• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Nori schreef:
    Goedemorgen :3
    Ik hoop niet dat iedereen die mee heeft gedaan aan de muizen wordt geband :c
    (Bij nader inzien was het een dom idee om mee te doen)

    Goodmoooowrning!

    Van heel weinig mensen weten ze toch dat die meegedaan hebben en als je het eerlijk zegt is het vast minder erg en wij hebben helemaal niet zulke onrust gestookt. Ik tenminste niet, jij wel dan?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nori schreef:
    Goedemorgen :3
    Ik hoop niet dat iedereen die mee heeft gedaan aan de muizen wordt geband :c
    (Bij nader inzien was het een dom idee om mee te doen)

    Waar staat dat :o


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Goodmoooowrning!

    Van heel weinig mensen weten ze toch dat die meegedaan hebben en als je het eerlijk zegt is het vast minder erg en wij hebben helemaal niet zulke onrust gestookt. Ik tenminste niet, jij wel dan?


    Hmm, ik heb wel een paar keer gereageerd op mensen. Meer eigenlijk niet


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Markham schreef:
    (...)
    Waar staat dat :o

    Ik denk wel dat je het merkt wanneer je account is geband :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nori schreef:
    (...)

    Hmm, ik heb wel een paar keer gereageerd op mensen. Meer eigenlijk niet

    Ik denk dat degene die zo gek was om al die spamtopics aan te maken eerder een ban verdient dan als je op mensen reageert. Naja, het ligt eraan wat je gereageerd hebt maar ik heb ook gereageerd, alleen bij mij kon je wel merken dat ik het was. :')


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Nori schreef:
    (...)
    Ik denk wel dat je het merkt wanneer je account is geband :3

    Well, ik heb er niet aan mee gedaan. Maar ik zou het wel zonde vinden, want het was bedoeld als een leuke prank.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Markham schreef:
    (...)
    Well, ik heb er niet aan mee gedaan. Maar ik zou het wel zonde vinden, want het was bedoeld als een leuke prank.

    Was het een grap? Het werd aardig serieus genomen en ze waren volgens mij ook wel serieus..?


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Ach, we zullen zien :3


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Tumnus schreef:
    (...)
    Was het een grap? Het werd aardig serieus genomen en ze waren volgens mij ook wel serieus..?

    Ik weet het niet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Ik bedoelde het wél als een grap, maar ik weet niet hoe de andere er over dachten


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het lijkt me iig gemeen om degenen die het eerlijk toegegeven hebben te bestraffen.

    En ik heb 21 abo's, feestjeee! *O*


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Hoihoi!


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Frans is al afgewerkt. Nu mijn drie toetsen voor wiskunde leren, dan doe ik morgen en overmorgen mijn spreekoefening van Engels en mijn spreekbeurt over chocolade. :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Frans is al afgewerkt. Nu mijn drie toetsen voor wiskunde leren, dan doe ik morgen en overmorgen mijn spreekoefening van Engels en mijn spreekbeurt over chocolade. :')


    Dat laatste lijkt me het leukste.:'D


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Pulsar schreef:
    (...)

    Dat laatste lijkt me het leukste.:'D

    Leuk, maar verdomd moeilijk. Ik moet echt heel veel vanbuiten leren en het is donderdag al. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it