• I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    Ik heb dyscalculie dus laat mij maar niks met cijfers doen. Geen mij maar talen, daar heb ik aanleg voor. Hehe

    Ha, nog iemand die van talen houdt. Alleen geen klassieke talen voor mij, die zijn bovendien zo nutteloos als wat. Maar ik ben dus de enige in mijn klas die het enorm jammer vindt dat ze geen Duits geven, want dat lijkt me zo'n leuke taal! :'D


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sheo schreef:
    Ik open later mn eigen kledingwinkel :W

    Heb je zoveel? :p


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Square schreef:
    (...)

    Kijk, dán is het dus logisch dat je wiskunde als vak houdt. In ieder geval doe je er dan iets mee. Ik denk om heel eerlijk te zijn namelijk niet dat ik bij mijn studie taalwetenschappen veel met een grafische rekenmachine zal moeten werken. :'D


    Je moet ook kunnen rekenen in andere talen (krul). Okee, een heel slecht grapje :')

    En nu zit z'n radio nog te haperen ook. - -"


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vlahos schreef:
    (...)
    Heb je zoveel? :p
    Je kunt een bedrijf opzetten als je een spaarrekening hebt van minimaal €00,01, dus dat zit wel snor
    Achja, ik ga toch nog eerst studeren :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zal wiskunde nodig hebben, helaas. Mijn lijst is gelukkig al uitgedund.
    De pracht: als ik een studie biologie afmaak, mag ik gewoon wiskundeleerkracht worden. Zie je me al bezig ^^


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ha, nog iemand die van talen houdt. Alleen geen klassieke talen voor mij, die zijn bovendien zo nutteloos als wat. Maar ik ben dus de enige in mijn klas die het enorm jammer vindt dat ze geen Duits geven, want dat lijkt me zo'n leuke taal! :'D

    Duits is een kutvak, dat is ook echt de enige taal die ik niet beheers (ik spreek/schrijf zelfs beter Japans). Ik wou dat ik op het vmbo ipv Duits Latijn had, maar nee, geven ze niet op die school --'


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Talen zijn ook geweldig c: Ik twijfel nog tussen docente Engels of wiskinde. Maar dat zie ik later wel.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Ha, nog iemand die van talen houdt. Alleen geen klassieke talen voor mij, die zijn bovendien zo nutteloos als wat. Maar ik ben dus de enige in mijn klas die het enorm jammer vindt dat ze geen Duits geven, want dat lijkt me zo'n leuke taal! :'D


    Ik vond Duits de voorbije twee jaar echt een vreselijk vak, maar sinds die andere leraar ben ik er nog echt goed in geworden ook. Vreemd, gezien ik geen basis had.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Schuester schreef:
    Talen zijn ook geweldig c: Ik twijfel nog tussen docente Engels of wiskinde. Maar dat zie ik later wel.

    Ik wilde ook eerst docent Engels worden, maar ik word nu al panisch van kinderen haha. En ik ga nu een ICT-opleiding volgen in het nieuwe schooljaar, dus ik kan ook ICT docent worden als ik wil doorstuderen :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    GUTENTAAAAG


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Mijn neus prikt. D:


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Helloow. c:

    Mij


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    TOPIC
    EINDELIJK HEB IK EEN TOPIC


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 3 mei 2014 - 12:23 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried