• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

    Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

    Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.


    De school




    Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

    Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

    Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.


    Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

    Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

    1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast


    De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.


    De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

    Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

    Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

    Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

    Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

    Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder



    Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.


    ~ Regels ~

    ~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

    Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

    Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

    Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

    DE ROLLEN

    ( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

    Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

    1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax




    Jongens

    1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano


    Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

    4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox



    Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

    Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

    Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

    De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

    Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]


    Credendo Vides

    Myronn Lance Huntsman | 5e jaars

    Mijn ogen staren naar het wit. en dit doen ze al een tijdje. Hoe lang weet ik niet en dat scheelt me ook geen donder. Dan zijn er vrij weinig dingen die me wel schelen. ik rol mijn ogen naar mijn eigen cynisme en realiseer me dat ik zojuist opgehouden ben met staren naar de witte muren van mijn kamer. buiten hoor ik vogels fluiten, iets wat me nog wel eens rust geeft, maar vandaag is het echter juist het tegenovergestelde.
    Ik ben in staat om eruit te springen en het beest met een dolk tegen een boom aan te steken.
    Een verbitterde grijns trekt over mijn gezicht. wat een zwartgalligheid weer op deze morgen. ik ben ondanks een leven te leiden op een school met elfjes en prinsessen nog altijd mijn hardnekkigheid niet kwijt geraakt. iets wat weer een troost is voor mijn saaie bedoening hier.
    Een zacht gejank klinkt vanuit de andere kant van mijn kamer. Harlow. ik rol om in mijn bed, de dekens nu om mijn lange lijf heen gewikkeld en gun mijn hond een glimlach. Iets wat ook alleen Harlow krijgt en eveneens verdient. ik doe me wel eens voor dat hij naar me terug lacht, maar direct daarna druk ik de gedachtes weg -- omdat ze onrealistisch zijn.
    Harlow piept weer en besluit me dan een lebber over mijn gezicht te geven wat ervoor zorgt dat de subtiele glimlach in een grimas verandert.
    'Bedankt hond!' grom ik gepikeerd als ik mezelf overeind druk en met mijn onderarm de kwijlveeg van mijn wang af poets ,'Waar was dat goed voor?'
    Harlow kijkt me aan met glimmende ogen en piept weer voordat er een schorre blaf uitkomt. die hond weet gewoon wanneer het tijd is om op te schieten.
    'Ja, ja! Kalm!' ik stap mijn bed uit en pak de eerste de beste broek die op de grond ligt en trek deze aan. ik zwalk naar mijn kledingkast en trek daar een zwart shirt uit, doe deze ook aan en gris mijn leren jack van de daarnaast staande stoel.
    ik laat mijn haar voor wat het is en doe bij de deur mijn laarzen aan. ik wil de deur open trekken maar dan verstijf ik,
    Vanuit mijn linker ooghoek zie ik een oude tekening. en niet zomaar eentje. Mijn kaak verstrakt evenals doen mijn spieren. mijn hand, die op de deurklink ligt trilt.
    Nee. ik ben zeker niet in de stemming om naar school te gaan. En vandaag dus absoluut niet.
    Harlow piept weer en het geluid klinkt dit keer neerslachtig. ook hij lijkt het te weten. ik zucht diep en laat mijn voorhoofd tegen de deur zakken in zowel frustratie als verwarring. en woede. immense woede.
    Adam moet de dag maar alleen door. misschien wel meerdere dagen. Maar dat zoekt hij maar mooi uit met zichzelf -- ik ben in ieder geval niet bereikbaar voor de buitenwereld.

    [misschien raar, maar ik heb het zo moeten doen omdat ik me dus gisteren bedacht dat ik vanaf morgen tot vrijdag in Finland zit! dus de kans is heel groot dat ik geen internet heb om te schrijven....Myronn spijbelt dus totdat ik weer terug ben!]


    The Definition of Insanity

    Peter Pan – Kleding
    Ik loop langzaam langs de etenswaren die bedoelt zijn voor het ontbijt en kies de lekkerste dingen - gezond staat niet echt in mijn woordenboek -, die ik daarna traag op mijn dienblad leg. Achter me hoor ik meerdere keren iemand vloeken vanwege mijn sloomheid, maar ik schenk er geen aandacht aan. 's Ochtends ben ik nu eenmaal moe, dan heb ik echt geen zin om op te schieten en al helemaal niet om naar één of andere tweede jaars te luisteren.
    Als ik zeker weet dat ik genoeg voedsel op mijn dienblad heb om de ochtend door te komen, loop ik richting een tafel ergens in de hoek van de kantine. Er zitten een aantal eerste jaars die nog niet weten dat dit zo'n beetje ons vaste plekje is, maar daar zullen ze snel genoeg achter komen.
    'Hé, ja jullie. Ga even ergens anders zitten, hier zit ik.' Ik weet dat het niet bepaald vriendelijk is, maar dat is niet echt iets waar ik bij stil sta 's ochtends. Ik bied ze later wel mijn excuses aan als ze dat zo graag willen.
    De kinderen lopen wat beschaamd weg en werpen vuile blikken naar me toe zodra ze achter me zijn. Eigenlijk wil ik ze toeroepen wat ik wel door heb dat ze naar me kijken, maar ik besluit dat ik daar te moe voor ben.
    Zodra ik ga zitten begin ik aan een zoet broodje, maar veel tijd om te genieten van de rust heb ik niet. Ineens glijdt Jack op een bevroren vloer de kantine in en ik kan een lichte grinnik niet onderdrukken. Het ziet er wat sukkelig uit als Jack met een klap tegen een tafel aan botst, maar blijkbaar heeft hij indruk gemaakt op een aantal eerste jaars, want ze kijken hem gechoqueerd aan. Als reactie op hun blikken zegt hij iets wat ik niet goed kan verstaan, maar ik ga er van uit dat het grappig was, dus ik lach.
    Jack loopt regelrecht naar de tafel waar ik aan zit en ploft neer op één van de stoelen. Ik neem een wat nonchalante houding aan en accepteer mijn lot; de rust is voorbij.
    'Nou, ik de eerste jaars ook weer laten weten wie ik ben, denk ik,' Jack lacht en ik lach mee. Zo gaat dat, als je vrienden bent. Je lacht om elkaars grapjes en doet dingen samen waarvoor anderen je gek zouden verklaren. Jack was niet alleen mijn vriend, hij was ook een soort broer.
    'Ja, ik ook. Heb er net een aantal weggejaagd bij onze tafel.' Terwijl ik praat zie ik dat Jack om zich heen kijkt. Ik frons even, maar herinner me dan weer dat hij een enorme crush heeft op Elsa. Jack grinnikt en ik draai met mijn ogen.
    'Vraag haar gewoon een keer of ze iets wil gaan doen. Desnoods houden jullie een sneeuwballen gevecht,' ik glimlach bij het idee van sneeuw in de lente. Jack en Elsa zouden het waar kunnen maken.

    [Ik weet niet wat er is gebeurd, maar ineens lukt het me aldoor om redelijk lange stukjes te schrijven *O*]

    Rapunzel ~ 4e jaars

    Ik beland uiteindelijk in de kantine, waar ik Elsa al zie staan. Ik zag haar rondkijken naar hem en ik moest grinniken. Ik liep langs een aantal tafeltjes en zag bekende gezichten. Zo zag ik Pocahontas waar ik vrolijk goedemorgen tegen zei. Ik kwam langs het tafeltje van Jack en Peter waar Peter alleen zat, wachtend op Jack. Peter was nooit zo vrolijk in de morgen dus om hem expres te plagen zei ik: "Goedemorgen Peter!" Snel liep ik door, geen zin om iets van zijn ontbijt naar mijn hoofd gesmeten te krijgen. Gniffelend loop ik naar de houten balie waar ik mijn lunch bij elkaar scharrel; Een stukje toost, een appel en een glas melk. Vrolijk loop ik naar Elsa toe en ga ik tegenover haar zitten. "Je droom prins is er niet hoor, die ligt waarschijnlijk nog in dromenland of is eerste jaars aan het terroriseren." Nonchalant neem ik een hap van mijn toost en kijk geef ik Elsa een knipoog, terwijl die een beetje rood aanloopt. Opeens hoor ik achter mij het geluid van zo te horen een paar gillen eerstejaars. "Daar zul je m' hebben." Weer gaf ik een knipoog naar Elsa. Voor mij was het geen geheim dat Elsa die jongen leuk vond, ze had het me niet verteld maar nadat je iemand goed kent en haar de hele tijd ziet kijken naar een bepaalde richting, krijg je wel een vermoeden. "Gooi nou eens 'perrongeluk' een sneeuwbal naar die jongen zijn hoofd, dan kan je tenminste een gesprek beginnen."

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 20:32 ]


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    Elsa Arendelle § Vierde jaars

    Rapunzel komt vrolijk aan lopen en gaat tegenover mij zitten. "Je droom prins is er niet hoor, die ligt waarschijnlijk nog in dromenland of is eerste jaars aan het terroriseren." knipoogt Rapunzel en ik loop een beetje rood aan. Ze nam een hap van haar toast en snel nam ik een slok jus d'orange. Een paar eerstejaars achter Rapunzel gilden even kort. En ik zag dat Jack tegen hun tafel was op gebotst. Hij zei wat en liep naar Peter toe. "Daar zul je m' hebben." knipoogde Rapunzel weer. Ik zuchtte kort. Waarom liet ik alles zo snel merken. ''Rapunzel....'' zuchtte ik. Ik wist dat het nooit wat zou worden, aangezien het toch niet wederzijds zou zijn. ''Heb je trouwens goed geslapen?'' vroeg ik haar, wetend dat ze dingen ging vragen. ''In mijn kamer was Olaf in eens. En nu ik het er over heb waar is die sneeuwpop?'' ik keek rond maar mijn blik bleef toch weer kort bij Jack te hangen. Voordat hij of Rapunzel iets zou merken keek ik gauw ergens anders naar. Ik zag de vrolijke sneeuwpop bij de eerste jaars zitten. Had hij geluk dat ik geprobeerd had een soort ijswolkje boven zijn hoofd te maken waar sneeuw uit kwam. Zo kon hij overal heen waar hij wilde. "Gooi nou eens 'perrongeluk' een sneeuwbal naar die jongen zijn hoofd, dan kan je tenminste een gesprek beginnen." zei Rapunzel. ''Wat? Nee nee nee! Dan maak ik een slechte indruk...'' het laatste fluisterde ik en ik werd weer rood.

    [ bericht aangepast op 4 mei 2014 - 20:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mathilde Holle ~ Docent

    Het was stipt 6 uur en ik was bezig in de kassen op het schoolterrein met het controleren van de plantjes. Het was wel eens voorgekomen dat een paar leerlingen rotzooi hadden gemaakt in de kassen en sindsdien controleerde ik elke ochtend de omstandigheden van de plantjes. Ik sloeg mijn omslagdoek dichter tegen mij aan, aangezien het nog best wel koud was. Nadat ik klaar was in de kassen liep ik het schoolgebouw weer in, op weg naar mijn slaapvertrek. Ik moest nog de aantekeningen voor de lessen pakken. Ik zou het eerste uur de tweedejaars leerlingen les geven. Dat waren niet echte donderstenen, maar na het eerste uur waren de vijfdejaars leerlingen aan de beurt. Elke les zat ik me weer te irriteren aan Peter Pan en Myronn Huntsman. De aandacht van de jongens was ver te zoeken en de les eindigde dan ook vaak met straffen. Mijn geduld raakte ook ooit op.
    Ik was aangekomen bij het klaslokaal, wit 2. Het lokaal zwaaide vanzelf open toen ik eraan kwam, niet vanzelf maar met een beetje magie natuurlijk. Het lokaal had een groot krijtbord, waar een groot bureau voor stond van donker hout. Op het bureau lagen al een aantal stukken perkament, veren en inkt en mijn uil zat ook al klaar voor de lessen. De uil die in mijn kamer woonde ging mee naar mijn lessen biologie. Niet alleen als gezelschap maar ook om de leerlingen in de gaten te houden. Mijn ogen waren niet al te best, dus als een leerling met iets anders dan mijn lessen bezig was zou Tytonidae zelf het heft in eigen hand nemen en die leerling in zijn kladde grijpen. Het was een geniaal systeem al zeg ik het zelf. Ik sloeg een van de vele boeken open en keek naar het onderwerp voor de tweedeklassers; de anatomie van een zeemeermin.


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    [MT]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Jack Frost
    'Ja, ik ook. Heb net een aantal weggejaagd bij onze tafel ' verteld Peter me terwijl ik de kantine rondkeek opzoek naar die ene persoon.
    Ik grinnik zacht "Goedzo" lach ik dan naar hem.
    'Vraag haar gewoon een keer of ze iets wil gaan doen. Desnoods houden jullie een sneeuwballen gevecht,' zegt Peter dan met een glimlach tegen me als hij merkt dat ik weer de kantine aan het rondkijken was. Ik grinnik zacht.
    "Lijkt me grappig, een sneeuwballengevecht zo in de lente" lach ik "Zeker met haar" grinnik ik erachteraan. Gelukkig zit ze ver genoeg weg om dat niet te verstaan.
    Vervolgens sta ik op en kijk naar Peter "Ik ga maar wat eten halen, voor ik straks geen tijd meer heb om rustig naar de les te gaan" lach ik. Niet dat ik sowieso wel rustig naar de les ga maar ach, dat hoeft niet iedereen te weten.. niet dat iedereen al van mijn reputatie weet.
    Ik loop richting de balie met al het eten en pak een aantal lekkere, niet al te gezonde, broodjes en nog wat drinken er bij.
    Als ik dan mijn ontbijt heb loop ik weer vrolijk terug naar Peter en ga tegenover hem zitten.
    "Zo, nu is het net een date" grijns ik dan breed tegen Peter. Ja, zo is mijn humor nu eenmaal, en ik denk ook wel dat Peter deze zin wel had kunnen verwachten toen ik tegenover hem ging zitten in plaats van naast hem.


    Little do you know

    [Do you want to have a snowballfight? ;p]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    iMickeyMouse schreef:
    [Do you want to have a snowballfight? ;p]

    (Or do you wanna build a snowmaaan)


    Ich liebe dich 27.12.23

    [*Cry* Kells het is nu een ander lied :3]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Geoffrey Hamelen ~ Docent
    Zodra de zon zijn eerste stralen boven de horizon steekt, ben ik degene die uit de veren is. Officieel is mijn eerste uur pas om 11 uur, maar het vroege opstaan doet me goed. Snel schiet ik in een lichtblauwe broek met daarboven mijn gele tuniek en daaronder mijn felgele laarzen. Het is mijn lievelingskostuum, aangezien het me doet denken aan de momenten dat ik nog speelde op straat. In de badkamer haal ik zorgvuldig een kam door mijn lange, blonde haren en zelfs door mijn baard, zodat alles er op en top uitziet. Vanuit de kast naast mijn bed haal ik mijn lieveling en stop de fluit zorgvuldig in mijn binnenzak. Nooit zou ik ook maar ergens gaan zonder het ding, het helpt me bij het geven van mijn lessen. Wie niet luistert, kan plotseling wel eens een deuntje in zijn oren horen klinken, dat ervoor zorgt dat ik geen last meer heb van de desbetreffende leerling. Na de zomervakantie is het altijd leuk om trucjes uit te halen met de eerstejaars studenten, maar helaas zijn ze daar al snel op uitgekeken. Als ik de deur uit loop, kijk ik even op de klok, een half uur is voorbij gegaan sinds ik opgestaan ben, perfect! Fluitend loop ik nog door de verlaten schoolgangen heen. Het is nog doodstil in de gangen en dat komt natuurlijk omdat de meeste leerlingen nog op één oor liggen. Zelfs de docenten liggen vaak nog op één oor, al weet ik dat Mathilde vaak ook nog wel eens vroeg opstaat en wie weet met haar nog wel een paar anderen. Ik verlaat het hoofdgebouw aan de achterkant en ga via het binnenhof de boomgaard in voor mijn dagelijkse wandeling door de boomgaard. Ik hou van de natuur en zeker 's morgens op zijn allervroegst, dan kwam alles langzaam in het bos en in de school tot leven, wat in mijn ogen een prachtig gezicht is.


    It's never gonna happen, Guys.

    iMickeyMouse schreef:
    [Do you want to have a snowballfight? ;p]


    Haha that would be fun
    Jack en Elsa die de hele binnenplaats onder laten sneeuwen om vervolgens een sneeuwbalgevecht te starten XD
    Alleen niet nu, daar is het nog wat te vroeg in de RPG voor haha


    Little do you know

    Disneyy schreef:
    (...)

    Haha that would be fun
    Jack en Elsa die de hele binnenplaats onder laten sneeuwen om vervolgens een sneeuwbalgevecht te starten XD
    Alleen niet nu, daar is het nog wat te vroeg in de RPG voor haha


    [Ja, maar t moet gebeuren!!]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Disneyy schreef:
    (...)

    Haha that would be fun
    Jack en Elsa die de hele binnenplaats onder laten sneeuwen om vervolgens een sneeuwbalgevecht te starten XD
    Alleen niet nu, daar is het nog wat te vroeg in de RPG voor haha


    Omg, that would be EPIC!!! :D


    How awful that must feel. Being normal? Ugh.

    [Rapunzel?]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded