• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    DE ROLLEN

    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano


    Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox



    Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

    Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

    Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

    De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

    Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]


    Credendo Vides

    Kristoff Bjorgman
    Als ik Anna vraag waar ze wil zitten zegt ze dat ze het liefst zo ver mogelijk bij Adam vandaan wil en ik knik instemmend. Dan stelt ze voor om bij het raam te gaan zitten maar het laatste plekje daar word ingenomen door een stel eerstejaars. Ik grinnik zacht als Anna dan zucht en laat maar zegt waarna ze me aan kijkt.
    'Ik zorg wel dat we vanmiddag bij het raam kunnen zitten' glimlach ik tegen haar. Dan stelt Anna voor om aan een random tafeltje te gaan zitten en ik stem zonder klagen in. Zolang ik maar ergens kan zitten vind ik het goed.
    'We gaan wel gewoon ergens zitten en dan gaan we straks buiten zitten. Jij hebt immers het eerste uur vrij en ik heb pas les na de lunchpauze' zegt Annadan waarna we ergens gaan zitten.
    'Goed plan' zeg ik tegen haar waarna ik aan mijn ontbijt begin, eerst begin ik aan mijn broodje gezond.
    'Dus, heb jij lekker geslapen?' Vraag ik Anna tussen de happen door 'of had ik dat al gevraagd?' Vraag ik vervolgens grinnikend.


    Little do you know

    [Iemand voor El? Ze is eenzaam ;p]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    [Iemand voor El? Ze is eenzaam ;p]


    ze kan wel naar Kristoff en Anna gaan, of Jack en Peter haha XD


    Little do you know

    Robin Hood
    Langzaam open ik mijn ogen en ik onderdruk even een gaap ik kijk even snel naar mijn wekker en schrik op als ik zie dat ik best wel laat wakker ben geworden, ik sta snel op en loop naar mijn kledingkast die gemaakt is van boomhout en er nog een tak van uitsteekt ik doe een groene trui aan en een groene broek. Als ik helemaal klaar ben en mijn bed goed heb opgemaakt open ik mijn deur en loop ik naar buiten gelijk ga ik naar de kantine in de hoop dat er nog wat eten ligt er is eigenlijk niemand meer op de gangen. 'Wat voor les heb ik dadelijk eigenlijk?' vraag ik me zachtjes af, dadelijk heb ik tussenuur en hoef ik me eens niet zo te haasten, maar goed we zien wel. ik glimlach even en loop dan de kantine in haal eerst wat eten waarna ik naar een lege plekje loop. Eigenlijk let ik er niet op of er een vriend van me alleen zit of op me zit te wachten of dat er iemand anders alleen aan de tafel zit.
    Ik neem eerst een slokje van mijn drinken en daarna een hapje van mijn broodje.


    (Rumple komt later nog)

    Anna Arendelle

    Kristoff en ik gaan aan een tafeltje zitten. Kristoff stemt in om straks nog even buiten te zitten. Ik hou van de lente, het is zo mooi. Al kan de winter dat ook zijn, dat heeft Elsa me wel laten zien.
    Ik neem een hap van mijn broodje ham kaas en Kristoff neemt een hap van zijn broodje gezond. Ik kijk stiekem naar Kristoff en glimlach als ik terug denk aan onze eerste ontmoeting. Ik verstond dat hij Christopher heette in plaats van Kristoff. Soms maak ik er nog grapjes over, en meestal rolt Kristoff alleen met zijn ogen als reactie. We zijn de afgelopen jaren closer geworden. Ik vertel Kristoff altijd alles waar ik mee zit, want ik vertrouw hem bijna evenveel als Elsa. Over mijn zus gesproken, zat ze niet alleen achter ons alleen aan een tafeltje?
    Kristoff haalde me uit mijn gedachtestroom. 'Dus, heb je lekker geslapen? Of had ik dat al gevraagd?' vraagt hij me grinnikend.
    Ik schud mijn hoofd. 'Nee, dat heb je nog niet gevraagd. Maar ja, ik heb lekker geslapen. Bedankt, voor het vragen, Christopher,' zei ik en glimlachte liefjes naar mijn beste vriend.
    Ik draaide me daarna naar mijn zus. 'El, kom bij ons zitten. Je zit er zo alleen bij,'

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 21:10 ]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Kristoff Bjorgman
    'Nee, dat heb je nog niet gevraagd. Maar ja, ik heb lekker geslapen. Bedankt, voor het vragen, Christopher,' is Anna haar antwoord als ik haar vraag of ze lekker geslapen heeft. Ik grinnik zacht bij het 'Christopher' en rol een beetje met mijn ogen. Dat is er bij haar nog steeds niet uit. Sinds het eerste moment dat we elkaar kennen noemt ze me al enorm vaak zo omdat ze mij toen verkeerd verstond en dacht dat ik Christopher heette in plaats van Kristoff. Iets wat ik soms nog best irritant kan vinden maar ik ben er inmiddels aan gewend en weet nu dat ze het tegen mij heeft als ze weer eens 'Christopher' zegt.
    Anna draait zich om naar haar oudere zus die nog niet zo heel lang achter ons zit en zegt dat ze bij ons kan zitten. Wat is ze toch ook zorgzaam.
    Al sinds we elkaar kennen zijn Anna en ik enorm close met elkaar maar meer dan 'Beste vrienden' is het eigenlijk niet... Ik wil dat wel veranderen, maar ik ben doodsbang dat dat onze vriendschap verpest als zij niet hetzelfde over ons denkt als dat ik doe. De angst om haar kwijt te raken is hetgeen wat mij tegen houd Anna te vertellen hoe ik over haar denk.


    [Hehe, verlegen en bange Krissie XD]


    Little do you know

    Aurora 'Briar' Rose

    Over het algemeen bleef het redelijk rustig in de eetzaal op de bijna onvermijdelijke conflicten met Adam terwijl ik langzaam mijn ontbijt naar binnen werkte, ik had alle tijd van de wereld, althans, tot elf uur waar ik biologie ingeroosterd had op wit 2, wat gelukkig in dit gebouw was, niet dat het veel uit zou maken als ik in zwart les had, een wandeling was altijd wel even fijn. Zelfs in de regen was het zo af en toe wel even fijn om de druppels op je huid te voelen, je schoenen even uit te doen en je voeten te begraven in het natte gras.
    Het was ook altijd fijn om gym in de regen te hebben, liever dan wel in de zomer of warme lente of herfstdagen om ziekte te voorkomen, maar het was welkom.
    Ach, mijn kamer had toch een deur die uitkwam op de boomgaard.
    Ik nam één van mijn laatste happen van het toast en zat te bedenken of ik nog snel even langs de ontbijt bar zou gaan om wat meer eten mee te nemen of dat ik nog even op onderzoek uitging wat de directrice betrof, al wou ik niet weer voor een middag op de ziekenboeg liggen.
    Minerva miauwde naast me en drukte haar kopje tegen mijn hand aan die ik op tafel had liggen en ik moest lachen.
    Elke keer als ik ook maar naar haar keek moest ik denken aan mijn beste vriendin, die sinds dit jaar hier niet meer op school zat.
    En wat miste ik haar, zij was zelf ook een kroonprinses en zou nu wel ergens bezig zijn met prinsessentaken, iets waar ik me gelukkig niet al te druk over hoefde te maken tot het mijn tijd was om school te verlaten, wat na dit jaar zou zijn.
    Anidori-Kiladra Talianna Isilee of Kildenree, ook wel Ani of Talianna genaamd was mijn beste vriendin aller tijden en we hadden de grootste lol gehad samen, ook waren we samen studentvertegenwoordigers geweest bij de directrice en ze hield altijd al van dieren, jammer genoeg kan haar moeder niet tegen dieren die ook maar haren hebben en moest Ani het thuis met enkel haar pratende paard Falada doen, wat haar niet veel uit maakte en zij en Falada gingen dan ook vaak samen uit rijden met mij en Clair la lune.
    Ik miste haar zo erg.
    Mijn gedachten dwaalden af naar alle leuke dingen die we samen gedaan hadden binnen de kasteelmuren van de school.
    Hoe we samen door de boomgaard hadden gelopen, hoe we samen voor de dieren hadden gezorgd, hoe we huilend bij elkaar troost hadden gezocht als alles even tegenzat en hoe we altijd voor elkaar klaarstonden en elkaar opvingen.
    Ik weet niet op welk moment ik me realiseerde dat ik mogelijke gevoelens voor haar koesterde die ik ergens niet onder ogen wou zien om te kijken of ze klopten, want ik weet van mezelf dat ik ook van mannen hou, maar het klonk me niet raar in de oren als ik tegen mezelf zei dat ik van Ani hield, ik hield sowieso van haar, als vriendin, zus en het maakte me niet veel uit als het ook als mogelijke liefde was, al weet ik niet eens of dat de situatie was waar ik me in bevond.
    Ik krabbelde Minerva nog weer even achter haar oor voor ik snel toch nog wat te eten ging halen.
    Ik legde nog weer wat eten op mijn bord en nam een lekker glas jus d'orange erbij.
    Bij terugkomst zag ik dat de tafel nog steeds geheel vrij was en ik nam weer plaats, het was echt nog rustig voor een schooldag, normaal zou iedereen er nu toch al wel een beetje uit zijn, zeker de mensen voor de eerste uren.

    {Iemand voor Aurora ?}


    Credendo Vides

    [Ik heb Robin nog?]

    [Stuur hem gewoon die kant op, Luna! We zijn jaargenoten! Ik kom je ook wel even lastig vallen met Beast, anders zit hij te lang op zijn kamer.]

    Adam Edward Beast ~6e Jaars
    Na een tijd sta ik alweer grommend op. Ik kan niet stilzitten in mijn kamer, daar ben ik deze ochtend veel te onrustig voor. Om één of andere reden spookt de hele tijd de nachtmerrie door mijn hoofd die ik vannacht heb gehad. En natuurlijk is die altijd hetzelfde, het laat me zien wat voor beest ik later zal worden als mijn vloek niet verbroken wordt. Stomme fee, stomme vloek! Voor ik het weet heb ik mijn kamer alweer achtergelaten en ben ik opnieuw op weg naar de kantine. Bij de grote deuren speuren mijn ogen de zaal af, maar Myronn is nog steeds niet te vinden. Wel vangen mijn ogen de blonde krullen van Aurora en met een zucht begeef ik me in die richting. Ik moest toch wat als Myronn niet van plan was om op te dagen. Zonder dat ik het vraag, zak ik tegenover Aurora neer aan de andere kant van de tafel. De kat van Aurora blaast meteen als ik ga zitten en even kijk ik nijdig naar het beest. Dan richt ik mijn blik op Aurora. Eigenlijk heb ik zin om al mijn frustraties eruit te gooien tegenover Aurora, maar dat kan ik op het moment niet gebruiken. Dus forceer ik een glimlach op mijn gezicht en kijk ik Aurora vriendelijk aan. "Hadden we nog huiswerk voor vandaag?" Ik doe mijn best mijn stem vriendelijk te laten klinken en het lukt me ook nog! Zeker knap aangezien het onderwerp van huiswerk me eigenlijk geen drol boeit, maar het was een gemakkelijke manier van een gesprek aanknopen. Nu maar hopen dat Aurora geen vervelende dingen zou gaan zeggen, want dat zou mijn ochtendhumeur geen goed doen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 22:36 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Luna2013 schreef:
    [Ik heb Robin nog?]


    { Haha oké, komt hij naar haar toe ? }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    { Haha oké, komt hij naar haar toe ? }


    [Oh! Ik mis het nu? Had je gezien dat ik je ook kwam lastig vallen?(A) Sorry, dat zet ik vaak meteen in een post!]

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 22:22 ]


    It's never gonna happen, Guys.

    Rhyme schreef:
    (...)

    [Oh! Ik mis het nu? Had je gezien dat ik je ook kwam lastig vallen?(A) Sorry, dat zet ik vaak meteen in een post!]


    { Nee, ik bedoelde daarmee dat het haar gewoon op was gevallen (; aangezien ze de kantine doornam tijdens het eten. }


    Credendo Vides

    DreamerN schreef:
    (...)

    { Nee, ik bedoelde daarmee dat het haar gewoon op was gevallen (; aangezien ze de kantine doornam tijdens het eten. }


    s]Oh Ik heb helemaal niets gezegd. Verwarrend allemaal zo! :') hihi![/s


    It's never gonna happen, Guys.

    Is het uiteindelijk misschien toch handig dat er een praattopic word geopend?
    Aangezien er best veel Offtopic is hier waardoor het best lastig word om een post terug te vinden als je een tijdje niet meer aanwezig bent geweest xd


    Little do you know

    Rapunzel ~ 4e jaars

    Ik pak de hand van Mr. Hamelen aan en sta met hulp van hem op. "Het is niet erg slim van je hé om een docent zo van achteren te bespringen." Zei hij met een glimlach. Hoe kon ik zo stom zijn. Mijn wangen waren eerst een beetje rood aangelopen maar toen ik zag tegen wie ik was op gebotst, moest ik eigenlijk wel lachen. Het was mijn leraar taal en muziek, Geoffrey Hamelen. De leraar die bekend stond om zijn gouden lokken en ronde brilletje. Misschien zagen zijn kleren er was uitbundig uit maar dat maakte Geoffrey Hamelen gewoon Geoffrey Hamelen. Hij was een van de weinige mensen die echt zichzelf waren en niet bang was om het te laten zien. Natuurlijk noemde ik hem niet zo want dat is niet echt gepast van een leerling. Ik heb Mr. Hamelen altijd al aardig gevonden. Hij gaf leuke lessen, wat al een pluspunt geeft, en hij was ook goed in de lessen die hij gaf. Bovendien was hij nooit onaardig geweest tegen mij, alleen misschien wat streng als ik niet aan het opletten was. “Misschien was het wel een goede tactiek op extra bonuspunten op het volgende proefwerk taal te krijgen, meneer.” Zij ik met een grijns. Hamelen kon daar vast wel om lachen. “O, meneer, nu ik u toch spreek mag ik iets vragen? Heeft u Pascal misschien gezien? Ik heb hem nu al vanaf het ontbijt niet meer gezien en ik maak me best wel zorgen omdat hij altijd wel vlak bij mij rondhangt.” Ik was oprecht bezorgd over Pascal, dadelijk had die eter van een Beast hem of als hij echt in het nauw zat. Misschien was het niet echt rechtvaardig om gelijk Beast te verdenken maar hij was niet echt de meest aardige persoon en ik kon hem nog wel een grap zien uithalen bij die arme Pascal. Met hoop in mijn ogen keek ik mijn leraar aan.


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.