• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse



    We'll be in touch.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

    Hoi 420,
    Ik eet diepvriestaco's wanneer ik die wil eten. Don't tell me what to do. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik twijfel tussen een grap, of een verkapt topic om mensen angst aan te jagen en/of op te jutten. Voorlopig blijf ik dus meningloos. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ok.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Miserables schreef:
    Ik twijfel tussen een grap, of een verkapt topic om mensen angst aan te jagen en/of op te jutten. Voorlopig blijf ik dus meningloos. :')


    Gok op allebei. We hebben een team van professioneel ingestelde professionelen.

    Ik wil weten wie jullie zijn. Pssst, alleen aan mij? (cat)

    Maar ik ben het wel met jullie eens dat Quizlet wel wat actiever mag worden. En shit, ik heb gisteren chili con carne met diepvriestaco's gegeten.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Miserables schreef:
    Ik twijfel tussen een grap, of een verkapt topic om mensen angst aan te jagen en/of op te jutten. Voorlopig blijf ik dus meningloos. :')


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Gossiemijne, kom ik eens online om m'n ditjes en datjes te checken, krijg ik van een enge anonieme muis te horen dat ik geen diepvriestaco's mag eten. Dit gaat te ver. Dit is oorlog.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Miserables schreef:
    Ik twijfel tussen een grap, of een verkapt topic om mensen angst aan te jagen en/of op te jutten. Voorlopig blijf ik dus meningloos. :')


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Qnonimouse schreef:
    (...)

    Gok op allebei. We hebben een team van professioneel ingestelde professionelen.


    Mooi pleonasme.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Miserables schreef:
    (...)

    Mooi pleonasme.


    Was niet de bedoeling. Mijn hoofd is kapot en er moest een fatsoenlijke zin uitkomen.

    Aleister schreef:
    Gossiemijne, kom ik eens online om m'n ditjes en datjes te checken, krijg ik van een enge anonieme muis te horen dat ik geen diepvriestaco's mag eten. Dit gaat te ver. Dit is oorlog.


    Wahahahaha :') Ik vecht wel mee aan je zijde, wie kan er nou een leven hebben zonder die dingen? D:


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    McClair schreef:
    (...)

    Wahahahaha :') Ik vecht wel mee aan je zijde, wie kan er nou een leven hebben zonder die dingen? D:

    Diepvriestaco's zijn lekker. Als ze niet meer bevroren zijn natuurlijk.

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 1:02 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Waarom is iedereen eigenlijk nog zo laat op? Foei jongens. (cat)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Pabu schreef:
    Waarom is iedereen eigenlijk nog zo laat op? Foei jongens. (cat)

    Diepvriestaco's eten. Omdat ik verdomme doe wat ik wil.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ragnar schreef:
    (...)
    Diepvriestaco's eten. Omdat ik verdomme doe wat ik wil.


    Het is slechts een waarschuwing. Wat er met je zult gebeuren, dat kunnen wij niet vertellen. Het enige dat we vertellen is dat we je gewaarschuwd hebben.