• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.

De school

Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast

De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.

De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder

Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.

~ Regels ~

~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

DE ROLLEN

( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax

Jongens

1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano

Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox

Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

[ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]

Credendo Vides

{Okee, ik zal vanavond ook reageren}

My mom says I'm pretty, so fuck you

ik hou het straks niet meer bij met kristoff xd
    probeer vanavond wel even te reageren want anders moet ik echt op veel posts reageren >.<

[ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 17:03 ]

Little do you know

-

[ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 17:03 ]

Little do you know

Eugene Fitzherber - 5e jaars

"Flynn is het goed dat ik dan met je meeloop naar de sportvelden? Ik heb ook gym zo meteen, aangezien we in dezelfde klas zitten." Rapunzel stuurt me een blije grijns toe.
    ''Is goed Blondie,'' zeg ik ook grijnzend.
    "Maar dan moet je wel opschieten, het eerste uur eindigt zo."
    Ik nam nog een slok thee en stond op, dit was best snel voor mijn doen. Rapunzel was ondertussen al in gesprek Belle blabla. Geen idee hoe dat kind heet. Ik ving iets op over dat niemand weet dat de directrice weg is. Ik dacht er zelf ook over na. Waar zou ze zijn? Maar waarom zouden we ons zoveel zorgen gaan maken, misschien was gewoon met de konijntjes in het bos spelen. Geen idee of dat iets voor haar was, maar dat klonk wel vrolijk en niet zo creepy als 'verdwenen' of 'vermist' in mijn oren. Ik merkte dat mijn gedachten af begonnen te dwalen, we moesten echt naar gym.
    ''Blondie! We moeten gaan, hoe leuk je gesprek ook is met euh... Belle? Laat ook maar, ik wil de gymles zeker niet missen!''
    Ik liep alvast naar de uitgang en bedacht wat we zouden kunnen gaan doen met gym. Het liefste iets met veel rennen, daar had ik wel zin in.

Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

Rapunzel ~ 4e jaars

Mijn gefrustreerde gedachten werden verstoord door de stem van Flynn. "Blondie! We moeten gaan, hoe leuk je gesprek ook is met euh... Belle? Laat ook maar, ik wil de gymles zeker niet missen!" Ik grinnikte, Flynn wist niet eens de hele naam van Bellerose. Ik zag al hoe hij opstond en naar uitgang van de kantine wilde lopen. Ik draaide me nog even om naar de groep. "Nou doei hé jongens. Veel succes met jullie lessen!" Ik keek nog even om mij heen om te kijken of ik Elsa zag. Toen ik uiteindelijk de blond, witte haren van het meisje niet kon vinden, draaide ik me toch maar om, om Flynn achterna te rennen. "Flynn wacht even!" Ik rende hem achter na, hij nam in vergelijking met mij best wel grote passen. Toen ik weer naast hem liep keek hij me een beetje geïrriteerd aan. Ik grinnikte. "Sorry Flynn. Ik moest nog even kijken of ik Elsa zag. Je weet wel, dat meisje met die ijskrachten die bij ons in de klas zit." vrolijk liep ik naast hem. "O, ik hoop dat Hook ons rondjes laat rennen, goed conditie opbouwen. Of misschien gaan we wel klimmen." Ik gaf een veel betekenende blik naar mijn haar. "Daar kan ik dan goed mee vals spelen." Ik gaf een knipoog naar Flynn met een grijns erbij, als teken dat het een grap was.

[sorry niet geweldig stukje, maar moest wel even reageren!]

[ bericht aangepast op 19 mei 2014 - 19:54 ]

How awful that must feel. Being normal? Ugh.

Bellerose Storical || 2e jaars

'Zeg Belle?' Ik kijk op als Rapunzel, de prinses met het lange blonde haar me bij mijn verkorte naam aanspreekt. ik heb mijn kortere naam altijd leuker gevonden. Het gaf me niet nog een extra laag kinderachtig, 'Ben je toevallig bij de kamer van de directrice geweest?'
    Ik frons, kijk weer weg en denk diep na. Het is zo lastig om een deel van je geheugen kwijt te zijn! Oh jee! straks weet ik ook geen dingen meer voor toetsen en over mijn huiswerk! Ik doe daar niet voor niets mijn best voor!
    Ik wil Rapunzel haar vraag beantwoorden maar ik ben al te laat als ik Eugene mijn naam hoor zeggen voordat hij Rapunzel meeneemt, weg van de tafel.
    Even weet ik weer niet wat ik moet doen en besluit ik om terug te gaan naar mijn kamer. Ik heb mijn pluizige gevederde maatjes gemist!
    het is denk ik wel raar om zonder iets te zeggen weg te gaan, maar dan word ik wel vaker vreemd gevonden. dus bij nader inzien -- dit komt voor mijn doen dus doodnormaal over.
    Ik sneak er stiekem vandoor, de menigte andere scholieren door, die nu druk in de weer zijn om snel de kantine te verlaten. Het tweede lesuur van vandaag begint zo al is dat voor mij een tussenuur. En eigenlijk vind ik dat voor een keer niet zo erg. ik wandel nog langs de schappen om iets te halen als ontbijt en wandel dan richting het gedeelte waar de slaapkamers van de meisjes zich bevinden.
    Als ik de deur open doe is het eerste wat ik tegen kom een piepklein wit uiltje met de donsveertjes nog warrige om de vleugels liggen.
    Bijou.
    Het beestje piept gestaag en het klinkt ergens paniekerig maar ook blij. Blij dat ik er weer ben. ik gooi de deur achter me dicht en omarm mijn kleine maatje, voor zover dat kan zonder haar pijn te doen.
    'Bijou! Kleine warbal! Heb je me gemist?' het vogeltje piept vrolijk, de oogjes gesloten in tevredenheid. Dwerguilen opvoeden is nogal niet wat. Ze zijn al klein en Bijou slaat alles. ik denk dat 'ie de twintig centimeter nog niet haalt met z'n mollige koppie en slordige verendeken.
    Al snel zit Blossom op mijn schouder, haar wildkleur bruine veren in een zacht contrast met mijn donkere haarkleur. Blue houdt zich afzijdig op een van de takken aan mijn wenteltrap.
    Ik geef ze snel iets te eten als ontbijt en eet zelf vlug mijn broodje. Dan is het toch echt tijd voor een bad -- ik heb al een paar dagen in dezelfde kleding gelegen. Niet bepaald fris als je het mij vraagt.
    Ik hoef toch over een uurtje pas bij Taal te zijn.

De uiltjes zijn geen hem of haar. Gewoon "hetjes" haha

The Definition of Insanity

Anna Arendelle - derde jaars
    'Mag ik vragen waarom je in de ziekenzaal lag?' vraag ik dan.
    Belle haalt haar schouders op, haar wangen roodgloeiend. 'Eigenlijk...weet ik dat niet. Het laatste wat ik me kan herinneren is dat ik mijn bloemenarmbandje knoopte in de boomgaard en dat is een paar dagen geleden....' zegt ze steeds zachter. Ze liet haar armbandje zien, ik knikte als teken dat ze verder mocht praten.
    'Nee,' mompelt ze,' ik kan me nauwelijks iets herinneren.'
    Ik frons mijn wenkbrauwen. 'Wat raar,' reageer ik.
    'Zeg Belle? Ben je toevallig bij de kamer van de directrice geweest?' vraagt Rapunzel aan Belle, die net zo nieuwsgierig als mij is naar wat er is gebeurd.
    ´Wat bedoel je Punz?´ vraag ik haar. Wat heeft de directrice hier mee te maken?
    Rapunzel buigt wat naar voren en fluistert: 'Wat ik bedoel is dat niemand weet waar de directrice is. En ik hoor meerdere keren dat er vreemde dingen rond die kamer gebeuren en niemand weet nog wat hij of zij rond die kamer deed. Er is iets raars aan de hand hier op school en ik wil weten wat! Als er dit soort dingen gebeuren bij mijn vrienden,' ze geeft een knikje een glimlach naar Belle, 'Dan ben ik vastbesloten uit te vinden wie dat doet en waarom.'
    Iedereen was een beetje stil van wat Rapunzel ons heeft verteld.
    'Ik ga je helpen, Punz,' onderbreek ik als eerste de stilte.
    Flynn en Rapunzel vertrekken naar de sportvelden en Belle gaat hoogstwaarschijnlijk naar haar uilen. Alleen Kristoff en ik zitten nog aan tafel. Hij heeft al een tijdje niets gezegd, vast omdat hij niet van drukte houdt. Ik stoot hem aan. 'Leef je nu, Kris? Of moet ik een zuster halen?' lach ik. Ik kijk op de klok en zie dat zijn volgende les bijna begint. 'Als je nog op tijd wilt zijn voor je les, moet je even opschieten. Maar je mag ook bij mij blijven, als je wilt,' zeg ik lachend.

My mom says I'm pretty, so fuck you

Eugene Fitzherbert - 5e jaars

Ik stapte stevig door en hoopte maar dat Rapunzel me zou volgen.
    "Flynn wacht even!" Rapunzel rende me achter na. Ik probeerde iets zachter te lopen maar dat werkte niet helemaal. Rapunzel liep ondertussen weer naast me en ik keek haar licht geïrriteerd aan. Ze grinnikte.
    "Sorry Flynn. Ik moest nog even kijken of ik Elsa zag. Je weet wel, dat meisje met die ijskrachten die bij ons in de klas zit."
    Oh ja, die kende ik wel. ''Oh, oke,'' mompelde ik maar.
    "O, ik hoop dat Hook ons rondjes laat rennen, goed conditie opbouwen. Of misschien gaan we wel klimmen." Ze gaf een veel betekenende blik naar haar haar. "Daar kan ik dan goed mee vals spelen." Daarna knipoogte ze naar me en grijnsde. Ik grijnsde terug en keek naar haar haar.
    ''Is jou haar zo sterk dat het jou kan dragen?'' zei ik met nog steeds dezelfde grijns. Hopelijk snapte ze wel dat dat een grapje was.
    In de verte zag ik de sportvelden al. ''Ik hoop ook dat we gaan rennen want dat hebben we volgens mij al even niet meer gedaan,'' zei ik tegen haar zonder haar aan te kijken. ''En als we gaan klimmen leen ik je haar even.''
    Het laatste stukje rende ik naar het sportveld, ik had geen idee hoe snel Rapunzel kon zijn dus ik keek even vluchtig achterom om te kijken of ze me al inhaalde.

Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

{Het eindsein voor het eerste lesuur word gegeven, dus het is 10 uur, moet je naar een andere les of ben je (nog) vrij?
    Ik probeer op deze manier weer een beetje spel erin te krijgen (; }

Credendo Vides

[Dan ben jij volgens mij nog steeds aan de beurt bij ons (A), want het is misschien gek voor mij om met Adam meteen weer te beginnen zonder reactie (;]

Geoffrey Hamelen
    Het sein van de eerste bel klinkt en verward kijk ik op van het geluid. Nu pas? Ik dacht dat het al veel later was! Ik richt mijn blik op de klok, maar het is echt bijna 10 uur. Nog een uur en dan zouden mijn lessen pas beginnen. Ik begon vandaag met de tweede klas, een vrij zoete klas. Ik geloof niet dat ik echt problemen heb met ook maar een enkele leerling uit de tweede klas, maar dat zouden ze bij mij niet eens durven. Ik check even of ik mijn fluit in mijn jaszak heb zitten, zonder hem geef ik geen les. Het is een soort middel om respect af te dwingen als het echt te erg wordt. Natuurlijk kan ik heus wel met de kinderen omgaan, maar er zitten altijd van die vervelende, brutale ventjes tussen. Elke klas kent wel een clown of gek die de boel op stelten probeert te zetten. Ik ga achter mijn bureau zitten en haal de stof van de tweede klas naar boven uit de la. Ik had gisteravond al een heleboel bladen gekopieerd, zodat ik het nu niet meer hoefde te doen. Ik begon vandaag met redekundig ontleden, nou niet echt één van mijn favoriete gedeeltes van Taal, maar het moest gebeuren. Het leukste van taal vond ik altijd de lessen in taalexpressie, maar die kwamen vaak pas in de bovenbouw. Onderbouw was vaker nog bezig met de werking van taal en opzet van woorden/zinnen. Ach, elk onderwerp kon leuk worden zolang je maar enthousiast erover zou vertellen. Ik zak even achterover in mijn stoel en bekijk het boekje in mijn handen. Wat kan ik hier vandaag om heen verzinnen? En nog beter hoeveel huiswerk geef ik vandaag mee?

It's never gonna happen, Guys.

{Hhmm... ik wou eigenlijk nog wachten op Robin Hood zodat i meer had om op te reageren, maar dat zou waarschijnlijk nog lang duren x) }

Aurora 'Briar' Rose ~ 6e Jaars

De klok sloeg tien uur, wat aangaf dat het nieuwe lesuur zou aan beginnen, maar dat gelde nog niet voor ons, wij hadden pas gym om elf uur, al vlogen uren soms zo snel om dat het leek alsof de lessen maar een half uur duurden.
    Ik keek even van Adam naar Robin, personen waar ik niet zo heel vaak mee praatte, maar ach, dit is ook wel weer eens leuk.
    Als studentvertegenwoordigster moest ik ergens wel weten wat er onder de studenten speelt om dat normaal te wenden tot hulp en met het schoolhoofd te overleggen wat er veranderd zou kunnen worden.
    Maar nu is het kantoor al niet eens meer te bereiken en er is geen spoor te vinden van de directrice en de leerlingen die er wel in de buurt kwamen overkwam iets.
    Nogmaals keek ik naar Adam, ik had inmiddels wel door dat iemand anders zijn huiswerk maakte, ik had er al vaker geruchten over gehoord, maar nu had ik het met mijn eigen ogen gezien.
    Maar zulke studenten vallen altijd wel door de mand tijdens prestatiemomenten en examens.
    Zou hij een reden hebben? Of voelde hij zich gewoon te goed om zich eigenhandig tot het huiswerk te richtten, veel mensen zagen hem waarschijnlijk ook als zo'n persoon, maar ik voelde gewoon aan dat er iets anders achter moest zitten.
    Mijn ogen gleden naar Robin Hood, maar van hem wist ik nog minder, er werd nooit echt over hem geklaagd en hij was een normale student, een student die geweldig is met pijl en boog.
    "Robin, heb jij het huiswerk af voor biologie?" Vroeg ik hem dan maar, terugkomend op hetgeen waar Adam en ik het eerder over hadden voor hij zich bij ons mengde.

{ Killian komt zo en ik ben bezig met een post van de directeur.}

Credendo Vides

Rapunzel ~ 4e jaars

"Is jou haar zo sterk dat het jou kan dragen?" Zijn grijns was best wel aanstekelijk dus het koste me veel moeite om een serieus gezicht te trekken. Met zielig gezicht zei ik dus maar: "Ik weet dat ik niet een van die prinsessen ben die zich laat verhongeren om dun te zijn maar je hoeft me ook nou weer niet met mijn neus op de feiten te drukken." Oké Punz, even een nep-traan uit je ogen persen en het kwam misschien nog een beetje geloofwaardig over. Mijn gedachten liet ik afdwalen naar puppy's en eenhoorn baby's en heel voorzichtig - en met veel moeite gecreëerd kwam er één klein traantje uit mijn ooghoeken rollen. Flinn keek me bedenkelijk aan maar zag al snel door mijn slechte truc heen en grijnsde. Ik moest grinniken: "Oké, oké, je hebt me door." Ik grijnsde weer naar Flinn terwijl we weer verder liepen.
    ''Ik hoop ook dat we gaan rennen want dat hebben we volgens mij al even niet meer gedaan,'' zei Flinn tegen me terwijl hij gefixeerd zijn blik op de sportvelden liet rusten. ''En als we gaan klimmen leen ik je haar even.'' "Weetje, het kan mij wel houden maar ik weet niet wat er zou gebeuren als jij er aan gaat hangen." Ik wist niet of Flinn het gehoord had wat net op het moment dat ik dat zei trok hij snel nog even een sprintje. Oké als hij een wedstrijdje wilde kon hij die krijgen. Ik was best wel snel met rennen, ook al liep ik op blote voeten, dus snel zette ik de spurt erin. Het duurde ook maar even voordat ik weer bij Flinn was. "Zo snel kom je niet van me af Rider." zei ik nog even snel voordat ik hem inhaalde. Het was een nek-aan-nek race naar de sportvelden maar uiteindelijk moet ik toch wel eerlijk toegeven dat Flinn gewonnen had.

How awful that must feel. Being normal? Ugh.

(sorry dat ik lang niet meer heb gereageerd maar mijn laptop is kapot en zit dus op mijn mobiel en aangezien ik eigk niet zoveel op mijn mobiel zit en t niet zo fijn is om lange post te schrijven heb ik al een tijdje niet meer reageert maar ik zal vanavond wel proberen een post te schrijven.)

Zoals ik al eerder gemeld heb is de les van 09:00 tot 10:00 ten einde en begint het tweede lesuur.

Credendo Vides