• ..-kuchkuch-
    :'D


    jaa, want ik had me voorgenomen omm 12 uur te beginne met hw en zo en dan de pc af te sluiten en ik zit er nog steeds op. En stiekem heb ik ook nog geen zin om af te sluiten =3
    maar eigenlijk moet het wel x_x (^.^)

    wie is er met mij nog meer slecht bezig? x'D

    Ik :3

    Ik zou van twaalf tot half twee moeten leren. En ik heb niets gedaan. Want van twee tot zes moet ik gaan trainen, en daarna ben ik zo bekaf dat ik toch niets meer voor het school doe.
    Geen schoolwerk voor vandaag dus, extra voor morgen. En allemaal te samen een sarcastische 'jeej': JEEEEUHJ!


    If we had not a soul, music would have created it.

    Dat heb ik nou ook altijd. :'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    thegirl schreef:
    Ik :3

    Ik zou van twaalf tot half twee moeten leren. En ik heb niets gedaan. Want van twee tot zes moet ik gaan trainen, en daarna ben ik zo bekaf dat ik toch niets meer voor het school doe.
    Geen schoolwerk voor vandaag dus, extra voor morgen. En allemaal te samen een sarcastische 'jeej': JEEEEUHJ!

    -jeej :'D-

    join the club :Y)

    ach kindje morgen is er nog een dag.. ik moet ook nog beginnen.. hoewel ik minder hoef te doen dan jij..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik! Ik ging om half douchen, zodat ik om één weer kon beginnen, maar het is nog steeds niet gelukt ><


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik moet eigenlijk nog HW voor een hele week maken. Maar ik doe het niet. Mijn hoofd staat er niet naar.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Sprinkles schreef:
    ach kindje morgen is er nog een dag.. ik moet ook nog beginnen.. hoewel ik minder hoef te doen dan jij..

    maak me nou niet depressief ()=]

    maar ik had me voorgenomen om het te spreiden over 2 dagen, slim he? 8]

    -nu lijk ik net van bael x'D of dewael x'D ;x-

    maar ik ga over een tijdje wel beginnen (A)

    SnowEyes schreef:
    Ik moet eigenlijk nog HW voor een hele week maken. Maar ik doe het niet. Mijn hoofd staat er niet naar.

    precies! _O_

    Je moet 't je ook niet voornemen, maar gewoon in één keer die knoop doorhakken.
    Want anders blijf je denken:"Nog vijf minuutjes, dan ga ik echt."
    En die vijf minuten worden steeds langer. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    Je moet 't je ook niet voornemen, maar gewoon in één keer die knoop doorhakken.
    Want anders blijf je denken:"Nog vijf minuutjes, dan ga ik echt."
    En die vijf minuten worden steeds langer. :'D

    komt me bekend voor (A)

    Ik heb maar 1 toets, en dat is maar één bladzijde. Dus veel heb ik niet te doen (:


    All this dampness is damp.

    Spaceship schreef:
    Ik heb maar 1 toets, en dat is maar één bladzijde. Dus veel heb ik niet te doen (:

    zullen we ruilen?
    x'D
    8]

    Beamsville schreef:
    Dat heb ik nou ook altijd. :'D

    Ik, ik moet wiskunde leren maar ik snap het toch niet x)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik heb echt verschrikkelijk veel huiswerk. Maar ik ben verslaafd aan Q en Tumblr én ik heb hoofdpijn. Dus ik heb geen zin. :'D


    http://ciinderella-.tumblr.com/