• Er was eens een land dat niemand anders beter kent als het sprookjesland, gevuld met alle sprookjes die er maar bestonden,ook al weten de inwoners niet dat ze sprookjesfiguren zijn en bestaat hun leven uit de voor hun dagelijkse sleur, ze weten niet anders.
    De ouders zijn koningen en koninginnen, leven in een dorp of stad of wonen bijvoorbeeld in een hutje in het bos.
    Maar waar gaan alle jongeren heen ?
    Die zitten allemaal op Ever After High; een school voor ieder jongen en meisje tussen de 15 en 21 jaar.

Jaar in jaar uit beleven ze hier allemaal hun doodnormale schooljaar en worden er vriendschappen opgebouwd en vijandigheden geschapen.
    Maar wanneer er op een dag geen teken meer te bekennen is van het schoolhoofd en er na twee dagen iemand anders in het kantoor zit beginnen er vreemde dingen te gebeuren.
    Wat is er aan de hand ? Zijn de leerlingen wel veilig ?
    Kunnen ze samen het mysterie ontrafelen of brengen ze elkaar ter val ?

Ik speel ook de mysterieuze nieuwe directeur en dan bedacht ik me zo, om de problemen te veroorzaken, dat die om de zoveel tijd één van de personages benaderd en ze een opdracht geeft voor een beloning of zo, of om zich te bewijzen anders zijn er concequenties.
    Dit gebeurd dan niet in het speeltopic, maar de personages krijgen in een PB de opdracht of situatie door en die moet dan in het speeltopic uitgespeeld worden.

De school

Schoolgebouw impressie :
    1.
    2.
    3. (Thorngrove Manor)
    4. Thorngrove

Het schoolgebouw bestaat uit een groot kasteel met daarin de kantine/balzaal, de bibliotheek,ziekenzaal en de docentenkamers.
    Als je de gang daarnaast inloopt heb je de eerste verdiepingen vol klaslokalen, dit is gebouw wit.
    Nog iets verder heb je een hal met standbeelden en portretten die naar de slaapkamers leiden van de studenten, deze beslaan 3 verdiepingen.
    De school heeft een binnenhof met daarnaast een boomgaard en met tegenover de kassen.
    Op het sportveld kunnen meerdere sporten beoefend worden.
    Er is een groot plein waar studenten samen kunnen komen met in het midden een fontein.
    De rest van de open vlakken zijn of grasvelden of tuinen en er zijn speciale magische plekjes op het terrein die zich af en toe laten zien aan de studenten.
    Naast het hoofdgebouw zitten stallen.
    Nog andere ruimtes binnen het schoolterrein :
    Ontspanningsruimte van de studenten. 2.
    Klein binnenhof 2.

Impressie van de gangen :
    1.
    2.
    3.
    4.
    5.
    6.

Schooljaar indelingNEW ! UPDATE

Op je 15e begint je schoolleven op Ever After High, dus dan kom je in het eerste jaar.
    Vroege leerlingen kunnen dus ook 16 zijn in het eerste jaar.

1e jaars ~ 15/16 : .....
    2e jaars ~ 16/17 : Ariël, Belle
    3e jaars ~ 17/18 : "Hatta"Mad Hatter, Anna,
    4e jaars ~ 18/19 : Elsa,Rapunzel
    5e jaars ~ 19/20 :Peter Pan,Pocahontas, Myron Huntsman
    6e jaars ~ 20/21 : Aurora 'Briar' Rose, Robin Hood, Adam Beast

De Kamers
    Sinds dat ze voor het eerst op school komen hebben de studenten hun eigen kamers die ze dus niet hoeven te delen met anderen, deze word direct met een speciaal ritueel naar hun smaak omgezet, door bij de eerste keer de deurklink vast te houden en de ogen te sluiten, glijdt de magie in de ruimte het geheugen van de student in vormt zich zo naar het ideaalbeeld van de student.
    De kamers bevatten geen moderne technologie, maar kunnen wel magische eigenschappen bevatten.

De vakken NEW ! UPDATE
    Indeling Klaslokalen :

Wit 1 : Muziek, Kookles
    Wit 2 : Biologie, Geschiedenis
    Wit 3 : Topografie, Taal
    Wit 4 : Wiskunde, Oude talen

Zwart 1 : Dierverzorging, Plantenkunde
    Zwart 2 : Handarbeid, Runenleer
    Zwart 3 : In verbouwing
    Zwart 4 : In verbouwing
    Zwart 5 : Magie

Sportvelden : Gym, Schermen, Boogschieten

Standaard Vakken : In het rood zijn personages die gespeeld worden
    Wiskunde ~ Prinses op de erwt
    Biologie ~
    Taal ~ Rattenvanger van Hamelen ( Geoffrey Hamelen)
    Topografie ~ Killian Hook
    Geschiedenis ~ Alice Wonder
    Gym ~ Killian Hook

Keuzevakken ~ Maximaal 3
    Magie ~ Rumplestilskin
    Muziek ~ Rattenvanger van Hamelen (Geoffrey Hamelen)
    Handarbeid ~
    Kookles ~ Vrouw Holle
    Runenleer ~ Rumplestilskin
    Schermen ~ Killian Hook
    Boogschieten ~ merida
    Dierverzorging ~ Vrouw Holle
    Plantekunde ~ Vrouw Holle
    Oude talen ~ Alice Wonder

Rest van de informatie komt nog ~ Zoals klasindeling, meer informatie over de indeling van de school en hoe de school eruit ziet, etc.

~ Regels ~

~ Ieder mag 2 personages max.
    ~ Reserveringen blijven 3 dagen staan.
    ~ Minimaal 200 woorden per post.
    ~ Niet iemand anders personage besturen.
    ~ Niet iemand opzettelijk ernstig verwonden/ vermoorden zonder het te overleggen met de andere speler.
    ~ 16+ Toegestaan, maar hou het wel netjes.
    ~ Geen Mary-Sue of Marty-Stu personages (;
    ~ OOC tussen ( ) { } [ ]
    ~ De rest is nogal vanzelfsprekend (;

Invullijstje : Alle personages zijn dus sprookjesfiguren, daaronder vallen ook de Disneysprookjes (;

Om het nog even duidelijk te maken, het speelt zich niet hedendaags af, maar in the Enchanted Forest, dingen kunnen dus wel magisch aangepast zijn, mar dus geen elektronische dingen, geen moderne kleding, etc.

Naam:
    Geslacht :
    Leeftijd : Dus tussen de 15 en 21 jaar
    Soort (Indien nodig)
    Keuzevak(ken) :
    Kamer :
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Extra :

DE ROLLEN

( ) Is paginanummer en het nummer erachter is in welk topic hij geplaatst is, dus de 1 staat voor het eerste rollentopic.
    Ook komen de rollen in de rollenstory te staan, link onderaan.

Meisjes Ik zet even een stop op de meisjes tot er weer genoeg jongens bijgemaakt zijn.

1~(1,2) Aurora 'Briar' Rose ~ DreamerN
    2~(1,7)Elsa Arendelle ~ Thaluke
    3~(1,6)Anna Arendelle ~ Chantilly
    4~(1,1) Ariël ~ Gwyn
    5~(1,4) Rapunzel ~ xLenox
    6~(1,4) Pocahontas Jagessar ~ VladiFerr
    7~() Tinkerbell gereserveerd voor WizardnightM
    8~(1,7) Bellerose "Bella" Storical ~ Insomniax

Jongens

1~ (1,2) Peter Pan ~ Pedrad
    2~(1,8) Robin Hood ~ Luna2013
    3~(1,1) "Hatta" Mad Hatter ~ BoterBabbelaar
    4~(1,4) Adam Edward Beast ~ Rhyme
    5~(1,10)Myronn Lance Huntsman ~ Insomniax
    6~ (1,17) Jack Frost ~ TheHorcrux
    7~ (2,1) Kristoff Bjorgman ~ TheHorcrux
    8~ (2,..) Eugene Fitzherbert ~ Lugano

Docenten]
    1~(1,8) Rumpelstilskin ~ Luna2013
    2~(1,1) Killian Hook ~ DreamerN
    3~(1,7) Geoffrey HamelenRhyme

4~(1,8) Alice Wonder ~ Thaluke
    5~(1,12) Merida Dunbroch ~VladiFerr
    6~(1,12) Vrouw (Mathilde) Holle ~ xLenox

Rollentopic 1
    Rollentopic 2
    RPG story

Inleiding :
    Het is 09:00 uur op een mooie woensdagochtend op een redelijk mooie 23 april, de zon scheen en er waren maar weinig wolkjes aan de lucht te bekennen. De vogels fluiten hun bekende lied en de magie ruist door de bladeren in de boomgaard heen waar een kleine eekhoorn een nootje weg plukt.
    Hoewel het schoolleven diens normale gangetje gaat, is er toch een ding dat aan sommige leerlingen knaagt.
    Waar is de directrice gebleven ? En wie had zich nu opgehouden in de bestuurskamer ?
    Want sinds twee weken is hun geliefde directrice nergens meer te bekennen, is haar stem niet meer te zien of te horen door het magische spiegelsysteem.
    En komt ze niet meer langs om gesprekken te voeren met de studenten.

Maar iedereen weet dat de kamer niet geheel leeg is en dat er wel degelijk iets of iemand zich schuil houdt in de kamer, maar iedereen die geprobeerd heeft er naar binnen te stappen faalde en sommigen moesten voor een dag op de ziekenboeg liggen.
    Zelfs de magie van de leerkrachten kunnen er niet doorheen komen.
    Sommigen vergeten dat ze bij de deur geweest zijn als ze hem aanraken, sommigen branden hun vingers of krijgen het koud als ze de deur aanraken.
    Het is een mysterie, een mysterie dat opgelost moet worden, of juist niet ?

De ochtend begint, heb je les of niet ? Ga lekker ontbijten of ergens hangen met vrienden.
    Lig je nog in je bed of ben je al uit de veren en met van alles bezig, zelfs op dit vroege uur ?

Beslis maar, het is een normale schooldag, voor zover er dingen normaal kunnen zijn op
    Ever After High

[ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 15:27 ]

Credendo Vides

Oke, ik zal morgen een stukje schrijven met Chris en Jack :]
    Ben deze rpg helemaal vergeten :x

Btw, Disneyy >went> TheHorcrux

Little do you know

TheHorcrux schreef:
    Oke, ik zal morgen een stukje schrijven met Chris en Jack :]
    Ben deze rpg helemaal vergeten :x

Btw, Disneyy >went> TheHorcrux

Shame on you!!!
    whahahah denk wel meer mensen hoor ;P

How awful that must feel. Being normal? Ugh.

Oke, hier komt Tinkerbell (: Ik was druk de laatste tijd, misschien kan ik deze RPG nu weer meer op gang brengen.

Tinkerbell~vierde jaars

Het zonlicht scheen zachtjes door mijn muffe gordijnen en raakte mijn gezicht. Ik kreunde zachtjes en draaide me om, waardoor mijn blonde haren in een grotere klit kwamen te zitten. Ik zuchtte, waarna mijn ogen plotseling verschrikt opensprongen. Ik rolde naar de rechterkant van mijn bed en met een kreet viel ik uit mijn bed. Mijn bed stond op een hoog oppervlak, dichtbij het plafond van mijn kamer. Om er te komen, moet je een labyrint van trappen en een aantal takken opklimmen. Wanneer ik dus uit mijn bed zou vallen, betekende dit dat ik onmiddellijk meters naar beneden zou vallen, richting de grond. Ik ving mezelf nog net op tijd met mijn vleugels op en streek zachtjes op de grond neer. Vermoeid wreef ik over mijn ogen, terwijl ik uit het raam keek, naar de zon die een nieuwe ochtend aankondigde. Er bleef één gedachte als een enorme lastpak in mijn hoofd zweven: hoe laat was het? Ze had zich toch niet verslapen? Goed, het was voor haar niet abnormaal. Ze zat in de avond vaak zo vol met energie dat ze niet snel in slaap viel. Haar slaapritme in vakanties hielp ook niet als ze terug op school kwam. Mijn gezicht viel toen de realisatie zich in mijn hoofd nestelde. De dag was weer begonnen. Snel sprintte ik naar mijn kledingkast en liet mijn handen door mijn broeken en shirts woelen. Aangezien ik haast had, gooide ik het ene na het andere item over mijn rechterschouder op de grond. Als er een leuk shirtje onderop lag, dan wilde ik niet teveel kleren in mijn weg hebben. Uiteindelijk koos ik toch voor een rood jurkje. Ik droeg graag jurkjes. Shirts vond ik ook prima om te dragen, maar je zou me niet zo snel in een saaie grijze trui aantreffen. Nadat ik me goed en wel had aangekleed en verzorgd, snelde ik mijn kamer uit. Ik hoopte dat ik in de kantine nog wat klasgenoten of bekenden zag, toen ik plotseling midden op de gang halt hield. Mijn ogen gleden naar de gang naast me, waar ik wist dat het kantoor van het schoolhoofd moest zijn. Vreemde verhalen vlogen nu al door de school en ik was er zeker van dat ik hier meer van wilde weten. Als de verhalen van bepaalde taferelen alleen waar waren, dan moest je een plan hebben om ook werkelijk iets te bereiken. Mijn ogen nauwden zich tot spleetjes, terwijl ze in de donkere gang tuurden en ik meende misschien een glinstering te zien. Haastig liep ik door, een brok in mijn keel wegslikkend, om me te concentreren op mijn dagtaak om lessen te volgen. Ik glimlachte toen ik de kantine inliep en Anna samen met Kristoff aan een tafel zag zitten.
    ‘Hoi,’ begroette ik hen. ‘Enig idee van de roosters van vandaag? Ik ben de hele tijd vergeten…’ ik schudde mijn hoofd glimlachend naar Anna. ‘De leraren gaan het weer zo fijn vinden hoe slecht ik me heb voorbereid.’

[ bericht aangepast op 3 juni 2014 - 23:05 ]

''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

Kristoff Bjorgman
    Met een zucht dribbel ik op de plaats, wachtend tot de leraar klaar is met zijn praatje. Gym is niet mijn beste vak en ik heb er dan ook niet heel veel zin in. Ik kijk de groep rond. Niet echt mensen waar ik veel mee om ga in mijn klas. Nu ik er bij na denk ga ik eigenlijk alleen maar om met Anna.. ze is sinds een tijdje mijn enige vriend hier. Ik sluit me nogal snel af van mensen, ik ben liever bij dieren dan bij mensen. Dieren beoordelen tenminste niet zo snel, die laten me ook niet in de steek.
    Als de leraar klaar is met praten rent iedereen het veld in en doet iedereen wat ons verteld is, alleen ik heb even niet mee geluisterd. Een beetje beduusd staar ik naar de groep en volg dan maar gewoon hun voorbeeld...

Jack Frost
    Ik leun ongeïnteresseerd achterover, biologie, geweldig vak. Ik grinnik en kijk naast me naar Peter. Misschien kunnen we deze les wel wat op vrolijken en leuker maken...
    Ik kijk het lokaal rond, niet echt veel bruikbaars om een grap uit te halen met één van de leerlingen of de leraar. Natuurlijk kan ik de leraar laten uitglijden op wat ijs maar of dat enorm goed af loopt in een lokaal vol tafels weet ik nog zonet niet. Iemand laten uitglijden is leuk maar als iemand zijn of haar hoofd enorm stoot of er iets anders ergs gebeurd is dat natuurlijk geen leuke grap meer. Een grap uithalen is leuk tot iemand er pijn van krijgt...

Niet echt goede posts ofzo maar tis iets, lol xD

Little do you know

[K reageer van de week.
    iMickeyMouse -> Jovantos]

The monsters running wild inside of me. I'm faded

wizardnightM schreef:
    Oke, hier komt Tinkerbell (: Ik was druk de laatste tijd, misschien kan ik deze RPG nu weer meer op gang brengen.

Tinkerbell~vierde jaars

Het zonlicht scheen zachtjes door mijn muffe gordijnen en raakte mijn gezicht. Ik kreunde zachtjes en draaide me om, waardoor mijn blonde haren in een grotere klit kwamen te zitten. Ik zuchtte, waarna mijn ogen plotseling verschrikt opensprongen. Ik rolde naar de rechterkant van mijn bed en met een kreet viel ik uit mijn bed. Mijn bed stond op een hoog oppervlak, dichtbij het plafond van mijn kamer. Om er te komen, moet je een labyrint van trappen en een aantal takken opklimmen. Wanneer ik dus uit mijn bed zou vallen, betekende dit dat ik onmiddellijk meters naar beneden zou vallen, richting de grond. Ik ving mezelf nog net op tijd met mijn vleugels op en streek zachtjes op de grond neer. Vermoeid wreef ik over mijn ogen, terwijl ik uit het raam keek, naar de zon die een nieuwe ochtend aankondigde. Er bleef één gedachte als een enorme lastpak in mijn hoofd zweven: hoe laat was het? Ze had zich toch niet verslapen? Op de eerste dag verslapen? Goed, het was voor haar niet abnormaal. Ze zat in de avond vaak zo vol met energie dat ze niet snel in slaap viel. Haar slaapritme in de vakantie had ook niet erg geholpen. Mijn gezicht viel toen de realisatie zich in mijn hoofd nestelde. School was weer begonnen. Snel sprintte ik naar mijn kledingkast en liet mijn handen door mijn broeken en shirts woelen. Aangezien ik haast had, gooide ik het ene na het andere item over mijn rechterschouder op de grond. Als er een leuk shirtje onderop lag, dan wilde ik niet teveel kleren in mijn weg hebben. Uiteindelijk koos ik toch voor een rood jurkje. Ik droeg graag jurkjes. Shirts vond ik ook prima om te dragen, maar je zou me niet zo snel in een saaie grijze trui aantreffen. Nadat ik me goed en wel had aangekleed en verzorgd, snelde ik mijn kamer uit. Ik hoopte dat ik in de kantine nog wat klasgenoten of bekenden zag, toen ik plotseling midden op de gang halt hield. Mijn ogen gleden naar de gang naast me, waar ik wist dat het kantoor van het schoolhoofd moest zijn. Vreemde verhalen vlogen nu al door de school en ik was er zeker van dat ik hier meer van wilde weten. Als de verhalen van bepaalde taferelen alleen waar waren, dan moest je een plan hebben om ook werkelijk iets te bereiken. Mijn ogen nauwden zich tot spleetjes, terwijl ze in de donkere gang tuurden en ik meende misschien een glinstering te zien. Haastig liep ik door, een brok in mijn keel wegslikkend, om me te concentreren op mijn dagtaak om lessen te volgen. Ik glimlachte toen ik de kantine inliep en Anna samen met Kristoff aan een tafel zag zitten.
    ‘Hoi,’ begroette ik hen. ‘Enig idee van de roosters van vandaag? Ik ben de hele tijd vergeten. Eerste schooldagen…’ ik schudde mijn hoofd glimlachend naar Anna. ‘De leraren gaan het weer zo fijn vinden hoe slecht ik me heb voorbereid.

{ Het schooljaar is al een redelijk lange tijd bezig, het is namelijk woensdag 23 April (; }

Credendo Vides

Oke ik heb het aangepast (: gewend om op eerste schooldagen te beginnen

''Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever'' - Walt Disney

[Hoe moeten we de gymles gaan doen? Anders kan ik straks wel een stukje schrijven]

Yesterday/all my troubles seemed so far away – The Beatles, uit Yesterday (Help, 1965)

Lugano schreef:
    [Hoe moeten we de gymles gaan doen? Anders kan ik straks wel een stukje schrijven]

dit dus :Y) haha

Ik post zo even voor vrouw Holle

[ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 18:04 ]

How awful that must feel. Being normal? Ugh.

Lugano schreef:

{ Oh, ik dacht dat ik al een stukje met Killian had geschreven... :X Dit bewijst maar weer hoe mijn hoofd in elkaar zit deze periode ): }

Credendo Vides

Anna Arendelle
    De bel ging en de hele tafel stroomde heel, de hele kantine eigenlijk. En ik? Ik zat nog steeds aan de tafel waar Kristoff en ik ons een half uurtje geleden aan hadden gezet.
    Ik pak mijn tekenblok uit mijn tas en begin mijn uitzicht te schetsen. Ik zit bij het raam dus kan ik zo naar buiten kijken, naar het bos. Het bos wat ik al wel duizend keer heb getekend in de periode dat ik hier op school zit.
    'Hoi,' begroet Tinkerbell me. Ik kijk op van mijn tekenblok en glimlach breed naar haar. 'Goedemorgen, Tink,'
    'Enig idee van de roosters vandaag? Ik ben de hele tijd vergeten,' ze schudde haar hoofd glimlachend naar mij. 'De leraren gaat het zo fijn vinden hoe slecht ik me heb voorbereid,'
    Ik lachte. 'Ik heb pas na de lunch les, maar de rest de rest van de vierdejaars zijn tien minuten geleden vertrokken naar het sportveld,' lachte ik. 'Tja, ik hoop voor je dat de les nog niet is begonnen,'

[is Tinkerbell 3e of 4e jaars? Want in de RPG story staat 3e, maar in Tinkerbell's post staat 4e..]

[ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 20:47 ]

My mom says I'm pretty, so fuck you

Chantilly schreef:
    Anna Arendelle
    De bel ging en de hele tafel stroomde heel, de hele kantine eigenlijk. En ik? Ik zat nog steeds aan de tafel waar Kristoff en ik ons een half uurtje geleden aan hadden gezet.
    Ik pak mijn tekenblok uit mijn tas en begin mijn uitzicht te schetsen. Ik zit bij het raam dus kan ik zo naar buiten kijken, naar het bos. Het bos wat ik al wel duizend keer heb getekend in de periode dat ik hier op school zit.
    'Hoi,' begroet Tinkerbell me. Ik kijk op van mijn tekenblok en glimlach breed naar haar. 'Goedemorgen, Tink,'
    'Enig idee van de roosters vandaag? Ik ben de hele tijd vergeten,' ze schudde haar hoofd glimlachend naar mij. 'De leraren gaat het zo fijn vinden hoe slecht ik me heb voorbereid,'
    Ik lachte. 'We hebben pas na de lunch les, dus je kan je nog voorbereiden,' glimlachte ik naar haar.
    'Kom er bij zitten,' nodigde ik haar vriendelijk uit om bij me te komen zitten.

[is Tinkerbell 3e of 4e jaars? Want in de RPG story staat 3e, maar in Tinkerbell's post staat 4e..]

{ Huh, Tink staat nog helemaal niet in de story... Of ben ik echt zo verward op dit moment dat ik er weer geheel overheen kijk? :( }

[ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 19:36 ]

Credendo Vides

[Laat maar, mijn fout! Ik dacht dat ik dat dat ergens had gelezen..
    Ik heb mijn stukje ff aangepast, nu klopt t ;-)]

[ bericht aangepast op 4 juni 2014 - 20:47 ]

My mom says I'm pretty, so fuck you

{ Het spijt me echt heel erg dat ik zo weinig post de laatste tijd, mijn verhalen worden ook een beetje verwaarloosd, dit heeft wel een reden ; Ik ben erachter gekomen dat een groot gedeelte van mijn planning voor school niet klopt waar door ik nu veel meer werk heb wat voor veel stress zorgt.
    Hier toch een stukje met Killian voor de les, zo kan die in ieder geval al wel beginnen.}

Killian Jones ~ Docent

'Wat is het eten op deze school toch lekker.' Bedacht ik me terwijl ik nog een hap nam van mijn bijna lege bord terwijl ik mijn ogen door de ruimte liet gaan en vingen iets op waardoor mijn vork vlak voor mijn lippen stopte.
    “Bloody hell, het is al bijna tien uur.” Mompelde ik tegen mezelf.
    Ik had nog een les voor te bereiden, klaar te zitten wat klaargezet moest worden voor de 4e jaars die ik zo les moest geven.
    Ik zei Merida gedag, griste nog een appel mee vanaf een fruitschaal waar ik dichtbij was en nam er al lopend een hap uit.
    De gangen waren zo goed als leeg, de leerlingen zaten nog in de klas of vonden het nog te vroeg om naar de volgende les te gaan, wat me mooi de tijd gaf om na te kunnen denken.
    Wat zal ik ze laten doen vandaag? Ergens had ik dat van tevoren moeten weten, niet tien minuten voordat de les begon.
    Ach, één keer een les zonder een bloody voorbereiding kan toch ook wel eens? Alsof alles direct in chaos zou vervallen wanneer het anders ging. Wie had het trouwens zo bedacht om eerst een schriftelijke voorbereiding te maken.
    Gym is een les op gevoel en emoties verbonden in de kracht van het bewegen.
    Zo nonchalant mogelijk duwde ik met mijn schouders tegen de grote deuren naar buiten aan en een lekker ochtend zonnetje kwam me tegemoet.
    Een heerlijke dag om te... tja, om wat te doen?
    Mijn gedachten gingen over de leerlingen die ik zo meteen had, maar het waren over het algemeen meer vrouwen, met Elsa, Rapunzel en Tinkerbell.
    Moest ik mijn les aanpassen aan het vrouwelijke niveau? Al kregen sommigen ook nog eens schermen van mij, dus dat maakte ook niets uit.
    Een balsport, een veldsport, samenwerkingsopdrachten.
    Ach, waarom niet een combinatie daartussen?
    Het veld was gelukkig droog, zelfs al van de ochtend dauw en met mijn persoonlijke sleutel richtte ik me tot de schuur om de benodigdheden te pakken, een aantal ballen, een aantal stokken en nog wat kleine dingen tot ik in de verte de klok tien uur hoorde slaan en ik inderdaad de eerste leerlingen al aanwezig zag.
    Nu gaf ik hen nog even om om te kleden voor ik de klassenlijst langs zou gaan voor aanwezigen.

Credendo Vides

[Zal ik eens weer leven in de brouwerij brengen? :Y) Net weer een beetje klaar met drukke periode school, dus we kunnen er weer tegenaan. Sorry Robin als je je gepasseerd voelt, dat is niet mijn bedoeling.. Ik wil gewoon weer even wat typen ^^]

Adam Edward Beast ~ 6e jaars
    Ik hoor de bel luid in mijn oren klinken. 10 uur, gelukkig hebben we nog een uur voor de lessen echt beginnen. Ik schuif mijn huiswerk van vandaag in mijn tas en kijk naar Robin, die besluiteloos nog naast ons staat. "Robin, heb jij het huiswerk af voor biologie?" hoor ik Aurora vragen aan de stille jongen. Het duurt even voor de jongen antwoord geeft, alsof hij daadwerkelijk moet nadenken over het antwoord op die vraag. Ongeduldig wacht ik erop, maar besluit al snel dat het me te langzaam gaat. Zonder de jongen een blik te gunnen richt ik mijn aandacht op Aurora. Even gaat mijn gedachte naar haar laatste vraag. Waarom maak ik mijn huiswerk niet zelf? Heel simpel om de reden dat ik er zelf niets aan heb. Wat heb je eraan om school te volgen als er na deze school toch niets voor je is, als het na je schoolperiode allemaal ophoudt? Sinds ik thuis geen familie meer heb, ben ik school als een thuis gaan zien. Hier voel ik me fijn, me prettig. Myron is één van de weinige vrienden die ik heb, maar dat is ook genoeg. Ik hoef niet meer mensen om me heen, misschien om het feit dat ik ze later alleen zal teleurstellen. Nee, ik pak deze schoolperiode aan om te doen wat me leuk lijkt, dit is mijn laatste kans om leuke dingen te doen met mijn leven, om zelf te bepalen wat ik kan! Het ligt altijd ook maar net aan mijn bui of ik naar de lessen ga of niet. Deze school is mijn speelparadijs, mijn laatste kansen om nog leuke dingen te kunnen doen. Want wat zou ik anders kunnen? Waar zou ik anders heen kunnen? Die vraag heb ik nog nooit voor mezelf kunnen beantwoorden. Ik heb erover nagedacht te gaan reizen, aangezien dit best nutteloos is. Maar ik heb er geen geld voor en ik ben iemand die rijkdom gewend is. Geen vieze hutjes voor mij om in te slapen of nog erger, op de grond... Even kijk ik opnieuw naar het blonde meisje voor me. Dit zal ze nooit over mij te weten komen. Zou ze echt nieuwsgierig zijn naar dat antwoord? Oké, genoeg drama weer voor vandaag. Door mijn gedachtes bedenk ik dat het weer tijd wordt voor iets leuks, iets dat de hele school op stelten zal zetten. Misschien ergens binnenvallen bij de eerstjaars in hun lessen of ergens een paar stinkbommen neergooien? Hmmm... Vaak bedenk ik die plannetjes samen met Myron... Misschien wordt het toch maar eens tijd die gast uit zijn kamer te halen en iets groots te bedenken. Daar heb ik nou echt even zin in!

It's never gonna happen, Guys.