echt wat aanging en ze verder ook met niemand er bij willen bespreken een belangrijk gesprek waar ik hun nu van stoorden, maar waarschijnlijk zou het wel meevallen en hadden ze gewoon een gesprek over de lessen en de huiswerk.


    (Geen goed stukje, had weinig inspi nu^^)

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 8:03 ]

    Mathilde Holle ~ Docent

    "Sorry mevrouw, ik werd opgehouden door wat problemen met m'n vrienden. Bovendien had ik niet door dat het al zo laat was." “Het is goed m’n kind, ga maar snel zitten.” vriendelijk glimlachte ik naar het meisje met de felrode haren. Ik zag haar snel naar haar plekje vooraan lopen, terwijl ik de deur dicht deed. Ik ging voor de klas staan en controleerde nog een keer of iedereen aanwezig was. Zoals ik altijd verwachtte van mijn leerlingen was iedereen aanwezig. Tenzij ze een goede reden hadden natuurlijk. Ik stootte een kuchje uit waardoor alle hoofden zich langzaam omdraaide en ik de aandacht had van alle leerlingen. “Goede morgen, lieve kinders. Ik hoop dat jullie op deze prachtige dag veel interesse hebben in jullie leukste vak biologie.” Ik zie veel leerlingen zuchten en steunen om mijn enthousiasme. “Ik hoop dat iedereen zijn of haar boek bij heeft en dan zo vriendelijk zou willen zijn om deze te openen op bladzijde 104.” Ik hoorde hoe de boeken openklapten en met een knip van mijn vingers vloog ook mijn boek ook open. “Zoals jullie kunnen zien zullen we het deze les het gaan hebben over de anatomie van een zeemeermin.” Ik zag hoe sommige blikken naar het meisje vooraan in de klas schoten. Het meisje zou zich waarschijnlijk doodvervelen deze les, maar ik kon haar ook niet als enigste vrijstellen van deze les, dus snel ging ik verder. “In de tekening op bladzijde 104 van jullie boek kunnen jullie precies de anatomie zien van een zeemeermin. Hierbij zien jullie dat een zeemeermin niet veel verschild qua organen met dat van een mens. Het enige wat natuurlijk anders is, is de staart waarmee deze mythische wezens zich kunnen voortbewegen. Hierdoor hebben zeemeerminnen ook veel meer botten en spieren dan een menselijk lichaam. Ze hebben bij de bekken meer spieren om de rotatie van hun onderlichaam te verbeteren en de spieren vanaf het middenrif zijn veel sterker dan die van een mens.” Ik bleef zo dingen vertellen tot het midden van de les, terwijl Tytonidae de klas in de gaten hield op rare fratsen. Toen ik bijna klaar was met mijn verhaal hoorde ik het geritsel van vleugels en zag hoe Tytonidae afvloog op een van de achterste rijen van de klas. Even later hield ik een spiegel, die bij het spiegelnetwerk hoort, in mijn hand en liep met een afkeurende blik naar het meisje dat achterin het klaslokaal zat. “Ah, mevrouw Jasmine, u kunt uw spiegel met een geldige reden ophalen bij het kantoor van directrice…” Plots schoot door mijn hoofd dat niemand weet waar de directrice is en dat niemand in het kantoor kan komen. “U-uh,” zeg ik even van mijn stuk gebracht, “Ik bedoel natuurlijk dat u hem na de les kan komen ophalen bij mijn bureau en dat ik de eerst volgende les een verslag verwacht van 500 woorden over waarom u uw spiegel niet mag gebruiken in het klaslokaal.” Ik draaide me om, de boze blik negerend, en pas bij mijn bureau draaide ik me weer om. “Dat herinnerd mij er gelukkig ook weer aan dat iedereen voor vrijdag een verslag van de verschillen tussen een mens en een zeemeermin moet inleveren van minimaal 1000 woorden. Jullie mogen nu alvast beginnen en ik verwacht dat er geen gepraat zal zijn.” Ik knipte met mijn vingers en rollen perkament vlogen door de klas naar ieder zijn bankje toe en ook de inktpotjes werden weer gevuld. Ik ging zitten en begon langzaam aan mijn kopje thee te nippen terwijl ik mijn gedachten af liet dwalen naar dat mysterieuze kamertje.

    [ bericht aangepast op 9 mei 2014 - 11:42 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Chantilly schreef:
    [ Ik wacht op een reactie van iMickeyMouse -Elsa-, omdat Anna zich naar haar heeft omgedraaid en iets tegen haar heeft gezegd x ]


    [Sorry sorry sorry!!! Ik zal vanmiddag reageren. Als k mn cake klaar is... :Y)]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded