• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    DE ROLLEN

    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano


    Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox



    Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

    Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

    Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

    De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

    Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]


    Credendo Vides

    Rhyme schreef:
    (...)

    [Weet ze dat het speeltopic open is? Want volgens mij heeft nog niet iedereen dat door xD]

    [Jawel, heb al berichtjes in mijn GB gehad ^-^ wss komt er vanavond een reactie]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 17:38 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ariël

    Van ver dringt het geluid door de dikke golven water tot me door. Ik open langzaam mijn ogen en hoor dan van in de verte, alsof hij langs de andere kant van de gang staat dat het Hatta is. Gapend rek ik mezelf even uit, om dan snel naar het wateroppervlak te zwemmen. "Kom maar binnen!' roep ik, terwijl ik mezelf uit het water hijs. Ik gris een handdoek uit een kast, die vlak naast het zwembad staat met zijn magische stromingen en golven. Het voordeel aan deze staart is, dat mijn kleren, zodra ik opdroog, gewoon opnieuw tevoorschijn komen. Dus zolang ik mijn jurk niet heb vuilgemaakt, kan ik wel zo'n twee dagen na elkaar hetzelfde kleed aantrekken. Ik spring gewoon het water in, waardoor de jurk tegelijk met mijn benen verdwijnt. Op een of andere magische manier komt die dan weer tevoorschijn, zodra ik opgedroogd ben. Ik weet dat het niet zo logisch klinkt, maar ah, het is magie. Logica heeft daar niets mee te maken. Rustig begin ik mezelf af te drogen, gelukkig kan ik dat ondertussen al goed en best snel, aangezien ik het toch elke ochtend doe. Ik hef mijn staart uit het water, zodat ik die van zelf al een beetje kan drogen, terwijl ik eerst aan mijn haar begint, ondertussen wacht ik tot Hatta binnen komt.

    {Sorry dus dat het zo lang duurde (: }


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Frost
    Peter keek me uitdagend aan toen ik verder ging over het getrouwd zijn met hem en ik had zachtjes gegrinnikt naar zijn gezicht.
    'Ja ja, en ik ben de president. Volgens mij wordt er eerder geroddeld over dat gat in je broek.' antwoord Peter dan als ik begin over dat ik zo populair ben.
    Ik kijk even naar Peter met een doordringende blik "Ik heb geen gat in mijn broek" zeg ik dan met een scheve grijns.
    'Daarbij ziet niemand jou staan als ik tegenover je zit. Heb je mij wel eens gezien?' gaat hij dan verder 'Alle meisjes beginnen te kwijlen als ze mij zien.'
    Ik trek een pruillip en kijk Peter zielig aan "Bedankt maat, voor het deuken van mijn ego en zelfvertrouwen" murmel ik zielig, al lukt het niet mijn gezicht lang genoeg in de plooi te laten waardoor ik zachtjes grinnik.
    "Maar ja, als jij jezelf zo hot vind moet je misschien maar wat afkoelen" grijns ik dan tegen Peter waarna ik het boven zijn hoofd laat sneeuwen. Ik grijns breed en sla mijn armen overelkaar, afwachtend wat Peter zal doen.


    :P


    Little do you know

    Anna Arendelle
    'Goede morgen Anna,' glimlacht Kristoff, 'zullen we naar de kantine om wat te gaan eten?'
    Mijn maag begint te knorren. Ik grinnik. 'Volgens mij stemt mijn maag in,'
    Ik trek Kristoff mee naar de kantine. 'Dus heb jij het biologie huiswerk al af? Het is zo veel! Niet te geloven, ik bedoel.. Niet dat het moeilijk is, want ik ben best goed in biologie. Maar het is gewoon de hoeveelheid,' ratel ik. Ik giechel. 'Sorry, ik ratel,'
    We lopen de kantine in en ik zie al enkele bekenden zitten. Wat gezellig. Mijn blik valt op Adam Beast, pestkop. Ik zucht en besteed verder geen aandacht aan hem.
    Ik loop langs het eten en verwacht dat Kristoff me volgt. Appel, broodje met kaas en ham en verse muntthee. Een heerlijk begin van de dag.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Pocahontas. - 5de jaars.

    Er stroomde steeds meer mensen de kantine in zoals de dames Elsa en Rapunzel. Ik kende ze wel, maar niet dat ik nou echt hun vriendin was.
    Plotseling zie ik een kwade Adam Beast opstaan die met grote passen naar hun tafel liep.
    'Zeg schreeuwlelijk.'
    'Demp die snerpende stem van je eens even. Er zijn hier nog mensen die bezig zijn met het wakker worden en zeker mijn gevoelige oren kunnen niet tegen het valse geluid dat jij uitstoot." Ik trok mijn wenkbrauwen op en zie Rapunzel zoekend de zaal rondkijken. Geïrriteerd kijk ik naar Adam. Kon hij nou nooit eens een keer zijn kop dicht houden?
    'Sorry Adam, ik was Elsa hier gewoon een beetje aan het plagen."
    Rapunzel zegt het terwijl ze opstaat en een hand uitsteekt. Adam doet niks en ik werd er knetter gek van. Het was zo'n onbeschofte kerel.
    "Maar ik wilde toch net weggaan, dus ik zal iedereen hier niet meer storen.' Iets in haar sten klonk gebroken en maakte mij gewoon ziedend. Ik stond kwaad op en hoor Rapunzel nog iets naar Elsa roepen.
    Maar zie haar dan al de kantine uitrennen.
    'Adam!' roep ik kwaad. 'Wanneer is jou nou eens geleerd om je kop dicht te houden tegen mensen. Snap je dan echt niet dat mensen gewoon nóóit op jouw commentaar zitten te wachten. Hou je klep gewoon een keer en als je zo last hebt van je 'gevoelige oortjes' dan ga je maar naar buiten of zo. Doe even normaal zeg!'
    Woedend sta ik voor hem en zo dat ik wel voor de tafel van Elsa stond.


    "Rebellion's are build on hope"

    Elsa Arendelle § Vierde jaars

    "Zeg schreeuwlelijk." In eens stond Adam Beast bij onze tafel. Ik keek hem aan. "Demp die snerpende stem van je eens even. Er zijn hier nog mensen die bezig zijn met het wakker worden en zeker mijn gevoelige oren kunnen niet tegen het valse geluid dat jij uitstoot." Meteen keek ik boos. Hoe durfde hij zo tegen Rapunzel te praten. Ze bood haar excuses aan en zei dat ze toch weg ging en dat ze me wel zag bij gym. Ik stond op en ging voor hem staan. Als hij mij iets wou doen dan probeerde ik wel zijn handen en benen te bevriezen. ''Zeg, doe eens even normaal? Dat jouwn oren zo gevoelig zijn is ons probleem niet. Dan rot je maar een eind op naar je eigen kamer. Met je zieke geest.'' siste ik. Beledigde je mijn geliefden dan beledigde je mij. Het was me ook nog op gevallen dat bij Rapunzel een traan uit haar ooghoek kwam. ''Je moet niet stoer gaan doen doordat je een zesde jaars bent. Want nu gedraag je je als een oud zielig mannetje.'' ik keek hem kil aan. En door mijn ijsblauwe ogen kreeg dat een heel koud effect.. Pocahontas liep kwaad naar hem. ''Adam!'' riep ze. ''Wanneer is jou nou eens geleerd om je kop dicht te houden tegen mensen. Snap je dan echt niet dat mensen gewoon nóóit op jouwn commentaar zitten te wachten. Hou je klep gewoon een keer en als je zo last hebt van je 'gevoelige oortjes' dan ga je maar naar buiten of zo. Doe even normaal zeg!'' Ik keek Adam aan en zei simpel:''Kijk hoor je het eens van anderen.''

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 18:11 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [ Lol aanpassen xD]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    [Wauw! Ik heb nu al twee meiden in het harnas tegen me gejaagd. Hehe! Ik zit nog te bedenken wat ik moet zeggen, want de pestkop spelen vind ik niet echt makkelijk! Maar die moeten er ook zijn :Y)]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 18:17 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    [Pas op met wat je doet! Elsa kan je gaan bevriezen ^^]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Adam Edward Beast
    Rapunzel druipt al snel af met een simpele excuses en als ik haar huilend de zaal uit zie lopen kan ik het niet laten om een spottend lachje te uiten. ''Zeg, doe eens even normaal? Dat jouw oren zo gevoelig zijn, is ons probleem niet. Dan rot je maar een eind op naar je eigen kamer. Met je zieke geest.'' siste Elsa vanuit het niets.''Je moet niet stoer gaan doen doordat je een zesde jaars bent. Want nu gedraag je je als een oud zielig mannetje.'' Ik begin spontaan te lachen om de woorden van Elsa, alsof dat ook maar enige indruk op me maakt. De ijskoningin kijkt me kil aan en hoewel het ineens wat kouder lijkt te worden in de zaal kijk ik daar niet van op. "Wauw! Dat verdient een applaus." zeg ik sarcastisch. "Mevrouw ijskoningin komt op voor haar zielige vriendinnetje. Alsof ik daarvan onder de indruk ben." Ik stap een stukje dichterbij Elsa. "En geloof me jij wilt me niet meemaken als een oud zielig mannetje, dan ben ik namelijk nog veel gevaarlijker dan dit." Er zit een dubbele boodschap in die zin, want de vloek die de fee op me gelegd heeft spookt ergens achter door mijn hoofd heen. Denk maar niet dat ik bang ben Elsa, want ik heb ook nog ergens een beest in mij wonen, die me altijd zal helpen mocht het nodig zijn. Net op het moment dat ik me weg wil draaien van de ijskoningin, bemoeit de dierengek zich er ook nog eens mee. ''Adam!'' roept ze. ''Wanneer is jou nou eens geleerd om je kop dicht te houden tegen mensen. Snap je dan echt niet dat mensen gewoon nóóit op jouw commentaar zitten te wachten. Hou je klep gewoon een keer en als je zo last hebt van je 'gevoelige oortjes' dan ga je maar naar buiten of zo. Doe even normaal zeg!'' Elsa schaart zich direct achter Pocahontas door met haar mee te gaan. ''Kijk hoor je het eens van anderen.'' Woedend richt ik mijn blik op Pocahontas. "Waar bemoei jij je mee, dierengek? Ga lekker naar je idiote vriendje en die vissenkop van een vriendin van je. Dan heb ik in ieder geval geen last van dat onnodige geneuzel van je!"

    [Ben ik zo gemeen genoeg? :Y) Kan Beast wat schelen, ik krijg mijn wraak wel :Y)]

    [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 20:08 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Hatta



    Ik hoorde niets anders dan water klotsen en besefte me dat Ariël waarschijnlijk aan het zwemmen was.
    ''Kom maar binnen!'' hoorde ik haar roepen en ik pakte de deurklink vast. Toen draaide ik deze om. De deur ging open en ik stapte naar binnen. Daar zag ik Ariël lang het water zitten. Met een glimlachje liep ik naar haar toe.
    ''Bijna droog?'' vroeg ik glimlachend en zakte naast haar neer. Ik keek naar haar staart en dan naar het water. Het bleef altijd wel apart hoor, dat wanneer Ariël water aanraakte, haar benen veranderde in een grote, mooie staart.
    ''Hij blijft wel mooi hoor,'' complimenteerde ik Ariël's staart. Het klonk misschien wat lame, maar het was wel waar. Het leek alle kleuren te hebben die je maar kon bedenken. Ik keek even rond in de kamer. ''Hé, waar is Sebastiaan?'' vroeg ik terwijl ik nog zoekend rondkeek. Toen zag ik de chagrijnige kreeft zitten aan de andere kant. Hij klapte wat met zijn scharen en draaide zich om, wat me een beetje deed lachen.
    ''Die is echt gek.'' fluister ik zachtjes tegen Ariël en knipoog even. Ik zei het expres zacht omdat ik anders een tierende Sebastiaan krijg, en daar heb ik niet zoveel zin in.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ariël

    Ik was al mijn bovenlichaam aan het afdrogen, terwijl hij binnenkwam en op me af kwam lopen. "Bijna droog?" vraagt hij dan. "Ja, hoor. Nog even m'n staart en dan... Poef." ik zei de woorden traag, terwijl ik mijn staart afdroogde en bij de poef veranderde ik terug naar mijn ik met benen. Mijn lichtroze jurk bedekte die echter wel, terwijl ik de handdoek aan de kant gooide, geen zin om hem op te vouwen. "Hij blijft wel mooi hoor." zei hij ondertussen ook. "Dank je, jij ook." grijns ik dan. Hij weet net zo goed als ik dat ik het grappend bedoel. Ik heb totaal geen ambities om vriendje en vriendinnetje te worden.
    "Hé, waar is Sebastiaan?" vroeg hij dan, maar ik merk dat hij hem ondertussen al gevonden heeft. Ik volg zijn blik en grijns bij de reactie van Sebastiaan. Wat is het toch een schatje... soms. Ik lach nog na de opmerking van Hatta en ben tegelijk opgelucht dat hij het zo stil had gezegd. Met een simpele knipoog toon ik hem dat ik zijn opmerking wel kan waarderen, maar ik ga er verder niet op in om de vrede te bewaren met Sebastiaan. Ik steek mijn hand naar Hatta uit, met een vraag in mijn ogen, hopend dat hij me wil helpen opstaan. Het blijft even wennen zo het omslaan van staart naar benen. Mijn staart voelt veel natuurlijker aan dan benen doen. Wennen is altijd nodig zodra ik weer de meest menselijke vorm van mezelf ben.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Kristoff Bjorgman
    'Volgens mij stemt mijn maag in,' zegt Anna als ik voorstel om naar de kantine te gaan om wat te gaan eten waarna ze me mee trekt in die richting. Ik grinnik zacht en sla een arm om haar heen.
    'Dus heb jij het biologie huiswerk al af? Het is zo veel! Niet te geloven, ik bedoel.. Niet dat het moeilijk is, want ik ben best goed in biologie. Maar het is gewoon de hoeveelheid,' ratelt Anna onderweg naar de kantine, dan giechelt ze kort 'Sorry, ik ratel,' verontschuldigt ze zich tegen me.
    Ik lach "Geeft niet, zo ken ik je" glimlach ik naar haar "Maar ja, ik heb mijn biologie huiswerk bijna af" geef ik vervolgends antwoord op haar vraag.
    Als we dan in de kantine komen kijkt Anna de ruimte rond en ik doe hetzelfde, mijn blik valt meteen op Adam Beast waarvan het duidelijk is dat hij ruzie aan het maken is met Pochahontas en.. Elsa. Hij zal Elsa d'r vrienden wel weer wat geflikt hebben, zo beschermend is zij nu eenmaal. Ze heeft mij ook zo'n beetje bedreigd dat ik haar zusje geen pijn zou mogen doen want anders stond mij iets naars te wachten. Ik grinnnik zacht bij de gedachten.
    Anna loopt naar de balie om eten te halen en ik volg haar voorbeeld om ook wat eten te pakken. Als we dan allebij ons eten hebben kijk ik Anna vragend aan.
    "Waar wil je zitten?" vraag ik haar dan.


    Little do you know

    Pocahontas. - 5de jaars.

    'Kijk hoor je het eens van anderen' zegt Elsa. Die naast me komt staan. Adam kijkt me woedend aan en ik geef hem een scheve grijns. Ik ging me niet door hem laten kleineren.
    'Waar bemoei jij je mee, dierengek? Ga lekker naar je idiote vriendje en die vissenkop van een vriendin van je. Dan heb ik in ieder geval geen last van dat onnodige geneuzel van je!'
    Ik rol met mijn ogen en begin zacht te lachen.
    'Ach gut,' zeg ik nog steeds lachend. 'Het ergste van dit alles is dat je zelf niet door hebt hoe zielig je bent. Ik heb tenminste echte vrienden. Iets wat je niet van jezelf kan zeggen.'
    Ik kruis mijn armen over elkaar heen en kijk hem nog eens aan. Tuurlijk wou ik proberen vrienden met Adam te zijn. Dat wou ik met iedereen. Alleen werkte het niet mee als diegene een pestkop was. Hoewel ik ergens het vermoeden had dat er meer aan de hand was met Adam.
    'Take care Adam' zeg ik. Ik geef hem een klopje op zijn schouder en loop de kantine uit. Ik loop de gangen door en stop voor de kamer van Ariël. Toch voelde ik me raar bij het woord 'dierengek'. Ik zuchtte en voelde ik even een traan opwellen die ik snel wegveegde. Ik zucht nog een keer en klop op de deur.
    'Ariel?' vraag ik zacht.


    "Rebellion's are build on hope"

    [Ik ga even douchen, dan reageer ik ^-^]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.