• Ja, ik heb twijfels. Over hockey, en wat ik moet doen.
    Bij mijn huidige club is het de bedoeling dat je zelf aangeeft of je het komende seizoen in een hoger, lager of in hetzelfde team wil spelen als het huidige seizoen.
    Dit is mijn eerste jaar bij deze club en ik heb het tot nu toe best naar mijn zin. Het enige probleem is, dat ik al bijna 12 jaar speel en een groot deel van mijn team nog maar 1 of 2 jaar op hockey zit. Hierdoor is het niveauverschil best groot en erger ik me vaak aan de snelheid/kwaliteit van het spel.
    Ik heb een tijd geleden een gesprek gehad met mijn trainer, waaruit bleek dat ik volgens hem 3 teams omhoog zou kunnen gaan (!). Vlak na dat gesprek wist ik helemaal zeker dat ik daar voor zou gaan, maar nu begin ik te twijfelen. Het gaat tijdens wedstrijden steeds beter, alle meiden zijn super aardig, wat er voor zorgt dat ik me eindelijk thuis voel in een team, en juist nu moet ik gaan beslissen wat ik volgend jaar wil.
    Mijn twijfels komen vooral doordat ik geen idee heb tussen wat voor mensen ik in een nieuw team terecht zou komen (of ik me er thuis voel of dat ik weeral er buiten val), en of ik er dus uiteindelijk spijt van zou gaan krijgen als ik van dit (gezellige) team naar een onbekend team zou overstappen.
    Wat zouden jullie doen?


    Valar Morghulis.

    Hmm, ik ben geen expert in hockey, maar misschien kan je aan je trainer vragen of je mag kennis maken met het andere team als dat kan. Kan dit niet zou ik het toch proberen. Misschien zitten er ook leuke mensen in het hogere team, die beter aansluiten bij jou niveau. Anyway veel succes met je beslissing


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik zou de kans grijpen en die drie niveaus omhoog gaan!
    Je kunt het altijd proberen he, en als je je er niet thuisvoelt ga je weer terug na het seizoen. (Als dat mogelijk is)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Bij onze club mag je altijd eerst drie trainingen meekijken bij dat andere team. En als het dan niet bevalt, kun je nog terug. Misschien kun je dat aan je trainer vragen. Je speelt al 12 jaar, geef je duidelijk aan, als je hoger kunt, waaro niet proberen? :)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Thrones schreef:
    Hmm, ik ben geen expert in hockey, maar misschien kan je aan je trainer vragen of je mag kennis maken met het andere team als dat kan. Kan dit niet zou ik het toch proberen. Misschien zitten er ook leuke mensen in het hogere team, die beter aansluiten bij jou niveau. Anyway veel succes met je beslissing

    Dat zou opzich een goed idee zijn, maar deze week zit ik bij mijn ouders (3 uur reizen bij mijn club vandaan) en volgende week zijn er vanwege examens geen trainingen. En ik moet binnen anderhalve week beslissen. In ieder geval dankjewel! (;

    Vlahos schreef:
    Ik zou de kans grijpen en die drie niveaus omhoog gaan!
    Je kunt het altijd proberen he, en als je je er niet thuisvoelt ga je weer terug na het seizoen. (Als dat mogelijk is)

    Dat is een mogelijkheid, maar ik heb geen idee of ze me dan weer terug zouden willen. Ik heb het idee dat ze me dan gaan zien als "dat meisje dat zich te goed voor ons voelde" ofzo, en dat lijkt me echt vreselijk. Ik weet dat de rest allemaal gaat aangeven dat ze met het huidige team bij elkaar willen blijven, dus ik zou de enige zijn die er dan uit zou stappen. Dankjewel voor je reactie (:

    Churchill schreef:
    Bij onze club mag je altijd eerst drie trainingen meekijken bij dat andere team. En als het dan niet bevalt, kun je nog terug. Misschien kun je dat aan je trainer vragen. Je speelt al 12 jaar, geef je duidelijk aan, als je hoger kunt, waaro niet proberen? :)

    Tja, ik kan natuurlijk de voorcompetitie met dat andere team meespelen, en als het niet bevalt daarna weer terug gaan naar dit team. Alleen weet ik niet of ze me dan nog wel terug willen hebben of dat er dan nog plaats is. En er vinden heel veel verschuivingen plaats, omdat er elk jaar heel veel nieuwe mensen bij komen (ook uit de A's) en ook heel veel weer weg gaan. Dus het team van dit jaar kan heel anders zijn dan het team van volgend jaar (al blijft het niveau over het algemeen wel gelijk). Dankjewel voor je reactie (;


    Valar Morghulis.