• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Krull schreef:
    Goede avond...

    Hullo


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Grrr, het raakt maar niet uit mijn hoofd. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ha, Inge! Ik vroeg me al af of je nog leefde. :'D


    Examens doen hun uiterste best om me om zeep te helpen, maar het is ze nog niet gelukt, ghehe. :3


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hey Emma!
    En Inge!
    Yolanda zal morgen de groeten en een knuffel geven van me.:Y)

    En mag ik ook nieuwsgierig zijn Leah?:x

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 23:12 ]


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Square schreef:
    (...)

    Examens doen hun uiterste best om me om zeep te helpen, maar het is ze nog niet gelukt, ghehe. :3

    Ahw, arme jij. Gelukkig leef je nog. (krul)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Pulsar schreef:
    Hey Emma!
    En Inge!
    Yolanda zal morgen de groeten en een knuffel geven van me.:Y)

    En mag ik ook nieuwsgierig zijn Leah?:x


    Waarom is iedereen hier altijd zo nieuwsgierig? :'D Ik wil niemand zwart maken, hoor, dat jullie dat wel weten. Ik stuur het je morgen even door, maar ik wil écht niemand zwart maken, want ik vrees dat de persoon in kwestie dat gaat denken als hij/zij dit leest... Nou, als je dit leest, weet dan dat dit ab-so-luut niet de bedoeling is..


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Haha, Inge, blij dat je de weg vanonder je steen gevonden hebt!

    Hoi Emma.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Lacville schreef:
    (...)

    Waarom is iedereen hier altijd zo nieuwsgierig? :'D Ik wil niemand zwart maken, hoor, dat jullie dat wel weten. Ik stuur het je morgen even door, maar ik wil écht niemand zwart maken, want ik vrees dat de persoon in kwestie dat gaat denken als hij/zij dit leest... Nou, als je dit leest, weet dan dat dit ab-so-luut niet de bedoeling is..


    Euhm, oke, ik ben bedrapt. In werkelijkheid ben ik een oude nieuwsgierige vrouw die alles wilt weten uit haar omgeving. Nu weten jullie het.:'(


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!

    Hallo Kelly, Jarne en Freya! :]

    Pff, ik heb zo het idee dat ik hier nooit zo veel verder kom dan Hallo..

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 23:19 ]

    Pulsar schreef:
    (...)

    Euhm, oke, ik ben bedrapt. In werkelijkheid ben ik een oude nieuwsgierige vrouw die alles wilt weten uit haar omgeving. Nu weten jullie het.:'(


    Niet slecht bedoeld, hoor. Ik wil gewoon niet dat hij/zij denkt dat ik kwaad over hem/haar spreek...


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Pulsar schreef:
    (...)

    Euhm, oke, ik ben bedrapt. In werkelijkheid ben ik een oude nieuwsgierige vrouw die alles wilt weten uit haar omgeving. Nu weten jullie het.:'(

    Janina? x']


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    En sorry, Lotta, maar misschien neem ik morgen toch niet Grohl.... ik twijfel nog tussen dit en Mahyem uit TFIOS


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben zo jaloers op Freya. Je naam. Wah!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Iemand die een ander liedje weet om naar te luisteren? Want het is echt irritant omdat deuntje de hele tijd in m'n hoofd te hebben.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Krull schreef:
    Hallo Kelly, Jarne en Freya! :]

    Pff, ik heb zo het idee dat ik hier nooit zo veel verder kom dan Hallo..


    Is beter dan niks.:'D


    @Leah
    Ik denk dat iedereen hier, ook hij/zij, weet dat je niemand zwart wilt maken.^^


    We will not be quiet, Stonewall was a riot!