• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse



    We'll be in touch.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

    QNM schreef:
    (...)

    Het 'oude Quizlet', hoe het zo'n drie jaar geleden was.

    QNM, ben jij Rick of Suuz?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Roku schreef:
    (...)

    Dat maakt 't allemaal wel verdacht, niet waar? :')

    Heel verdacht, ja... (wbw)


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    QNM schreef:
    (...)

    Het 'oude Quizlet', hoe het zo'n drie jaar geleden was.

    Oh, please. You know nothing. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    QNM schreef:
    (...)

    Het 'oude Quizlet', hoe het zo'n drie jaar geleden was.

    God, ja... Het quizlet van drie jaar geleden...
    Toen de kudoknop nog groen was en Twilight de top domineerde. Heerlijke tijd (cat)


    Valar Morghulis.

    Novoselic schreef:
    (...)
    QNM, ben jij Rick of Suuz?


    Zo, ik ben al Nikki en Mitchell geweest en nu ben ik ook Rick en Suuz? Beetje apart, nietwaar?


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    Dit is wel een geweldige actie, moet ik toegeven (:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Whut


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Novoselic schreef:
    (...)
    Kan evengoed Rick geweest zijn dit gisteravond postte.

    Ach kom op, als ik zo'n account had gemaakt en er een topic online was gezet, had ik minstens online willen blijven voor de reacties, dat is namelijk puur vermaak.

    @Nori Lotta baseerde haar stelling op een popcorn post die ik hier plaatste en zo'n zelfde soort post had jij ook geplaatst.


    From these ashes, I will rise

    Stoneheart schreef:
    (...)
    Oh, please. You know nothing. (cat)


    Drie jaar en verder terug, bedoelde ik eigenlijk.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Zo, ik ben al Nikki en Mitchell geweest en nu ben ik ook Rick en Suuz? Beetje apart, nietwaar?

    Antwoord gewoon. Eerlijk, liefst.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oke, zeg nou maar gewoon wie je bent (:

    QNM schreef:
    (...)

    Zo, ik ben al Nikki en Mitchell geweest en nu ben ik ook Rick en Suuz? Beetje apart, nietwaar?

    4-voudige persoonlijkheid (:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het lijkt wel of alleen stelletjes de mogelijkheid hebben om zoiets als dit af te trappen.
    Maar we zullen jullie moeten teleurstellen, er is toch geen enkele vorm van liefde betrokken bij QNM.
    We zien dit meer als een broederschap der anonimiteit.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Drie jaar en verder terug, bedoelde ik eigenlijk.


    De rellen? :'D Want toen ik opgezocht had naar wanneer die waren, was dat 2010, dat is verder dan drie jaar geleden, vier jaar.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    QNM schreef:
    (...)

    Drie jaar en verder terug, bedoelde ik eigenlijk.

    Omschrijf die sfeer van véél verder terug dan eens, laat ik zeggen de 'krijt periode' van Quizlet. :v Ben het even vergeten, non?


    "I shut my eyes in order to see.'