• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cantabile schreef:
    Ik was 3 uur weg en ik hoor van alle kanten dingen. Wie kan mij even snel een samenvatting geven van wat er allemaal is gebeurd hier op Q?



    Da's een moeilijke.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Krull schreef:
    (...)
    Dat moest er nog eens bij komen. Ik vond mezelf best wel dapper, haha.
    Ik kwam thuis met drie vriendinnen en er zat een spin op de spiegel. Zo'n snelle. Toen ik een tas weg haalde die er onder stond, zat er daar nog één. En toen ik ze eindelijk met een vliegenmepper geplet had en aan de lunch zat, ontdekte mn vriendinnen er nog één op een hele andere plek.
    Mijn huis is mijn plek! Niet die van jullie, spinnen! (cop)


    Vliegenmeppers zijn inderdaad heel handig als spinnenmeppers. Laatst logeerden we een nachtje bij mijn opa en oma en zat er een grote spin op de muur, en die heb ik ook met een vliegenmepper uitgeschakeld. :'D
    En tss, wat een onbeleefde spinnen, zomaar andermans huis binnen kruipen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Vliegenmeppers zijn inderdaad heel handig als spinnenmeppers. Laatst logeerden we een nachtje bij mijn opa en oma en zat er een grote spin op de muur, en die heb ik ook met een vliegenmepper uitgeschakeld. :'D
    En tss, wat een onbeleefde spinnen, zomaar andermans huis binnen kruipen.

    Ik hoorde vandaag over een artikel waarmee je spinnen kan vangen om ze vervolgens vrij te laten. Had er nog nooit eerder van gehoord. Een vliegenmepper werkt ook ;p Dat andere is alleen wel wat fijner voor de spin in kwestie.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 23:59 ]

    Pulsar schreef:
    (...)


    Da's een moeilijke.

    Give it a try ^^


    From these ashes, I will rise

    Mijn kat speelt dood en is dik (cat)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Mijn kat speelt dood en is dik (cat)


    Hehehe, bewegen zijn vetjes ook als hij rent? Dat had mijn oude kat :')


    From these ashes, I will rise

    Ik loop gefrustreerd...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Cantabile schreef:
    (...)
    Hehehe, bewegen zijn vetjes ook als hij rent? Dat had mijn oude kat :')

    Nee, Chester heeft een hangbuikje hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cantabile schreef:
    (...)
    Give it a try ^^


    Wel, die irritante account houders hebben vuile topics aangemaakt, in het oude topic ging de discussie verder die je zelf best eens naleest, dat account is geband en het KC werd genoemd als kliekje ofzoiets. Dat is het kort samengevat I think.


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Vlahos schreef:
    Mijn kat speelt dood en is dik (cat)


    Wat een schatje.

    Cresseyde schreef:
    Ik loop gefrustreerd...


    Why?:'c

    En leuke kat!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Krull schreef:
    (...)
    Ik hoorde vandaag over een project waarmee je spinnen kan vangen om ze vervolgens vrij te laten. Had er nog nooit eerder van gehoord. Een vliegenmepper werkt ook ;p Dat andere is alleen wel wat fijner voor de spin in kwestie.


    Daar heb ik ook nog nooit van gehoord, maar dat kan natuurlijk ook. Heel diervriendelijk. :'D
    Maar ja, ik heb altijd het gevoel dat er zoveel spinnen in de wereld zijn dat het geen ramp is als er eentje minder is. Of drie, haha.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    It is! Hij dwingt je om kusjes te kunnen geven. Hij pakt je wang vast en zet zijn nagels erin zodat je niet weg kan, zo lief :3
    Ennuhh *ben t kwijt* ohja! Hij blijft op je rug zitten als je hem erop zet en zo kun je het hele huis door lopen. Chester is echt mijn kindje. :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Mijn kat speelt dood en is dik (cat)



    Aww, wat lief. ^^



    Cresseyde schreef:
    Ik loop gefrustreerd...


    Waarom? D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Omdat een bepaalde jongen niet doorheeft dat ik geen substituut ben voor mijn voormalige beste vriendin en dat ik hem te graag mag om kwaad op hem te zijn. maaaar ik ben wel nog steeds kwaad op hem.
    En misschien ook op manieren waarover ik niet ga praten en plain publique :p


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...