Nori schreef:
Goedemorgen
Ik hoop niet dat iedereen die mee heeft gedaan aan de muizen wordt geband :c
(Bij nader inzien was het een dom idee om mee te doen)
Goodmoooowrning!
Van heel weinig mensen weten ze toch dat die meegedaan hebben en als je het eerlijk zegt is het vast minder erg en wij hebben helemaal niet zulke onrust gestookt. Ik tenminste niet, jij wel dan?
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Nori schreef:
Goedemorgen
Ik hoop niet dat iedereen die mee heeft gedaan aan de muizen wordt geband :c
(Bij nader inzien was het een dom idee om mee te doen)
Waar staat dat :o
These rings that I'm breaking are making you a personal debt.
Van heel weinig mensen weten ze toch dat die meegedaan hebben en als je het eerlijk zegt is het vast minder erg en wij hebben helemaal niet zulke onrust gestookt. Ik tenminste niet, jij wel dan?
Hmm, ik heb wel een paar keer gereageerd op mensen. Meer eigenlijk niet
'The best way to predict the future is to create it'.
Hmm, ik heb wel een paar keer gereageerd op mensen. Meer eigenlijk niet
Ik denk dat degene die zo gek was om al die spamtopics aan te maken eerder een ban verdient dan als je op mensen reageert. Naja, het ligt eraan wat je gereageerd hebt maar ik heb ook gereageerd, alleen bij mij kon je wel merken dat ik het was. :')
He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.
Frans is al afgewerkt. Nu mijn drie toetsen voor wiskunde leren, dan doe ik morgen en overmorgen mijn spreekoefening van Engels en mijn spreekbeurt over chocolade. :')
I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it
Novoselic schreef: Frans is al afgewerkt. Nu mijn drie toetsen voor wiskunde leren, dan doe ik morgen en overmorgen mijn spreekoefening van Engels en mijn spreekbeurt over chocolade. :')