• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    I dress to kill, but tastefully

    Ik merk dat je er mee bezig bent geweest. niet

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 9:30 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ben zooooooooo moe, maar ik wil jullie niet teleurstellen ;__;

    [ bericht aangepast op 29 april 2014 - 10:16 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Houd op met je buddybuddy-gedoe. Everyone knows it's fake.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hellfuckingyea, you are tha shit.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik irriteer me mateloos aan jou. Aargh.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Die laatste loodjes wegen zo zwaar...


    Caution first, always.

    Ik had eem prachtig leer schema gemaakt maar ik loop nu al vreselijk achter.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Had je dat echt niet iets eerder kunnen bedenken? En check je mobiel nou een keer.


    :)

    Buddy schreef:
    Ik had eem prachtig leer schema gemaakt maar ik loop nu al vreselijk achter.


    Same xd

    +
    Wis: er zijn drie soorten symmetrie: lijnsymmetrie, draaisymmetrie en schuifsymmetrie.
    Bio: er zijn drie soorten symmetrie: tweezijdig symmetrisch, veelzijdig symmetrisch en niet symmetrisch.
    Hahahah ja en dan op het examen: hoe is een insekt symmetrisch? En dan antwoord ik draaisymmetrisch. Of hoe is een vijfhoek symmetrisch en dan antwoord ik veelzijdig symmetrisch. Handig xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Bah.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh. I am getting pretty good at lying. c:


    -

    Waarom heb ik nog steeds niet die feedback terug?! Zo kan ik moeilijk verder met dat werkstuk!

    Waarom kan ik mezelf niet een beetje in de hand houden? Om zoiets huilen zou niet moeten, ze begrijpen het wel. Toch?


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    So confused.. I wish things will become more clear soon,, but I guess all I can do is wait...


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Oké, lol. Ben ik de enige die vindt dat Martin Freeman wel iets weg heeft van Paul McCartney? :')


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it