• Beste Quizletters,
    In dit nachtelijke uur plaatsen wij een mededeling, dit kan door sommigen van jullie opgevat worden als een waarschuwing. Vanaf vandaag zal een nieuwe groep actief worden, genaamd 'Qnonimouse'. Wat wij zullen doen krijgen jullie zo spoedig mogelijk te zien.Tot die tijd letten kunnen we je slechts één ding beloven: Eet geen diepvriestaco's. Wij zullen op jullie letten, we zien alles wat jullie doen, elke (mis)stap die jullie zetten.. Wat wij doen is goed. Veel van jullie zullen het met het ons eens zijn dat Quizlet niet is wat het geweest is. Stiekem willen we allemaal wel terug. Terug naar een Quizlet dat leeft, een Quizlet dat niet overheerst word door RPG's, domme spelletjes en 'ik zoek stories'-topics. Quizlet MOET veranderen.

    We Are Qnonimouse



    We'll be in touch.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 mei 2014 - 12:57 ]

    QNM schreef:
    Het lijkt wel of alleen stelletjes de mogelijkheid hebben om zoiets als dit af te trappen.
    Maar we zullen jullie moeten teleurstellen, er is toch geen enkele vorm van liefde betrokken bij QNM.
    We zien dit meer als een broederschap der anonimiteit.


    Rick en ....


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Novoselic schreef:
    (...)
    Laat me het anders formuleren: van hoeveel mensen weet je zeker dat ze het wachtwoord van QNM kennen?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Cantabile schreef:
    (...)
    Ach kom op, als ik zo'n account had gemaakt en er een topic online was gezet, had ik minstens online willen blijven voor de reacties, dat is namelijk puur vermaak.

    @Nori Lotta baseerde haar stelling op een popcorn post die ik hier plaatste en zo'n zelfde soort post had jij ook geplaatst.

    Ooohhh, tja :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    We zouden alle feitjes moeten bijhouden.
    - Ze zijn geen koppel
    - Ze zijn 's nachts actief
    - Ze zijn hier al langer dan 3 jaar

    Ik vind dit leeeuk :3


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    eh ok. XD


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Lacville schreef:
    (...)

    Rick en ....


    Ik ben dit echt wel even zat hoor :@ Ik denk even leuk mee te spelen met 1 comment maar nu zit ik gelijk vast met die hele shit hiero en betrekken jullie vervolgens Suuz er ook nog gewoon bij. Kunnen jullie niet gewoon eventjes normaal doen ofzo?


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Frodo schreef:
    We zouden alle feitjes moeten bijhouden.
    - Ze zijn geen koppel
    - Ze zijn 's nachts actief
    - Ze zijn hier al langer dan 3 jaar

    Ik vind dit leeeuk :3

    Bes gaat los als privé-detective. Go Bes! Go Bes!


    From these ashes, I will rise

    HAHA. Concert van Miley gecanceld omdat ze allergisch was. Waarvoor? Hamers? Sloopkogels? :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Frodo schreef:
    We zouden alle feitjes moeten bijhouden.
    - Ze zijn geen koppel
    - Ze zijn 's nachts actief
    - Ze zijn hier al langer dan 3 jaar

    Ik vind dit leeeuk :3


    Misschien liegen ze (cat)

    Nori schreef:
    HAHA. Concert van Miley gecanceld omdat ze allergisch was. Waarvoor? Hamers? Sloopkogels? :')

    Wacht, misschien is het wel Miley Cyrus. :o


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sorry, even een extreme offtopic :')


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Dit is echt vermakelijk. :Y)


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wacht, misschien is het wel Miley Cyrus. :o

    JA! En stiekem gaat ze niet naar haar concert zodat ze ons kan bespioneren terwijl we diepvries taco's eten O.O


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Novoselic schreef:
    Laat me het anders formuleren: van hoeveel mensen weet je zeker dat ze het wachtwoord van QNM kennen?


    Dat weten we niet van elkaar.


    Expect us. Always. ~ Jullie falen hard, bye.

    QNM schreef:
    (...)

    Dat weten we niet van elkaar.

    Dus je bedoelt dat je de enige bent die dit account beheert?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it